-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Код ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2020 10:30 - 08.11.2020 00:00
Відповідь надана
Питання щодо кількості предмету закупівлі :
Номер:
4bba4d01eea1459fb9297f186a666224
Дата опублікування:
04.11.2020 14:26
Опис:
Шановний Замовнику! В оголошенні на Прозорро, а саме в Інформації про предмет закупівлі міститься інформація: «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі – 115 000 м.куб., а в Додатку 5 до Тендерної документації Проект договору зазначено: « 1.2. Плановий об’єм постачання газу за поточним Договором, по місяцях (тис. м3): Січень 25 тис.м3, Лютий 25 тис.м3, Березень 15 тис.м3, Квітень5 тис.м3, Травень–, Червень–, Липень–, Серпень–, Вересень–, Жовтень5 тис.м3, Листопад15 тис.м3, Грудень25 тис.м3» Просимо внести зміни в проект договору щодо кількості предмету закупівлі.
Відповідь:
На Ваше питання повідомляємо: на теперішній час в системі ProZorro в оголошенні зазначені одиниці виміру «тис. м.куб», що відповідає зазначеним одиницям виміру та кількості закупівлі у проекті договору. Зазначаємо, що вказаний обсяг предмету закупівлі є арифметичною сумою планових об’ємів постачання газу по місяцях.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:16
Відповідь надана
По договору:
Номер:
60403a3476df46edaa8f69e048353550
Дата опублікування:
04.11.2020 14:24
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 в Проекті договору зазначено: «3.6. Протягом тридцяти календарних днів з дати початку постачання гагу ціна природного газу не змінюється. Ціна природного газу на інші періоди постачання, у разі її зміни, згідно п 1.2. цього Договору визначаються в Додаткових угодах до Договору.». Просимо ПЕРЕГЛЯНУТИ НАЯВНІ ВИМОГИ ТА не порушувати чинне законодавство України, а саме статтю 41 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, ГАЗУ та електричної енергії. Тобто, дана закупівля ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, по ній не може бути обмежень щодо строків зміни ціни. Це є порушенням чинного законодавства. Просимо привести Проект договору у відповідність до діючого законодавства
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Дійсно, Порядок змін умов договору про закупівлю містить умову, згідно якої після укладання Договору про закупівлю Постачальник зобов’язується забезпечити першу частину від поставки товару за ціною, що відповідає умовам тендерної пропозиції за результатами аукціону торгів та положенням Договору про закупівлю. Крім того, Порядком передбачено, що умови Договору в частині ціни за одиницю товару можуть бути змінені після укладання такого Договору та здійснення першої частини поставки у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та в розмірі не більше ніж на 10 відсотків. Під терміном "Протягом тридцяти календарних днів" замовник вжив у розумінні "перша поставка від загального обсягу згідно Договору", тобто фактично поставка січня згідно першого акта.
За відсутності такої вимоги, постачальник, як це і практикується, в перший же місяць вимагає укласти низку додаткових угод щодо підвищення вартості товару, що не відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі» в частині забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та виникають сумніви стосовно необхідності торгів взагалі.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:16
Відповідь надана
Питання про номінацію:
Номер:
07d51479bdf54a4492a12d3ba64ff52a
Дата опублікування:
04.11.2020 14:23
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність згідно чинного законодавства п. 5.6. Проекту договору, зокрема " Фактичне постачання газу новим Постачальником може починатись виключно з першого числа розрахункового періоду, наступного за тим, у якому з новим Постачальником було укладено договір на постачання, та за умови включення Споживача до підтвердженої номінації нового Постачальника в порядку, визначеному Кодексом ГТС." Повідомляємо, що наразі немає підтвердженої номінації Постачальників, а є Реєстр споживачів Постачальника, тому просимо викласти зазначений пункт у редакції згідно чинних Правил постачання природного газу, а саме: "Фактичне постачання природного газу новим постачальником може починатись виключно з газової доби, з якої споживач включений до Реєстру споживачів нового постачальника в інформаційній платформі Оператора ГТС у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи."
Відповідь:
Відповідно до п.5 ч. 1 розділу 1 Кодексу газотранспортної системи: підтверджена номінація - підтверджений оператором газотранспортної системи обсяг природного газу замовника послуг транспортування, який буде прийнятий від замовника в точках входу до газотранспортної системи та переданий замовнику в точках виходу з газотранспортної системи у відповідний період;
Умови надання номінацій/реномінацій регулюються розділом ХІ Кодексу.
Де у п. 19 ч. 1 зазначено, що номінація/реномінація, що пройшли процес перевірки, отримують статус підтвердженої номінації.
Тож Ваше твердження щодо відсутності підтвердженої номінації є хибним.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:15
Відповідь надана
Питання по договору:
Номер:
df4725b005694a00850fd9a83e60dbe8
Дата опублікування:
04.11.2020 14:23
Опис:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно до Кодексу газотранспортної системи України пунктом 15 встановлено наступне: «15. У випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу.». У зв'язку з чим просимо привести Проект договору у відповідність до діючого законодавства щодо розміру велечини корегування небалансів.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Щодо вашого запитання повідомляємо наступне: у складі тендерної документації оприлюднено проект договору про постачання газового палива (природного газу), що може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем згідно Порядку змін. Замовник залишає за собою і постачальником право ініціювати зміни основних вимог до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:15
Відповідь надана
посилання на старий ЗУ:
Номер:
146dbeabbd9e4b5785be1ad984d02cb3
Дата опублікування:
04.11.2020 14:22
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо відкоригувати тендерну документацію згідно чинної редакції Закону України "Про публічні закупівлі", а саме вимогу:
«Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді остаточну пропозицію, оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 2 до ТД, а також документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою статті 17, згідно Додатку № 3 до ТД.»
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання, по суті якого повідомляємо наступне.
Внесено зміни до тендерної документації відповідно до вимог ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
06.11.2020 16:14
Відповідь надана
Щодо надання уточненої тендерної пропозиції:
Номер:
7394759d1c9f468084d186aa93a44a59
Дата опублікування:
04.11.2020 14:22
Опис:
Шановний Замовнику! В Тендерній документації наявна вимога: «Учасник, якого визначено переможцем, за результатом електронного аукціону повинен надати Замовнику, протягом одного робочого дня з дня завершення електронного аукціону або дискваліфікації попереднього учасника у порядку, визначеному пунктом 1 цього розділу, пропозицію, оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 2 до ТД з обов’язковим зазначенням остаточної ціни товарів, у тому числі за одиницю продукції та загальної вартості пропозиції у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником.» Звертаємо Вашу увагу, що 19.04.2020р. вступили в дію зміни до Закону "Про публічні закупівлі". Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Ваша вимога підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Просимо привести умови тендерної документації у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
Дуже дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої тендерної документації, але Вами помилково застосовано частину 6 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» замість частини 9 зазначеної статті, так як мова йдеться про внесення уточнень після розкриття тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:14
Відповідь надана
Питання про мову
Номер:
d7c840f693c7400c9aef81ff2761884c
Дата опублікування:
04.11.2020 14:22
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо усунути порушення.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання, по суті якого повідомляємо наступне.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Більш детально у тендерній документації.
Дата відповіді:
06.11.2020 16:14
Відповідь надана
ISO
Номер:
012a33202fd840eca8279fa755428478
Дата опублікування:
02.11.2020 11:22
Опис:
Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь:
Шановний учаснику!
Щиро дякуємо за зацікавленість в нашій закупівлі, та за Ваші рекомендації щодо тендерної документації, та повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 розділу 3 «Норми якості, фізико-хімічні показники та інші характеристики природного газу, що допускається до транспортування в газотранспортній системі» Кодексу газотранспортної системи України відповідальним за якість газу є: у точках входу (крім точок входу на міждержавному з'єднанні) – оператори суміжних систем, суміжні газовидобувні підприємства, які подають природний газ до газотранспортної системи в точці входу; у точках виходу – оператор газотранспортної системи.
Таким чином, відповідальність за якість газу у газотранспортній системі України покладено на оператора ГТС.
На підставі викладеного якість газу в газотранспортній системі України у всіх постачальників однакова.
Жодним нормативно-правовим актом України, в тому числі й Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
При складанні тендерної документації, нами як замовником було дотримано вимог ст.16 та ст.17 вищезазначеного закону щодо обов'язкових вимог (критеріїв) для учасників процедури закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та на підставі викладеного замовник відхилив пропозицію внесення змін до тендерної документації, а саме «вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018», що є законодавчо необґрунтованою та може бути розцінена іншими потенційними учасниками як дискримінаційна, що призведе до значного звуження кола учасників та є порушенням чинного законодавства.
Дата відповіді:
03.11.2020 15:19