• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги придбання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу) ДК 021:2015:48310000-4

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Категорія замовника: орган державної влади

Торги не відбулися

754 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 770.00 UAH
Період уточнення: 30.10.2020 15:54 - 08.11.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо використання 2-х рівневої архітектури рішення

Номер: a1a1d4563a48431089b30b1154e8dcdd
Дата опублікування: 07.11.2020 23:48
Опис: На ринку сучасних систем електронного документообігу (СЕДО) існують успішні проекти як для 2-х так і для 3-х рівневої архітектури в частині технічної реалізації рішення. В технічних вимогах до тендеру (Додаток 1) наведено достатньо вимог щодо функціональності СЕДО. Прохання внести зміни в розділ 4 Додатку 1 Тенденої документації (Вимоги до базового програмного забезпечення (платформи) на якій розроблена СЕД), розширивши технічну реалізацію для використання як 2-х так і для 3-х рівневої архітектури наступним чином: СЕД повинна базуватися на сучасній програмній платформі з наступними характеристики:  Мати 2-х або 3-рівневу клієнт-серверну архітектуру, яка забезпечує побудову централізованих програмних комплексів з єдиною центральною базою даних та центральним електронним сховищем неструктурованої інформації;  клієнтська частина повинна бути побудована за принципом «тонкого» клієнта. Вся функціональність як Платформи, так і СЕД доступна через «тонкого» клієнта;  «Тонкий» клієнт повинен працювати на низькошвидкісних каналах зв’язку (від 64 Кбіт/с), в т.ч. і на комутованих каналах та каналах мобільного зв’язку;  «Тонкий» клієнт не повинен зберігати свого стану на сервері застосувань, бути реалізованим за допомогою stateless архітектури;  У системі повинні бути передбачені необхідні засоби автоматизованого контролю цілісності даних і несуперечності збереженої інформації, персоніфікації даних, створених різними користувачами, ведення журналу операцій, які виконуються;  Платформа має надавати комплекс інструментів для створення функціональності, її розвитку, внесення будь яких змін до існуючих функцій без залучення розробника. Тобто розвиток, модернізація та нарощування функціональності повинні проводитись засобами та інструментами, які є частиною Платформи;  Платформа не повинна вимагати встановлення будь-яких додаткових програмних засобів та бібліотек як на клієнті, так і на сервері застосувань, для роботи програм, створених на цій мові програмування;  Платформа повинна забезпечувати механізми для адміністрування користувачів та їх повноважень, а також забезпечувати захист персональних даних відповідно до чинного законодавства України;  Вимоги до клієнтських АРМів: персональний комп'ютер з процесором 2*Core, 2 Ггц, ОЗУ 2 ГБ, вінчестер від 20 ГБ;  Платформа повинна підтримувати зберігання неструктурованої інформації як у СКБД, так і на спеціалізованих пристроях зберігання файлів (NAS), або безпосередньо у файловій системі сервера;  Платформа повинна забезпечувати автоматичну інтеграцію з будь яким LDAP каталогом, включаючи MS Active Directory;  Платформа повинна забезпечувати автоматичну авторизацію користувачів засобами ЕЦП;  Платформа повинна забезпечувати можливість шифрування всієї інформації, яка передається між сервером та клієнтом, а також будь якої інформації у базі даних, засобами які відповідають вимогам українських ДСТУ, та які сертифіковані Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України;  Платформа повинна забезпечувати можливість перегляду документів без встановлення зовнішніх додатків (MS Office, OpenOffice) на клієнтських робочих місцях;  Платформа повинна містити інтегрований редактор документів;  Платформа повинна надавати можливість здійснювати швидку розробку електронних форм (наявність інструментарію для створення складних екранних форм);  Повинна бути реалізована можливість індивідуального налаштування функціонального складу робочого місця користувача;  Платформа повинна забезпечувати роботу з периферійними пристроями (сканер, зчитувач штрих-коду, принтер, модем та інш.);  Мати вбудовані засоби генерації звітів у форматі PDF, як на клієнті, так і на сервері застосувань;  Забезпечувати можливість одночасного використання як ЕЦП, які підтримують інтерфейси SSPI (наприклад PKI), так і підтримуючих українській ДСТУ;  Забезпечувати можливість налагодження шлюзів для імпорту – експорту/ імпорту даних та довідників з/до інших програмних комплексів
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівель Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький). Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання та повідомляємо наступне. Вимоги до базового програмного забезпечення (платформи) на якій розробляється СЕД визначено пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації (ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ). Необхідність внесення змін до даного пункту у Замовника відсутня.
Дата відповіді: 09.11.2020 18:03
Відповідь надана

Щодо відповідності комплексу засобів захисту інформації СЕД вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні

Номер: be78b484c4964a238a2e3d6b62124a75
Дата опублікування: 06.11.2020 21:21
Опис: Згідно Технічним вимогам до програмного забезпечення (п.2.2. Додатку 1) - Автоматизація ділових процесів, що передбачає систематизацію, класифікацію, уніфікацію, регламентацію та формалізацію з подальшим налаштуванням ділового процесу. Можна виділити такі загальні процеси службового діловодства, як узгодження документа (просте і багатостороннє), погодження документа (візування, просте і багатостороннє), а також процеси, пов’язані із взаємодією з іншими суб’єктами (опрацювання вхідних документів за процесами) – на всіх етапах життєвого циклу електронних документів (сканування, створення, реєстрації, виконання, контролю, обліку та архівного зберігання) та п. 2.7.7. СЕД повинна складатися з сукупності функціональних підсистем та модулів, які підтримують автоматизацію процесів роботи з документами на всіх етапах їхнього життєвого циклу (сканування, створення, реєстрації, виконання, контролю, обліку та архівного зберігання). Тобто процес сканування є невід’ємною частиною базового програмного забезпечення СЕД системи електронного документообігу Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) яке згідно п.2.7.3. повинно відповідати всім вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, що підтверджується чинними експертними висновками Держспецзв’язку України та п.3.2. Комплекс засобів захисту інформації СЕД (крім програмного забезпечення для мобільних пристроїв) має відповідати вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. Рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2. Прохання підтвердити, що в чинних експертних висновках Держспецзв’язку України наданих Учасниками, комплекс засобів захисту інформації СЕД по автоматизації процесів роботи з документами на всіх етапах їхнього життєвого циклу (сканування, створення, реєстрації, виконання, контролю, обліку та архівного зберігання) має відповідати вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні, а рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2, що засвідчується в цих експертних висновках. Також прохання підтвердити, що якщо реалізація частини функціоналу базового програмного забезпечення СЕД, наприклад система сканування, потребує використання окремого програмного забезпечення, то для такого програмного забезпечення також вимагається наявність діючого експертного висновку Держспецзв’язку України та рівень гарантій коректності реалізації засобів захисту системи згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99 має бути не нижче Г-2.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівель Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький). Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання та повідомляємо наступне.Відповідно до Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації затвердженого наказом Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93 (Положення), державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації. Об’єктами експертизи, відповідно до п. 4 цього Положення, є зокрема, технічні та програмні засоби, які реалізують функції технічного захисту інформації та/або оцінки стану захисту інформації Відповідно до Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 373 від 29.03.2006 (Правила) захисту в системі підлягає: зокрема, конфіденційна інформація, яка перебуває у володінні розпорядників інформації, визначених частиною першою статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації"; службова інформація; інформація, яка становить державну або іншу передбачену законом таємницю. Відповідно до п. 6 вказаних Правил, під час обробки службової і таємної інформації повинен забезпечуватися її захист від несанкціонованого та неконтрольованого ознайомлення, модифікації, знищення, копіювання, поширення. Відповідно до п 9 Правил, забезпечення захисту в системі таємної інформації, яка не становить державну таємницю, та конфіденційної інформації здійснюється згідно з вимогами до захисту службової інформації, якщо інше не передбачено законом. Програмне забезпечення електронного документообігу має передбачати гарантований рівень захисту від несанкціонованого доступу до конфіденційної та службової інформації, забезпечувати її схоронність та недопущення несанкціонованого витоку інформації. Критерії оцінки захищеності інформації в комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу визначаються відповідно до НД ТЗІ 2.5-004-99, що затверджені наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від “ 28 ” квітня 1999 р. № 22.
Дата відповіді: 09.11.2020 17:46
Відповідь надана

методика оцінки

Номер: 95154f5fa2ff49369cfb6a2d9d03e3a5
Дата опублікування: 05.11.2020 13:48
Опис: пункте 1.1.4. Відповідність пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника для окремих пунктів вимог підтверджується шляхом надання інформації відповідно до вимог в розділі «Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення до тендерної документації». Пропозиція Учасника торгів не є прийнятною і підлягає відхиленню, якщо вона не відповідає певним пунктам (певному пункту) технічних вимог, наведених в розділі «Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення до тендерної документації». В тех вимогах відсутня методика оцінки. прохання надати роз’яснення по якій методиці буде здійснено оцінювання пропозиції
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівель Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький). Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання та повідомляємо наступне. Замовником, у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», буде внесено зміни до тендерної документації та додано Методику оцінки запропонованого учасником технічного рішення до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.11.2020 17:39
Відповідь надана

інтеграція з СЕД

Номер: 8a37ab380342447082f035d8521fb921
Дата опублікування: 02.11.2020 19:34
Опис: Доброго дня! Звертаємось до вас з проханням надати відповідь щодо наступних питань, а саме яка саме встановлена у Замовника система електронного документообігу та чи потрібна інтеграція даного предмета закупівлі з існуючою СЕД.
Відповідь: Шановний учаснику!Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) розглянуто Ваше запитання та повідомляємо наступне. Наявна у Замовника система документообігу не є предметом даної закупівлі. Надання Замовником інформації про встановлену систему документообігу суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 04.11.2020 17:32
Відповідь надана

Кількісні параметри предмета закупівлі

Номер: 39d06574834f401e80a17b067e12b34f
Дата опублікування: 30.10.2020 17:37
Опис: У пункті 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації наведено вимогу, що до складу предмету закупівлі повинні включаться всі компоненти (складові), необхідні для створення і впровадження системи електронного документообігу (СЕД), а саме: - ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу; - послуги з впровадження СЕД. Загальні вимоги до предмету закупівлі, наведені у цьому Додатку 1, передбачають застосування системи керування базами даних СКБД (пункт 3.1) та застосування ЕЦП (пункти 2.4, 2.7.16, 2.8.18, 2.8.27 та 4). Тендерною документацією не вимагається постачання у складі предмету закупівлі ліцензійного програмного забезпечення системи керування базами даних (СКБД) та криптографічних програмних засобів для застосування кваліфікованого електронного підпису (у Додатку 1 - ЕЦП, який з 07.11.2020 року не застосовується в Україні). Поясніть, будь ласка, чи є в наявності у Замовника ліцензії на право застосування у складі СЕД програмного забезпечення СКБД та криптографічних програмних засобів для застосування у СЕД кваліфікованого електронного підпису ?
Відповідь: Шановний учаснику!Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) розглянуто Ваше запитання та повідомляємо наступне. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначено в Додатку 1Тендерної документації та є чинні на момент публікації оголошення про проведення закупівлі. Порядок застосування електронних довірчих послуг визначено Законом України «Про електронні довірчі послуги». Вказане питання не стосується предмету закупівлі.
Дата відповіді: 04.11.2020 17:27