• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія для вуличного освітлення Сумської міської територіальної громади

Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі: електрична енергія для вуличного освітлення Сумської міської територіальної громади. 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21. 2. Назва предмету закупівлі: електрична енергія для вуличного освітлення Сумської міської територіальної громади. 3. Код за Єдиним закупівельним словником: 09310000-5 - Електрична енергія. 4. Кількість товару, обсяг та місце його поставки: 9 338 634 кВт*год, Сумська міська територіальна громада. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 346 585 грн. (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2021 р. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 14.12.2020 р. до 00 год. за Київським часом. 8. Умови оплати: Оплата рахунку та акту прийняття-передавання електроенергії Постачальником за цим Договором має бути здійснена Споживачем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту його підписання сторонами, якщо інше, за згодою Сторін, не буде визначено в додатковій угоді до цього Договору. 9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 233 465 грн. 85 коп. (двісті тридцять три тисячі чотириста шістдесят п’ять грн. 85 коп.)-1%. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради. Місцезнаходження Замовника: 40004, м. Суми, вул. Грького,21. Код ЄДРПОУ: 24013674. Р/р UA798201720344210010000025417, Державна казначейська служба України м. Київ. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 116 732,93 грн. (0,5%).

Завершена

23 346 585.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 732.93 UAH
Період уточнення: 11.11.2020 11:00 - 04.12.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо тарифу на передачу

Номер: b3b764b30f4646c4991da321cc22e452
Дата опублікування: 03.12.2020 22:34
Опис: Шановний Замовнику! Просимо зазначити розмір тарифу на передачу електричної енергії, що включений у вартість очікуваної ціни закупівлі.
Відповідь: тариф на послуги передачі електричної енергії склав 0,375312 грн. з ПДВ
Дата відповіді: 04.12.2020 11:09
Відповідь надана

Щодо групи площадок вимірювання, розподілу і передачі

Номер: 834b8289ac1749cba62718653f2ed9fd
Дата опублікування: 29.11.2020 18:47
Опис: Щодо групи площадок вимірювання та розподілу Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ)? Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі. Також просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу Оператору Системи Розподілу? Дякуємо!
Відповідь: В складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу Оператору Системи Розподілу не врахована. Замовник належить до групи "б".
Дата відповіді: 30.11.2020 13:20