• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП)"

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.

Завершена

2 329 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 15:01 - 06.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження результатів прекваліфіації

Номер: 98add4f5551b437885a0c844580a74ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-007758-c.b4
Назва: Оскарження результатів прекваліфіації
Скарга:
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції підприємства з підстав, викладених у файлі, що додається.
Дата розгляду скарги: 04.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2021 16:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.02.2021 21:55
Задовільнена: Так
Автор: ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", Тетяна Рибка +380509709345 tatyanarybka424@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 426ec8c982124e33a895ecad8b4d81db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-007758-c.c2
Назва: скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» (код ЄДРПОУ 38748221) є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП)" DK 021: 2015 "90910000-9 Cleaning services (Cleaning services of Lviv RSP)". Замовник - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ. Місцезнаходження замовника: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-09-007758-c В даному Тендері було подано 10 (десять) тендерних пропозицій, а саме від : 1. ТОВ "І Н В А Й Т"; 2. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"; 3. ФОП Піцик Роман Васильович; 4. ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"; 5. ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"; 6. ТОВ "Група компанії "Ауріс"; 7. Товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"; 8. ПП "Клінінг-Про"; 9. ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"; 10. ФОП "СЄРІКОВА РАЇСА ІВАНІВНА "; У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ, розглянуто тендерні пропозицій всіх учасників торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації. Зокрема тендерним комітетом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ вирішено, тендерні пропозиції: 1. ТОВ "І Н В А Й Т" - Відхилено; 2. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" - Відхилено; 3. ФОП Піцик Роман Васильович – Відхилено ; 4. ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" - Відхилено; 5. ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" - Відхилено; 6. ТОВ "Група компанії "Ауріс" – Допущено до аукціону; 7. Товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" - Відхилено; 8. ПП "Клінінг-Про" - Відхилено; 9. ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" - Відхилено; 10. ФОП "СЄРІКОВА РАЇСА ІВАНІВНА " - Відхилено; ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Імпел Гріффін Сервіс” - є незаконним та упередженим, що порушує ст.5, 22, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” ст.1, 12, 14, 16, 19, 22, 24 ЗУ «Про електронні довірчі послуги».. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ - відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» - згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. ПРИЧИНА ВІДХИЛЕННЯ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» 1) Відповідно до загруженого Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.12.2020 р. Замовником не допущено до аукціону ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФН СЕРВІС». А саме, Замовник зазначає: «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Пропозиція учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства), а саме: Відповідно до вимог п. 3.1.тендерної документації "Підчас використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією тендерною документацією. Учасник (крім учасників – нерезидентів) повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також дата накладення КЕП не раніше дати оголошення тендера. У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації». Проте учасник ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» на документи тендерної пропозиції накладено кваліфікований електронний підпис типом носія особистого ключа "незахищений", що не відповідає у мовам тендерної документації. За результатами перевірки файлі "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Підписувач: Каримов Максим Ратмірович П.І.Б.; Каримов Максим Ратмірович РНОКПП: 3283501450 . Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Код ЄДРПОУ: 38748221 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:31:54 09.12.2020 Сертифікат виданий: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C0400000063842A0033B57000 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований» Враховуючи, що тип носія особистого ключа "незахищений", на пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» не накладено саме кваліфікований електронний підпис». ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ: Відповідно до вимог п. 3.1.тендерної документації : «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією тендерною документацією. Учасник (крім учасників – нерезидентів) повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також дата накладення КЕП не раніше дати оголошення тендера. У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації.». СПРОСОВУЄМО ПОЗИЦІЮ ЗАМВОНИКА: Відповідно до вимог п.3.1. Тендерної документації - на пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи. При цьому, під час перевірки КЕП - відображається прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також дата накладення КЕП не раніше дати оголошення тендера. Замовник – сам же підтверджує наявність КЕП, накладений на тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». В Протоколі Замовник підтверджує підписанта: Каримова Максима Ратмірович П.І.Б.; Каримов Максим Ратмірович РНОКПП: 3283501450 . Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ: 38748221 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:31:54 09.12.2020 Сертифікат виданий: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C0400000063842A0033B57000). Тобто, під час підписання 15:31:54 09.12.2020 п. – КЕП являвся чинним/дійсним!!! НЕ ВИМАГАЛОСЬ, що КЕП в обов’язковому порядку повинен бути на захищеному носії. ЗАКОНОДАВЧЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ Відповідо до п.3.1. Тендерної документації, "Підчас використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника». ЗУ №2155 «Про електронні довірчі послуги» набув чинності 7 листопада 2018 року. Він ввів поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та скасував — ЕЦП. Упродовж двох років з моменту набуття чинності нових норм діяв перехідний період, коли платники податків могли використовувати ЕЦП, а по закінченню строку дії змінювати їх на КЕП. Відповідно до ст. 19 ЗУ №2155 «Про електронні довірчі послуги», встановлення обов’язкових вимог до засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, а також перевірка їх дотримання здійснюються відповідно до вимог, установлених Кабінетом Міністрів України. Далі, у Постанові № 749 КМУ сказано, що для інформаційного обміну державні органи і підприємства державної форми власності повинні використовувати ключі лише на захищених носіях. Постанова набула чинності з 07.11.2018. Отже, саме з цієї дати держоргани зобов'язані зберігати ключі на захищених носіях. Органи державної влади, місцевого самоврядування та підприємства державної форми власності зобов'язані зберігати КЕП (ЕЦП) виключно на захищених носіях відповідно до п. 4 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.11.2018 р. № 749. Чи повинні комерційні організації зберігати КЕП на захищених носіях? Комерційні організації можуть і далі працювати з ключами, які були отримані після 07.11.2018 року не на захищеному носії. Таке право їм дає постанова КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, що діє до 31.12.2021 року. Опісля приватний сектор також повинен буде використовувати КЕП виключно на ЗН. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто станом на сьогодні, приватний сектор — мають право і надалі використовувати ключі КЕП, отримані після 07.11.2018 р., які зберігаються, наприклад, на жорсткому диску ПК або звичайній флешці. Таким чином, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до упереджених рішень, порушуючи при цьому - ст. 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ст.1, 12, 14, 16, 19, 22, 24 ЗУ «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 5, 22, 31 Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (ПРОТОКОЛ від 15.12.2020 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»), незаконним , у зв’язку з чим, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Скасувати Рішення Замовника (ПРОТОКОЛ від 15.12.2020 р.) в частині відхилення тендерної пропозицій ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС” як такий, що прийнятий з порушенням ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі". 3. Зобов'язати Замовника допустити до аукціону ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Дата розгляду скарги: 31.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2020 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.01.2021 12:24
Дата виконання рішення Замовником: 12.01.2021 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення Колегії скасовано протокол розгляду тендерних пропозицій № 4 від 15.12.2020 та повернуто пропозиції учасників тендеру на повторний розгляд за предметом закупівлі ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП)"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 griffinservice@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА АМКУ ДП обслуговування повітряного руху України

Номер: 4e43c5c0ed8a4ef3b1f7f3dd91862848
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-007758-c.c3
Назва: СКАРГА АМКУ ДП обслуговування повітряного руху України
Скарга:
09.11.2020 Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (надалі по тексту - Замовник) оголосило процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою через електронну систему закупівель за предметом закупівлі: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП) (надалі по тексту - Закупівля). Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 1 від 09.11.2020 (надалі по тексту – Тендерна документація), Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та інших нормативно-правових актів, передбачених Тендерною документацією. ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі по тексту - Скаржник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду виконання послуг, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь у Закупівлі та подало тендерну пропозицію (надалі по тексту - Пропозиція) через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами розгляду тендерних пропозицій замовником в електронній системі закупівель відповідно до Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій було оприлюднено 15.12.2020 (надалі по тексту – Протокол розгляду). Відповідно до Протоколу розгляду, Пропозицію Скаржника було відхиллено. Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення Пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним, незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне: 1. Тендерна документація не містить вимоги щодо використання «захищеного» типу носія особистого ключа. 2. Законодавство України дозволяє Скаржнику використовувати тип носія особистого ключа "незахищений".
Дата розгляду скарги: 29.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2020 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.01.2021 18:27
Дата виконання рішення Замовником: 12.01.2021 17:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення Колегії скасовано протокол розгляду тендерних пропозицій № 4 від 15.12.2020 та повернуто пропозиції учасників тендеру на повторний розгляд за предметом закупівлі ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП)"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Оксана Сущенко +380675613597 tender.cleaning@qfm.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 052c62a3db3e4df8a4a4321ff0dcb78b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-007758-c.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Замовник підтверджує, що на пропозицію накладено Кваліфікований електронний підпис (КЕП), який розміщено на незахищеному носії. При цьому, вимог до типу носія в тендерній документації встановлено не було.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2020 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.01.2021 19:35
Дата виконання рішення Замовником: 12.01.2021 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення Колегії скасовано протокол розгляду тендерних пропозицій № 4 від 15.12.2020 та повернуто пропозиції учасників тендеру на повторний розгляд за предметом закупівлі ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об'єктів Львівського РСП)"
Задовільнена: Так
Автор: ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", Тетяна Рибка +380509709345 tatyanarybka424@gmail.com