ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП)"
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Завершена
2 329 808.00UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:09.11.2020 15:01 - 30.11.2020 00:00
Відповідь надана
щодо уточнення ТЗ
Номер:a479f53b137645efb639137cad8a91c8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:27.11.2020 11:51
Опис:Доброго дня.
Потрібні уточнення:
1 Вартість посадкових матеріалів входить чи потім оплачується залежно від того, що будемо закуповувати. Якщо входить ми повинні розуміти які саме види рослин та їх кількість?
2 Учасник повинен забезпечити зміну санітарно-технічного устаткування, що вийшло з ладу (тримачі для паперових рушників, диспансерів для серветок, дозатори рідкого мила) Хто закуповує обладнання ? Якщо ми, то потрібна кількість та характеристика.
3 витратний матеріал (туалетний папір, серветки, паперові накладки, освіжувачі повітря надається Замовником чи Виконавцем ? Якщо Виконавцем, то вказати якісні характеристики та кількість робітників Замовника.
4 Години надання послуг
5 Вид послуги (основне, підтримуюче)?
6 В ТЗ вказана інформація по миттю вікон та фасаду гол будівлі , але табличок чомусь дві по одній адресі м. Львів, вул. Любінська, 217, і взагалі по даній адресі чомусь дві табл.
Відповідь:Розглянувши запит надаємо наступне роз’яснення:
- кожна таблиця передбачає пункт озеленення, посадкові матеріали входять в суму озеленення в межах суми договору;
- витратні матеріалами для с/в забезпечуються виконавцем. Ціна послуг за м. кв. включає забезпечення витратними матеріалами (витратні матеріали повинні бути в достатній кількості та проведена своєчасна їх заміна);
- години надання послуг повинні відповідати таблиці складових послуг;
- види послуг надаються відповідно до таблиці складових послуг;
- миття вікон та фасаду має виконуватись по двом різним будівлям: будівля Львівського РСП та центр керування повітряним рухом.
Також, для більш детальнішого розуміння питання щодо обслуговування об’єктів Львівського РСП потенційний виконавець послуг може ознайомитися з об’єктами надання послуг за адресами, які зазначені у технічному завданні тендерної документації.
Дата відповіді:02.12.2020 10:29
Відповідь надана
Уточнення щодо вимог технічного завдання
Номер:8e395e0832a54d7da8b8c9e08cf044b1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.11.2020 18:03
Опис:Добрий день!
Шановний замовник, детально вивчивши технічне завдання та специфіку надання послуг на вашому об’єкті, повідомляємо, що певні вимоги до учасників потребують уточнень стосовно проведення гігієнічної оцінки умов та характеру праці, такими докуметами можуть бути протоколи проведення досліджень, експертні заключення, тощо.
Тому просимо уточнити вимоги до учасників в ТД для їх надання у складі ТП.
Відповідь:Розглянувши запитання надаємо наступне роз’яснення:
- повідомляємо, що в уточнені вимог до учасників в частині надання протоколів проведення досліджень, експертних заключень, тощо немає необхідності, так як вони стосуються умов праці для співробітників компанії, яка надає послуги.