• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації)

Питома вага критеріїв «Вартість життєвого Циклу-100%».

Торги відмінено

946 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 733.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2020 21:20 - 13.11.2020 21:25
Відповідь надана

Щодо визначення критерію оцінки

Номер: 8da626d63513473f85d4ace890906e10
Дата опублікування: 13.11.2020 16:28
Опис: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі замовником визначено, що питома вага критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%». Правової підставою для встановлення питомої ваги критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%» вказано п.4 ч.1 ст. 1 та ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що вартість життєвого циклу - сукупність вартості предмета закупівлі або його частини (лота) та інших витрат, які нестиме безпосередньо замовник під час використання, обслуговування та припинення використання предмета закупівлі. Вартість життєвого циклу розраховується відповідно до методики, встановленої у тендерній документації. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено наявність тендерної документації, а вимоги до предмета закупівлі оприлюднюються в оголошенні про спрощену закупівлю. Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Вимоги до тендерної документації врегульовані ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", які стосуються проведення відкритих торгів. Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено опублікування тендерної документації разом з оголошенням про спрощену закупівлю. Тобто тендерна документація застосовується виключно для проведення відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу та не застосовується для проведення спрощеної закупівлі. Таким чином встановлення питомої ваги критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є протиправним. Крім того, з аналізу ст. 14 та ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" випливає, що застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу відноситься до відритих торгів та не застосовується до спрощеної закупівлі. На підставі вище викладеного вимагаємо від Замовника привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації) у відповідність до вимог Закону України "Про Публічні закупівлі", а саме: змінити критерій оцінки "вартість життєвого циклу" на критерій "ціна".
Відповідь: Ми вимагаємо лише за Законом дотримання наших критеріїв та методик, і не вимагаємо жодних «тендерних документацій». Відповідно до пункту 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників: - визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Згідно з пунктом 27 статті 1Закону капітальний ремонт належить до робіт, тому, враховуючи вартісні межі передбачені Законом для даної закупівлі Замовником прийнято рішення у проведенні спрощеної закупівлі. У відповідності до пункту 10 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, обов*язково Замовником зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій . Статею 29 Закону регулюється розгляд та оцінка тендерних пропозицій\пропозицій, зокрема критерії оцінки, які Замовник має подати в оголошені. Стаття 29 Закону має відношення не лише до відкритих торгів, а і до всіх процедур закупівель також і спрощеної закупівлі, такому що в зазначеній статті Закону йдеться в тому числі і про данний вид закупівлі тощо. Так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є закупівлею, тому значення «пропозицій» у виразі «тендерних пропозицій\пропозицій» стосується спрощеної процедури. Відповідно твердження про те, що стаття 29 Закону застосовується лише при процедурі закупівель відкриті торги є хибною та не вірною. Також в розділі 4 Закону є і інші статті, якими необхідно керуватися Замовнику при здійсненні будь-якого виду процедури, зокрема стаття 25, 26, 27, 28, 29, 30,33 та інші. При здійсненні закупівель Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому . Критерій вартість життєвого циклу приміняється до предмета закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації), що належить до робіт.
Дата відповіді: 14.11.2020 23:53
Відповідь надана

Щодо недопущення застосування методики визначення вартості життєвого циклу для робіт.

Номер: b617fa25a0c34a01adcff9b93a0bd4d3
Дата опублікування: 13.11.2020 16:28
Опис: В оголошені про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-11-09-012107-c вказано, що предметом закупівлі є роботи, а саме - «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації). В оголошені про проведення спрощеної закупівлі замовником визначено, що питома вага критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%». Відповідно до пункту 4 Розділу І Примірної методики визначення вартості життєвого циклу, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 28.09.2020 № 1894, встановлено, що замовник може самостійно визначати, у яких випадках та для яких товарів застосовується вартість життєвого циклу як критерій оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене просимо вказати нормативний документ, яким необхідно користуватися для визначення вартості життєвого циклу саме для робіт.
Відповідь: ТОВАР - Будь-яка продукція, послуги, роботи, права інтелектуальної власності та інші немайнові права, призначені для продажу. || Все те, що становить предмет торгівлі. | Това́р (англ. good, commodity, article) — продукт природи і людської праці або тільки людської праці у матеріальній і нематеріальній субстанції та у формі послуг, який завдяки своїм властивостям здатен задовольняти наявні чи передбачувані суспільні потреби і призначений для обміну і купівлі-продажу; продукт праці, що виробляється не для власного споживання, а на продаж, також матеріальні та нематеріальні активи чи цінні папери та деривативи, що використовуються у будь-яких операціях, крім операцій з їх випуску (емісії) та погашення. Пункт 2.7 оголошення(частини 1-3) чітко вказують на важливість критерію показника енергоефективності, що у загальній формулі Критерію Оцінки Вартості Життєвого Циклу- СОВЖЦ: СОВЖЦ=Цліфта +Ее.в. , позначений як Ее.в.. Ее.в.- це результат Розрахунку граничних значень загального Споживання за добу і визначення класу енергоефективності за регламентами Стандарту ISO 25745-2:2015. Потім цей Результат для виразу в грошовому еквіваленті буде помножений на Ціну електроенергії(1,68 грн за кВт*год), і ще на кількість робочих діб Машини у році(350діб).Тобто отримуємо і Клас Енергоефективності і Річне Споживання Ліфтовою машиною Електроенергії. У учасника з найменшим показником Ее.в- буде найбільш виграшна позиція.Підтвердження класу енергоефективності здійснюється за вимогами ISO 25745-2:2015. Відповідно до пункту 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників: - визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Згідно з пунктом 27 статті 1Закону капітальний ремонт належить до робіт, тому, враховуючи вартісні межі передбачені Законом для даної закупівлі Замовником прийнято рішення у проведенні спрощеної закупівлі. У відповідності до пункту 10 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, обов*язково Замовником зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій . Статею 29 Закону регулюється розгляд та оцінка тендерних пропозицій\пропозицій, зокрема критерії оцінки, які Замовник має подати в оголошені. Стаття 29 Закону має відношення не лише до відкритих торгів, а і до всіх процедур закупівель також і спрощеної закупівлі, такому що в зазначеній статті Закону йдеться в тому числі і про данний вид закупівлі тощо. Так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є закупівлею, тому значення «пропозицій» у виразі «тендерних пропозицій\пропозицій» стосується спрощеної процедури. Відповідно твердження про те, що стаття 29 Закону застосовується лише при процедурі закупівель відкриті торги є хибною та не вірною. Також в розділі 4 Закону є і інші статті, якими необхідно керуватися Замовнику при здійсненні будь-якого виду процедури, зокрема стаття 25, 26, 27, 28, 29, 30,33 та інші. При здійсненні закупівель Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому . Критерій вартість життєвого циклу приміняється до предмета закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації), що належить до робіт.
Дата відповіді: 14.11.2020 23:50
Відповідь надана

Неможливо здійснити розрахунок вартості життєвого циклу

Номер: 7f92533ba2ad43daa95f0991602e01f5
Дата опублікування: 13.11.2020 16:27
Опис: Відповідно до пункту 6 Розділу ІІ Примірної методики визначення вартості життєвого циклу, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 28.09.2020 № 1894, для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає в тендерній документації, зокрема, одиницю виміру життєвого циклу. В оголошені про проведення спрощеної закупівлі не вказано одиницю виміру життєвого циклу. Крім того, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не вказано формулу розрахунку Ее.в. Вище викладене не дає можливості здійснити розрахунок вартості життєвого циклу. Враховуючи вище викладене просимо вказати одиницю виміру життєвого циклу та формулу розрахунку Ее.в.
Відповідь: Одиницею виміру є гривня, тобто вартість. Пункт 2.7 оголошення(частини 1-3) чітко вказують на важливість критерію показника енергоефективності, що у загальній формулі Критерію Оцінки Вартості Життєвого Циклу- СОВЖЦ: СОВЖЦ=Цліфта +Ее.в. , позначений як Ее.в.. Ее.в.- це результат Розрахунку граничних значень загального Споживання за добу і визначення класу енергоефективності за регламентами Стандарту ISO 25745-2:2015. Потім цей Результат для виразу в грошовому еквіваленті буде помножений на Ціну електроенергії(1,68 грн за кВт*год), і ще на кількість робочих діб Машини у році(350діб).Тобто отримуємо і Клас Енергоефективності і Річне Споживання Ліфтовою машиною Електроенергії. У учасника з найменшим показником Ее.в- буде найбільш виграшна позиція. Підтвердження класу енергоефективності здійснюється за вимогами ISO 25745-2:2015. Шаблон для РОЗРАХУНКУ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ відповідно до (ISO 25745-2:2015)
Дата відповіді: 14.11.2020 23:56
Відповідь надана

Незрозумілі та дискримінаційні вимоги в оголошенні

Номер: 8212de1c06ad480697d62b0415cc1be6
Дата опублікування: 13.11.2020 16:13
Опис: Згідно пп.1, п.2.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що окрім ціни Товару (роботи, послуги)-Машини-Ліфта додаються витрати пов'язані з використанням товару, зокрема 1) споживання енергії (фактор енергоефективності), 2) -технічне обслуговування машини-ліфта, гнучкість наладки систем та механізмів, Надійність, взаємозамінність систем та механізмів з західними сучасними аналогами, здатність в цілому машини до модернізації в майбутньому. Для проведення розрахунків ,просимо вказати вартість технічного обслуговування ліфта в місяць та вартість проведення періодичних технічних оглядів ліфта. Також просимо роз'яснити, як вирахувати вартість наступних параметрів (або вкажіть питому вагу нижчевказаних критеріїв) як: - гнучкість наладки систем та механізмів, - надійність, - взаємозамінність систем та механізмів з західними сучасними аналогами, - здатність в цілому машини до модернізації в майбутньому. А також чим підтверджувати вказані параметри.
Відповідь: В даному випадку ці критерії- параметри не є важливим для оцінки пунктом. Але вони будуть враховуватись у загальній чи експертній оцінці. Головним критерієм Є: Пункт 2.7 оголошення(частини 1-3) чітко вказують на важливість критерію показника енергоефективності, що у загальній формулі Критерію Оцінки Вартості Життєвого Циклу- СОВЖЦ: СОВЖЦ=Цліфта +Ее.в. , позначений як Ее.в.. Ее.в.- це результат Розрахунку граничних значень загального Споживання за добу і визначення класу енергоефективності за регламентами Стандарту ISO 25745-2:2015. Потім цей Результат для виразу в грошовому еквіваленті буде помножений на Ціну електроенергії(1,68 грн за кВт*год), і ще на кількість робочих діб Машини у році(350діб).Тобто отримуємо і Клас Енергоефективності і Річне Споживання Ліфтовою машиною Електроенергії. У учасника з найменшим показником Ее.в- буде найбільш виграшна позиція.
Дата відповіді: 14.11.2020 23:43
Відповідь надана

Щодо застосування статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (повторно)

Номер: 4c7f88ecc32e440d9d14aa06bb22c876
Дата опублікування: 13.11.2020 16:07
Опис: Оскільки Замовник закупівлі вважає що Товар, Роботи і Послуги є абсолютно рівнозначні семантичні поняття, цитуємо дослівно п.п. 21, п.п. 27 та п.п.34 Частини 1, Статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": 21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт; 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; 34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів; Тому, звертаємося до Замовника щодо недопустимості трактування Закону України "Про публічні закупівлі" на власний розсуд та повторно просимо роз'яснити підстави застосування Ст.29 вказаного Закону для вказаної спрощеної закупівлі.
Відповідь: ТОВАР - Будь-яка продукція, послуги, роботи, права інтелектуальної власності та інші немайнові права, призначені для продажу. Все те, що становить предмет торгівлі. Това́р (англ. good, commodity, article) — продукт природи і людської праці або тільки людської праці у матеріальній і нематеріальній субстанції та у формі послуг, який завдяки своїм властивостям здатен задовольняти наявні чи передбачувані суспільні потреби і призначений для обміну і купівлі-продажу; продукт праці, що виробляється не для власного споживання, а на продаж, також матеріальні та нематеріальні активи чи цінні папери та деривативи, що використовуються у будь-яких операціях, крім операцій з їх випуску (емісії) та погашення. Відповідно до пункту 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників: - визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Згідно з пунктом 27 статті 1Закону капітальний ремонт належить до робіт, тому, враховуючи вартісні межі передбачені Законом для даної закупівлі Замовником прийнято рішення у проведенні спрощеної закупівлі. У відповідності до пункту 10 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, обов*язково Замовником зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій . Статею 29 Закону регулюється розгляд та оцінка тендерних пропозицій\пропозицій, зокрема критерії оцінки, які Замовник має подати в оголошені. Стаття 29 Закону має відношення не лише до відкритих торгів, а і до всіх процедур закупівель також і спрощеної закупівлі, такому що в зазначеній статті Закону йдеться в тому числі і про данний вид закупівлі тощо. Так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є закупівлею, тому значення «пропозицій» у виразі «тендерних пропозицій\пропозицій» стосується спрощеної процедури. Відповідно твердження про те, що стаття 29 Закону застосовується лише при процедурі закупівель відкриті торги є хибною та не вірною. Також в розділі 4 Закону є і інші статті, якими необхідно керуватися Замовнику при здійсненні будь-якого виду процедури, зокрема стаття 25, 26, 27, 28, 29, 30,33 та інші. При здійсненні закупівель Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому . Критерій вартість життєвого циклу приміняється до предмета закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації), що належить до робіт.
Дата відповіді: 14.11.2020 23:40
Відповідь надана

Щодо підтвердження класу енергозбереження ліфта

Номер: a9c3893b4077422494fe3f962922bbf6
Дата опублікування: 13.11.2020 09:48
Опис: Просимо Замовника конкретно вказати пункт Правил/Закону України/Нормативного документу тощо, де чітко вказано вимогу щодо енергозбереження ліфта, порядок проведення оцінки енергозбереження ліфта та яким документом/сертифікатом/декларацією повинно бути здійснено підтвердження класу енергоефективності.
Відповідь: Задля подальшої економії ми хочемо мати клас енергоефективності ліфта. Будь який завод виробник може надати довідку та розрахунки класу енергоефективності ліфта. Це можна зробити відповідно до стандарту ISO 25745-2:2015. В даному випадку ми маємо повне право мати інформацію про енергоефективність ліфта що постачається – бо це наші подальші головні експлуатаційні витрати. Пункт 2.7 оголошення(частини 1-3) чітко вказують на важливість критерію показника енергоефективності, що у загальній формулі Критерію Оцінки Вартості Життєвого Циклу- СОВЖЦ: СОВЖЦ=Цліфта +Ее.в. , позначений як Ее.в.. Ее.в.- це результат Розрахунку граничних значень загального Споживання за добу і визначення класу енергоефективності за регламентами Стандарту ISO 25745-2:2015. Потім цей Результат для виразу в грошовому еквіваленті буде помножений на Ціну електроенергії(1,68 грн за кВт*год), і ще на кількість робочих діб Машини у році(350діб).Тобто отримуємо і Клас Енергоефективності і Річне Споживання Ліфтовою машиною Електроенергії. У учасника з найменшим показником Ее.в- буде найбільш виграшна позиція. Підтвердження класу енергоефективності здійснюється за вимогами ISO 25745-2:2015.
Дата відповіді: 14.11.2020 23:38
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги в оголошенні (повторно)

Номер: e915dd6190374f2e9cafa459b4eb24b8
Дата опублікування: 13.11.2020 09:15
Опис: Повторно просимо вказати конкретно яким нормативним/технологічним документом чи розцінкою передбачено обов'язкову наявність в учасника наступного обладнання: - товщиноміри (контроль неруйнівний); - теслярський стамески плоскі та напівкруглі; -долота теслярські та столярні. Для проведення заміни ліфта. Проведення робіт та наявність необхідного приладдя в ліфтових організацій, під час заміна ліфта регламентуються Технологічним процесом на виконання монтажних робіт, настановою з монтажу ліфта заводу-виробника, dsty_7310-2013 Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт, а також dstu-8665-20-30551 вимоги до ліфтових організацій. На основі вищевикладеного повторно просимо замовника вказати конкретно пункт закону чи нормативного документу на який посилається Замовник та передбачений складом робіт під час проведення заміни ліфта. Оскільки в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі "Технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт" відсутні розцінки про проведення ремонту машинного приміщення і відсутнє "таке інше" як пише Замовник у відповіді на питання. Склад та перелік робіт повинен бути конкретно описаний в Технічному завданні та проектно-кошторисній документації. Просимо замовника не ігнорувати наші питання і давати відповідь по суті.
Відповідь: Для улаштування нового ліфта необхідно кріпитись в стару шахту. На старі закладні деталі ніхто ніколи не попаде. Тому необхідно перевіряти певні місця шахти товщиноміром, щоби вибрати оптимальне місце нового кріплення анкерів кронштейнів напрямних, дверей шахти тощо. Стосовно стамесок і т. д. Для роботи по демонтажу, монтажу , ремонту машинного відділення необхідно встановлювати та демонтувати дерев’яні настили. Плюс дерев’яні конструкції обрамлення дверей шахти, машинного відділення, і таке інше. Роботи з улаштування нового ліфта повинні передбачити і роботи з повного ремонту, опорядження машинного відділення ліфта. Тому Вимога надати у складі своєї пропозиції документи, що свідчать про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме таких предметів, як : товщиномір, теслярський стамески плоскі та напівкруглі, долота теслярські та столярні, не є дискримінаційною, так як ці інструменти необхідні для здійснення ЯКІСНОГО капітального ремонту будинку (заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м.Рівне»(Роботи з демонтажу , монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспетчеризації). Якщо в Учасника немає на обліку даних інструментів, то у складі своєї пропозиції Учасник може надати лист, пояснення, інформацію, повідомлення тощо, про те, що Учасник має інші інструменти, матеріали, предмети, технологій, конструкції, машини, механізми тощо, які замінять функцію даних інструментів. При розгляді пропозицій та їх оцінці Замовник буде керуватися виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» .
Дата відповіді: 14.11.2020 23:36
Відповідь надана

Незрозумілі пріоритети Замовника

Номер: b6bb08a86d19430a8969afc429523581
Дата опублікування: 12.11.2020 15:59
Опис: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вказано "Приоритет надається Українському виробнику". Просимо Замовника роз'яснити, що означає "пріоритет", та яким чином Замовник буде вираховувати даний критерій оцінки (або вкажіть питому вагу даного критерію) відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"?
Відповідь: Питання про Українського виробника. Написано однозначно. Пріоритет-Переважне, провідне значення кого-, чого-небудь; перевага над кимсь, чимсь. Критерій понад , поза усіма головними критеріями даної Закупівлі, як складова нормальної ,Здорової, турботливої Державної політики і пріоритетів, так і філософії Замовника. Український виробник-це залишені в Україні відрахування та податки. Це українські робочі місця. Це стимулювання українського виробника до зростання , вищого рівня технічної творчості, інновацій, розробки своїх власних технологій, ширшого використання кращих зарубіжних винаходів, до конкурентності, просування національного виробника та його продукту на інші, зовнішні ринки. Це Зрештою суттєвий вклад до Національного ВВП (gross domestic product). Тому при рівнозначному обладнанні буде надаватися пріоритет Українському виробнику
Дата відповіді: 13.11.2020 23:49
Відповідь надана

Незрозумілі та дискримінаційні вимоги до ліфта

Номер: e8758c35c60c4e659833ae3c45108c97
Дата опублікування: 12.11.2020 15:51
Опис: Просимо Замовника закупівлі роз'яснити що таке "кращі західні технічні норми", та яким Законом України чи нормативним актом передбачено ставити таку вимогу до предмету закупівлі? А також просимо вказати "кращих відомих виробників суміжного, комплектуючого обладнання". Оскільки такими загальними незрозумілими фразами Замовник створює собі можливості для широкого маніпулювання під час проведення оцінок пропозицій.
Відповідь: Питання «кращі західні технічні норми». Питання відноситься до Експертного середовища. Всі ліфти виконуються по стандартам України. Стандарти України скопійовані зі стандартів ЄС. Але деякі пункти в них відсутні, по певним технічним моментам, та перекладам. Нові ліфтові стандарти (що відносяться до ліфтів) вводяться навіть без перекладу. Багато ліфтів виготовлюються як виключно для Українського Ринку, так і для ринку ЄС. І ліфти які виготовлююся для ринку ЄС охоплюються більшою частиною технічних Вимог та Норм. В даному випадку це не є важливим для Оцінки пропозиції пунктом. Стосовно комплектуючих закордонного обладнання. Питання відноситься до Експертного середовища. Ми маємо ПРАВО при рівних умовах, рівних ліфтах звернутися до Експертів та Оцінити комплектуюче обладнання. В даному випадку це не є важливим для Оцінки пунктом . Але це не означає ,що ми цим Правом взагалі не скористаємся.
Дата відповіді: 13.11.2020 23:44
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги в оголошенні

Номер: 38925ba566184f6ebb303ac889e4456b
Дата опублікування: 11.11.2020 17:03
Опис: Просимо вказати яким нормативним/технологічним документом чи розцінкою передбачено обовязкову наявність в учасника наступного обладнання: - товщиноміри (контроль неруйнівний); - теслярський стамески плоскі та напівкруглі; -долота теслярські та столярні. Для проведення заміни ліфта.
Відповідь: Обов’язкова наявність в учасника такого обладнання визначається виключно специфікою робіт з монтажу ліфта, опорядження шахти, машинного відділення. ГОСТ 6629-88, ГОСТ 30972-2002, ДСТУ EN 12775:2004, ДСТУ EN 13017-2:2004, ДСТУ Б В.2.6-23-2001 (ГОСТ 23166-99), ТУ У В.3.2-45.4-31661059-001-2004 ,ТУ У В.2.6-20.3-30928751-001-2003 ,ТУ У В.2.6-28.1-21472298-001-2003, ТУ У В.2.8-28.1-32202369-001-2004 "Риштування будівельні". ДБН А.3.2-2-2009-ОХОРОНА ПРАЦІ І ПРОМИСЛОВА БЕЗПЕКА У БУДІВНИЦТВІ НПАОП 0.00-1.01, НПАОП 0.00-1.02, НПАОП 0.00-1.36, НПАОП 0.00-5.03, НПАОП 0.00-5.04, НПАОП 0.00-5.05, НПАОП 0.00-5.06, НПАОП 0.00-5.07, НПАОП 0.00-5.18, НПАОП 0.00-5.19, НПАОП 0.00-5.20, НПАОП 45.25-7.01, ДСТУ 3150. ГОСТ 24258, ГОСТ 26887, ГОСТ 27321, ГОСТ 28012. НПАОП 0.00-1.30- ПРАВИЛА охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. ДСТУ Б В.2.6-4-95 (ГОСТ 22904-93) Конструкції залізобетонні. Магнітний метод визначення товщини захисного шару бетону і розташування арматури. Крім того Метод широко застосовують для контролю зварних швів, рейок та ін. Для улаштування нового ліфта необхідно кріпитись в стару шахту. На старі закладні деталі ніхто ніколи не попаде. Тому необхідно перевіряти певні місця шахти товщиноміром, щоби вибрати оптимальне місце нового кріплення анкерів кронштейнів напрямних, дверей шахти тощо. Стосовно стамесок і т. д. Для роботи по демонтажу, монтажу , ремонту машинного відділення необхідно встановлювати та демонтувати дерев’яні настили. Плюс дерев’яні конструкції обрамлення дверей шахти, машинного відділення, і таке інше. Тому Вимога надати у складі своєї пропозиції документи, що свідчать про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме таких предметів, як : товщиномір, теслярський стамески плоскі та напівкруглі, долота теслярські та столярні, не є дискримінаційною, так як ці інструменти необхідні для здійснення ЯКІСНОГО капітального ремонту будинку (заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м.Рівне»(Роботи з демонтажу , монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспетчеризації). Якщо в Учасника немає на обліку даних інструментів, то у складі своєї пропозиції Учасник може надати лист, пояснення, інформацію, повідомлення тощо, про те, що Учасник має інші інструменти, матеріали, предмети, технологій, конструкції, машини, механізми тощо, які замінять функцію даних інструментів. При розгляді пропозицій та їх оцінці Замовник буде керуватися виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» .
Дата відповіді: 12.11.2020 18:13