-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації)
Питома вага критеріїв «Вартість життєвого Циклу-100%».
Торги відмінено
946 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 733.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 733.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2020 21:20 - 13.11.2020 21:25
Вимога
Відхилено
Щодо доцільності відміни даної закупівлі
Номер:
bf7fc70d2d5b45a9ade8cd478afd3919
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-012107-c.b4
Назва:
Щодо доцільності відміни даної закупівлі
Вимога:
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі замовником визначено, що питома вага критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%».
Правової підставою для встановлення питомої ваги критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%» вказано п.4 ч.1 ст. 1 та ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що вартість життєвого циклу - сукупність вартості предмета закупівлі або його частини (лота) та інших витрат, які нестиме безпосередньо замовник під час використання, обслуговування та припинення використання предмета закупівлі. Вартість життєвого циклу розраховується відповідно до методики, встановленої у тендерній документації.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Вимоги до тендерної документації врегульовані ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", які стосуються проведення відкритих торгів.
Тобто тендерна документація застосовується виключно для проведення відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу та не застосовується для проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, з аналізу ст. 14 та ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" випливає, що застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу відноситься до відритих торгів та не застосовується до спрощеної закупівлі.
Таким чином для встановлення питомої ваги критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%» необхідно провести відриті торги.
Відповідно до ст.ст. 10, 20-33 Закону України "Про публічні закупівлі" для проведення відкритих торгів необхідно оприлюднити нове оголошення про проведення закупівлі разом з тендерною документацією, а також дотриматися вимог щодо порядку складання, подання та оцінки наданих тендерних пропозицій, які відрізняються від пропозицій, що надаються під час прощеної закупівлі.
Пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник відміняє спрощену закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На підставі вище викладеного вимагаємо від Замовника відмінити проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації) та оприлюднити оголошення про проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2020 20:48
Вирішення:
Ми вимагаємо лише за Законом дотримання наших критеріїв та методик, і не вимагаємо жодних «тендерних документацій».
Відповідно до пункту 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників:
- визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Згідно з пунктом 27 статті 1Закону капітальний ремонт належить до робіт, тому, враховуючи вартісні межі передбачені Законом для даної закупівлі Замовником прийнято рішення у проведенні спрощеної закупівлі.
У відповідності до пункту 10 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, обов*язково Замовником зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій . Статею 29 Закону регулюється розгляд та оцінка тендерних пропозицій\пропозицій, зокрема критерії оцінки, які Замовник має подати в оголошені. Стаття 29 Закону має відношення не лише до відкритих торгів, а і до всіх процедур закупівель також і спрощеної закупівлі, такому що в зазначеній статті Закону йдеться в тому числі і про данний вид закупівлі тощо. Так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є закупівлею, тому значення «пропозицій» у виразі «тендерних пропозицій\пропозицій» стосується спрощеної процедури. Відповідно твердження про те, що стаття 29 Закону застосовується лише при процедурі закупівель відкриті торги є хибною та не вірною. Також в розділі 4 Закону є і інші статті, якими необхідно керуватися Замовнику при здійсненні будь-якого виду процедури, зокрема стаття 25, 26, 27, 28, 29, 30,33 та інші. При здійсненні закупівель Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому .
Критерій вартість життєвого циклу приміняється до предмета закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації), що належить до робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо визначення критерію оцінки
Номер:
0ad1056f1be7443f888bd7b8caa30161
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-012107-c.b3
Назва:
Щодо визначення критерію оцінки
Вимога:
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі замовником визначено, що питома вага критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%».
Правової підставою для встановлення питомої ваги критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%» вказано п.4 ч.1 ст. 1 та ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що вартість життєвого циклу - сукупність вартості предмета закупівлі або його частини (лота) та інших витрат, які нестиме безпосередньо замовник під час використання, обслуговування та припинення використання предмета закупівлі. Вартість життєвого циклу розраховується відповідно до методики, встановленої у тендерній документації.
Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено наявність тендерної документації, а вимоги до предмета закупівлі оприлюднюються в оголошенні про спрощену закупівлю.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Вимоги до тендерної документації врегульовані ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", які стосуються проведення відкритих торгів.
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено опублікування тендерної документації разом з оголошенням про спрощену закупівлю.
Тобто тендерна документація застосовується виключно для проведення відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу та не застосовується для проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином встановлення питомої ваги критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є протиправним.
Крім того, з аналізу ст. 14 та ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" випливає, що застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу відноситься до відритих торгів та не застосовується до спрощеної закупівлі.
На підставі вище викладеного вимагаємо від Замовника привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації) у відповідність до вимог Закону України "Про Публічні закупівлі", а саме: змінити критерій оцінки "вартість життєвого циклу" на критерій "ціна".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2020 16:38
Вирішення:
Відповідь:
Ми вимагаємо лише за Законом дотримання наших критеріїв та методик, і не вимагаємо жодних «тендерних документацій».
Відповідно до пункту 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників:
- визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Згідно з пунктом 27 статті 1Закону капітальний ремонт належить до робіт, тому, враховуючи вартісні межі передбачені Законом для даної закупівлі Замовником прийнято рішення у проведенні спрощеної закупівлі.
У відповідності до пункту 10 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, обов*язково Замовником зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій . Статею 29 Закону регулюється розгляд та оцінка тендерних пропозицій\пропозицій, зокрема критерії оцінки, які Замовник має подати в оголошені. Стаття 29 Закону має відношення не лише до відкритих торгів, а і до всіх процедур закупівель також і спрощеної закупівлі, такому що в зазначеній статті Закону йдеться в тому числі і про данний вид закупівлі тощо. Так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є закупівлею, тому значення «пропозицій» у виразі «тендерних пропозицій\пропозицій» стосується спрощеної процедури. Відповідно твердження про те, що стаття 29 Закону застосовується лише при процедурі закупівель відкриті торги є хибною та не вірною. Також в розділі 4 Закону є і інші статті, якими необхідно керуватися Замовнику при здійсненні будь-якого виду процедури, зокрема стаття 25, 26, 27, 28, 29, 30,33 та інші. При здійсненні закупівель Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому .
Критерій вартість життєвого циклу приміняється до предмета закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації), що належить до робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо недопущення застосування методики визначення вартості життєвого циклу для робіт.
Номер:
3cd10a0c2d1441c28611b1bf8d4372c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-012107-c.b2
Назва:
Щодо недопущення застосування методики визначення вартості життєвого циклу для робіт.
Вимога:
В оголошені про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-11-09-012107-c вказано, що предметом закупівлі є роботи, а саме - «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації).
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі замовником визначено, що питома вага критеріїв оцінки пропозицій «Вартість життєвого Циклу-100%».
Відповідно до пункту 4 Розділу І Примірної методики визначення вартості життєвого циклу, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 28.09.2020 № 1894, встановлено, що замовник може самостійно визначати, у яких випадках та для яких товарів застосовується вартість життєвого циклу як критерій оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене просимо вказати нормативний документ, яким необхідно користуватися для визначення вартості життєвого циклу саме для робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2020 16:37
Вирішення:
ТОВАР - Будь-яка продукція, послуги, роботи, права інтелектуальної власності та інші немайнові права, призначені для продажу. || Все те, що становить предмет торгівлі. |
Това́р (англ. good, commodity, article) — продукт природи і людської праці або тільки людської праці у матеріальній і нематеріальній субстанції та у формі послуг, який завдяки своїм властивостям здатен задовольняти наявні чи передбачувані суспільні потреби і призначений для обміну і купівлі-продажу; продукт праці, що виробляється не для власного споживання, а на продаж, також матеріальні та нематеріальні активи чи цінні папери та деривативи, що використовуються у будь-яких операціях, крім операцій з їх випуску (емісії) та погашення.
Пункт 2.7 оголошення(частини 1-3) чітко вказують на важливість критерію показника енергоефективності, що у загальній формулі Критерію Оцінки Вартості Життєвого Циклу- СОВЖЦ:
СОВЖЦ=Цліфта +Ее.в. , позначений як Ее.в.. Ее.в.- це результат Розрахунку граничних значень загального Споживання за добу і визначення класу енергоефективності за регламентами Стандарту ISO 25745-2:2015. Потім цей Результат для виразу в грошовому еквіваленті буде помножений на Ціну електроенергії(1,68 грн за кВт*год), і ще на кількість робочих діб Машини у році(350діб).Тобто отримуємо і Клас Енергоефективності і Річне Споживання Ліфтовою машиною Електроенергії. У учасника з найменшим показником Ее.в- буде найбільш виграшна позиція.Підтвердження класу енергоефективності здійснюється за вимогами ISO 25745-2:2015.
Відповідно до пункту 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону застосовується до замовників:
- визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Згідно з пунктом 27 статті 1Закону капітальний ремонт належить до робіт, тому, враховуючи вартісні межі передбачені Законом для даної закупівлі Замовником прийнято рішення у проведенні спрощеної закупівлі.
У відповідності до пункту 10 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, обов*язково Замовником зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій . Статею 29 Закону регулюється розгляд та оцінка тендерних пропозицій\пропозицій, зокрема критерії оцінки, які Замовник має подати в оголошені. Стаття 29 Закону має відношення не лише до відкритих торгів, а і до всіх процедур закупівель також і спрощеної закупівлі, такому що в зазначеній статті Закону йдеться в тому числі і про данний вид закупівлі тощо. Так як спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є закупівлею, тому значення «пропозицій» у виразі «тендерних пропозицій\пропозицій» стосується спрощеної процедури. Відповідно твердження про те, що стаття 29 Закону застосовується лише при процедурі закупівель відкриті торги є хибною та не вірною. Також в розділі 4 Закону є і інші статті, якими необхідно керуватися Замовнику при здійсненні будь-якого виду процедури, зокрема стаття 25, 26, 27, 28, 29, 30,33 та інші. При здійсненні закупівель Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому .
Критерій вартість життєвого циклу приміняється до предмета закупівлі «Капітальний ремонт будинку (Заміна пасажирського ліфта в 4-му під’їзді), що за просп. Генерала Безручка №7 у м. Рівне» (Роботи з демонтажу, монтажу, пусконалагоджування ліфта, а також роботи з його диспечеризації), що належить до робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неможливо здійснити розрахунок вартості життєвого циклу
Номер:
fc5921ef11d54ac6858d143c6540fee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-09-012107-c.b1
Назва:
Неможливо здійснити розрахунок вартості життєвого циклу
Вимога:
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІ Примірної методики визначення вартості життєвого циклу, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 28.09.2020 № 1894, для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає в тендерній документації, зокрема, одиницю виміру життєвого циклу.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі не вказано одиницю виміру життєвого циклу.
Крім того, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не вказано формулу розрахунку Ее.в.
Вище викладене не дає можливості здійснити розрахунок вартості життєвого циклу.
Враховуючи вище викладене просимо вказати одиницю виміру життєвого циклу та формулу розрахунку Ее.в.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2020 16:37
Вирішення:
Одиницею виміру є гривня, тобто вартість.
Пункт 2.7 оголошення(частини 1-3) чітко вказують на важливість критерію показника енергоефективності, що у загальній формулі Критерію Оцінки Вартості Життєвого Циклу- СОВЖЦ:
СОВЖЦ=Цліфта +Ее.в. , позначений як Ее.в.. Ее.в.- це результат Розрахунку граничних значень загального Споживання за добу і визначення класу енергоефективності за регламентами Стандарту ISO 25745-2:2015. Потім цей Результат для виразу в грошовому еквіваленті буде помножений на Ціну електроенергії(1,68 грн за кВт*год), і ще на кількість робочих діб Машини у році(350діб).Тобто отримуємо і Клас Енергоефективності і Річне Споживання Ліфтовою машиною Електроенергії. У учасника з найменшим показником Ее.в- буде найбільш виграшна позиція.
Підтвердження класу енергоефективності здійснюється за вимогами ISO 25745-2:2015.
Шаблон для РОЗРАХУНКУ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
відповідно до (ISO 25745-2:2015)
Статус вимоги:
Відхилено