-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо (природний газ)
Категорія органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -Усі документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів та підготовлені безпосередньо учасником, можуть бути складені як українською, так і іншою мовою. Документи, що складені іноземною мовою, супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
Завершена
845 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
06.11.2020 08:01 - 13.11.2020 00:00
Відповідь надана
запитання
Номер:
139beadb6947403988f55896309c8c06
Дата опублікування:
12.11.2020 16:44
Опис:
Шановний Замовнику! В складі ТД міститься вимога "уточнена тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, подається Учасником, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 (двох) робочих днів з дня проведення аукціону за формою, визначеною в Додатку 6 до Тендерної документації." Повідомляємо, що наразі відсутьня технічна можливість у учасників завантажувати будь які документи після аукціону. Така можливість з'являється виключно після повідомлення про намір укласти договір у Переможця. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Дякую за запитання. Зазначена вимога буде вилучена з тендерної документації.
Дата відповіді:
13.11.2020 09:56
Відповідь надана
запитання
Номер:
6775ab98cd3f426bbd965473feaa039c
Дата опублікування:
12.11.2020 16:40
Опис:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься вимога, щодо надання "копії договору із Акціонерним товариством “УКРТРАНСГАЗ” на транспортування природного газу;" Повідомляємо, що згідно Постанови КМУ "Про відокремлення діяльності з транспортування природного газу та забезпечення діяльності оператора газотранспортної системи" з 01 січня 2020 року повноваження з управління ГТС України перейшли від АТ «Укртрансгаз» до ТОВ «Оператор ГТС України». У зв'язку з чим, укладені раніше договори на транспортування з АТ "Укртрансгаз" втратили чинність. Просимо виключити зі змісту тендерної документації вищезазначену вимогу.
Відповідь:
Станом на сьогодні зазначена постанова Постанова КМУ "Про відокремлення діяльності з транспортування природного газу та забезпечення діяльності оператора газотранспортної системи" є чинною. Замовник підчас підготовлення тендерної документації використовує чинні Постанови, Закони ...... У разі внесення змін до цієї Постанови Замовник діятиме згідно цих змін.
Дата відповіді:
13.11.2020 09:43
Відповідь надана
Запитання деяких потенційних Учасників, які підштовхують Замовника не незаконні та дискримінаційні дії
Номер:
ba04219a764f4d329b142b6a1b9df9b6
Дата опублікування:
12.11.2020 11:28
Опис:
Шановний Замовнику! Одним із потенційних Учасників було поставлени запистання наступного змісту : "1.Задля уникнення свідомого заниження учасниками ціни на газ, прошу встановити в документації забезпечення пропозиції, але у формі покритої банківської гарантії (тобто учасник переводить на ваш рахунок «живі» кошти і вони там зберігаються до укладення договору).Так як учасників по газу є досить велика кількість це дасть змогу укласти договір по адекватній ціні. 2.А також прошу вимагати від учасників довідку з Торгово-промислової палати про ціни на газ станом на кінцеву дату подання пропозиції або станом на попередній день. Це дасть змогу вам ознайомитися з реальними цінами. 3.Також прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 90001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку. Прошу внести зміни в документацію. Дякую" Повідомляємо Вам, що вимога сертифікату ІSO 45001:2018 та ISO 50001:2018 буде такою, що є дикримінує інших потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників, внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок, подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі вцілому. Аналогом до сертифікату ІSO 45001:2018, ISO 50001:2018 є діючий та чинний сертифікат ІSO 14001:2015, який отриманий більшістю Учасників газового ринку України. В той час як ІSO 45001:2018 є новим та таким, який отримало лише обмежено коло Учасників ринку (до 5-ти компаній). Таким чином, Замовник, включення Замовником у перелік документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, сертифікату ІSO 45001:2018 створить штучні перешкоди для участі у закупівлі усім потенціним Учасникам, які мають змогу прийняти участь у закупівлі, але на даний час не пройшли акредитацію згідно ІSO 45001:2018, яка займає час більший, ніж залишився з моменту внесення даної вимоги у вимоги ТД до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Даний факт може бути успішно оскаржений будь-яким із потенційних Учасників в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, що і призведе до зазначених вище відтермінувань строків подання тендерних пропозицій та порушення строків здійснення закупівлі. Аналогічна ситуація і з сертифікатом ISO 50001:2018 аналогом якому є діючий та чинний ISO 9001:2015. Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів можуть бути оскаржені потенційними Учасниками і через те, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу на території України. Таким чином вимога про надання вказаних вище сертифікатів буде такою, що обмежує коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та такою, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та порушення графіку закупівлі природного газу Замовником.
Відповідь:
Дякую за запитання. Замовник здійснює процедуру закупівлі у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що згідно статті 22 Закону - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.11.2020 13:50
Відповідь надана
ISO
Номер:
e0e23b3c567e4c999a43e04844a6ab93
Дата опублікування:
06.11.2020 09:36
Опис:
Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь:
Дякую за запитання. У тендерні документації є настіпне застереження для учасників торгів: Увага!!! Оскільки учасники дуже часто встановлюють низьку ціну на аукціоні, а потім через додаткові угоди піднімають її. Часто до рівня вищого, аніж пропонували інші. Замовник застерігає, таких учасників торгів, які під час аукціону будуть занижувати цінову (депінгувати) нижче вартості ринокової ціна на природній газ, така пропозиція при розгляді буде відхилятися.
Дата відповіді:
06.11.2020 17:23