• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Закупівля здійснюється на очікувану потребу на 2021 рік по 31 грудня 2021 року. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності фінансового плану. Відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути змінені з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. ІНФОРМАЦІЯ про номенклатурні позиції предмета закупівлі (п. 14 Наказу від 11.06.2020 року№ 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі"): Природний газ – код ДК 021:2015 09123000-7 Природний газ ІНФОРМАЦІЯ про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (ч.2 п. 8 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі)": Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. ІНФОРМАЦІЯ про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (ч. 2 п. 9 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі"): Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» - з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має співпадати з пiдписантом, який наклав КЕП. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, видану банку-гаранту. Зазначені документи мають містити КЕП уповноваженої особи банка-гаранта. Електронна банківська гарантія подається у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті банку, що видав відповідну гарантію або Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити Замовника: IBAN: UA823052990000026001050504945 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Павлоград

Завершена

2 137 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 687.50 UAH
Період уточнення: 05.11.2020 14:44 - 12.11.2020 00:00
Відповідь надана

ISO

Номер: 39d9f3d93f63489aa72fae45918e397a
Дата опублікування: 06.11.2020 09:26
Опис: Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь: Шановний, Учаснику! По-перше, висловлюємо Вам свою пошану за увагу до нашої закупівлі природного газу. Щодо Вашого звернення, що документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, повідомляємо Вас про наступне: Тендерна документація на закупівлю природного газу містить низку вимог, безпосередньо в правовому руслі, які будуть стримувати учасників-махінаторів від демпінгу цін. Зокрема умовами ТД передбачено 1)забезпечення виконання договору у розмірі 3 % від суми Договору відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) формульний розрахунок зміни ціни, запропонований МЕРТ у листі № 3304-04/54265 від 11.12.2018. Тобто, сама формула вже є механізмом, що позбавить Замовника від недобросовісних Учасників, які демпінгують цінами, оскільки, підвищення ціни на природний газ залежить від реальних змін ціни на ринку. В свою чергу сертифікати ISO в нашій країні мають виключно РЕКОМЕНДАЦІЙНИ ХАРАКТЕР, і відповідно наразі діє принцип добровільної сертифікації. Відповідно до п.1 розділу 3 «Норми якості, фізико-хімічні показники та інші характеристики природного газу, що допускається до транспортування в газотранспортній системі» Кодексу газотранспортної системи України відповідальним за якість газу є у точках входу (крім точок входу на міждержавному з'єднанні) - оператори суміжних систем, суміжні газовидобувні підприємства, які подають природний газ до газотранспортної системи в точці входу. У точках входу на міждержавному з'єднанні відповідальним є замовник послуг транспортування, у точках виходу - оператор газотранспортної системи. Таким чином, відповідальність за якість газу у газотранспортній системі України покладено на оператора ГТС. Тобто, зазначений документ, на думку Замовника є дискримінаційним і не може міститься в складі тендерної документації.
Дата відповіді: 06.11.2020 11:11