• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Човни академічні для ДЮСШ «Регата»

Торги відмінено

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2020 12:54 - 23.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні протизаконні рішення тендерного комітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару За кодом ДК 021:2015 CPV - 34520000-8 Човни (Човни академічні для ДЮСШ «Регата»).

Номер: 0c872192cca24e1bb4acd6fb2c901d2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-002445-b.c3
Назва: СКАРГА на неправомірні протизаконні рішення тендерного комітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару За кодом ДК 021:2015 CPV - 34520000-8 Човни (Човни академічні для ДЮСШ «Регата»).
Скарга:
04.12.2020 Замовником Централізована бухгалтерія дитячо-юнацьких спортивних шкіл було прийняте протизаконне та неправомірне рішення про визнаня переможцем учасника ТОВ «ДЕРТО ГРУП» тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню з підстав ч.1 ст.31 Закону
Дата розгляду скарги: 28.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.12.2020 09:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.12.2020 14:27
Дата виконання рішення Замовником: 31.12.2020 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: порушення усунено
Автор: ФОП "ЗАХАРОВ ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ", Юрій Захаров +380678802699 yzacharov@ukr.net
Вимога
Є відповідь

протизаконне рішення про визначення переможцем тендерну пропозицію , яка не відповідає встановленим вимогам

Номер: 0fe6fe63f27448f8a789bd484654ead7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-002445-b.c2
Назва: протизаконне рішення про визначення переможцем тендерну пропозицію , яка не відповідає встановленим вимогам
Вимога:
04.12.2020 Замовником Централізована бухгалтерія дитячо-юнацьких спортивних шкіл було прийняте протизаконне та неправомірне рішення про визнаня переможцем учасника ТОВ «ДЕРТО ГРУП» тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню з підстав ч.1 ст.31 Закону, а саме: 1) На вимогу замовника у п.7.2. розділу 1 тендерної документації «7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.» Учасником ТОВ «ДЕРТО ГРУП» в складі тендерної пропозиції наданий лист від Міжнародна федерація веслування , датований 28 червня 2019 року, Лозанна, Швейцарія який не супроводжувався перекладом у відповідності до вимог замовника у тендерній документації, а саме засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, що не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації. Однак Замовник проігнорував допущену невідповідність та прийняв безпідставне протизаконне рішення про відповідність. 2) На вимогу замовника у Додатку №6 тендерної документації була встановлена вимога щодо Надання сертифікату якості міжнародної Федерації академічного веслування (FISA) на товар, що поставляється. Натомість тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДЕРТО ГРУП» не містить зазначеного документу. Наданий в складі тендерної пропозиції СЕРТИФІКАТ № 691/97/S Лише ЗАСВІДЧУЄ, ЩО СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ СТАНДАРТУ ISO 9001:2015 та не є документом який вимагався Замовником. Все це було також проігноровано Замовником та кваліфіковано як відповідність тендерній документації. 3) На вимогу замовника у розділі 3 тендерної документації «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозиції» замовником вимагалося «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДЕРТО ГРУП» не містить вищезазначеного документу та пояснень щодо його відсутності, що є грубим порушенням та невідповідністю вимогам тендерної документації замовника, що також було проігноровано Замовником та кваліфіковано як відповідність тендерній документації. Цим самим, визнав тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДЕРТО ГРУП» повністю відповідною вимогам тендерної документації Замовник (в тому числі всі члени тендерного комітету) грубо порушив законодавство та принципи здійснення публічних закупівель, визначенні статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. До того ж нагадуємо відповідальність за порушення законодавства про закупівлі несуть члени тендерного комітету замовника, уповноважені особи, члени органу оскарження, посадовці Уповноваженого органу та службові особи, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів. Їх перелік закріплений в окремому розділі закону “Про публічні закупівлі”. За порушення закупівельного законодавства їм загрожує адміністративна відповідальність. Перелік протиправних дій міститься у статті №164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Йдеться про неправомірне визначення переможця, а саме невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Подібні дії тягнуть за собою накладення штрафу – від 25 500 до 51 000 гривень (від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). На підставі вищезазначених виявлених порушень і невідповідностей вимагаємо скасувати Рішення затверджене Протоколом № 652 від 04.12.2020 про визначення відповідною тендерну пропозиції ТОВ «ДЕРТО ГРУП» на підставі ч.1. ст.31 Закону. В разі ігнорування звернення та бездіяльності відповідальних осіб Замовника вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України та контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Орган оскарження - Антимонопольний комітет України
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

параметри під одного виробника (дискримінаційні умови)

Номер: 56965ca4118f4956a1b053cf59092f83
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-002445-b.b1
Назва: параметри під одного виробника (дискримінаційні умови)
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 3 тендерної документації зазначено Фірма виробники човнів EMPACHER та технічні характеристики обмежені одним виробником , а саме: 1. Човен спортивний для академічного веслування гоночний одиночка 1х, модель Х10 (використовується матриця човна відповідної категорії Empacher10-ї серії, колір – жовтий) Розміри човна: довжина - 8,20 м ., ширина –0,28 м., вага - 14,0 кг., вага весляра до 86-100 кг. 2. Човен спортивний для академічного веслування гоночний одиночка 1х, модель Х16 (використовується матриця човна відповідної категорії Empacher10-ї серії, колір – жовтий) Розміри човна: довжина – 7.92 м ., ширина –0,27 м., вага - 14,0 кг., вага весляра 75-85 кг. 3. Човен спортивний для академічного веслування гоночний вісімка 8+ (використовується матриця човна відповідної категорії Empacher 21-їсерії , колір - жовтий) Розміри човна: Довжина -17.63 м., ширина –0,55 см., вага - 96,0 кг., вага весляра – до 100 кг Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення подібних дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та не порушувати законодавство.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Виходячи із пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Звертаємо увагу , що підпункт 6.3 пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить положення : «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Крім того , Додаток 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» містить примітку, що: « В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими»). Отже, тендерна документація не містит дискримінаційні вимоги до учасників.
Статус вимоги: Відхилено