• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги придбання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу) ДК 021:2015:48310000-4

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Категорія замовника: орган державної влади

Торги не відбулися

754 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 770.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2020 15:54 - 14.11.2020 00:00
Скарга
Скасована

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: b315d03336904b9db3d1649fc97a4dc0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-006546-c.b1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 30 жовтня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНИМ МІЖРЕГІОНАЛЬНИМ УПРАВЛІННЯМ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) (далі – Замовник) розміщено оголошення UA-2020-10-30-006546-c про закупівлю ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги придбання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу) очікуваною вартістю 754 000,00 гривень (процедура закупівлі – відкриті торги), далі - Закупівля. Тендерна документація, оприлюднена на веб-порталі, затверджена на засіданні тендерного комітету Замовника (протокол № 79 від 29.10.2020 року). У Закупівлі взяли участь два учасники: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" (із пропозицією за результатами аукціону – 200 000,00 грн.) та - Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС», суб’єкт оскарження, (із пропозицією за результатами аукціону – 289 999,00 грн.). Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозиції/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів тендерну пропозиції/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічна вигідна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ» відхилена Замовником на підставі абзац 7 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 6546 від 27.11.2020 року). У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/ пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею (ч. 11 ст. 29 Закону). Наступною пропозицією, що розглянута Замовником, є тендерна пропозиція ТОВ "Адвертайзінг Експрес». Рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 6546 від 27.11.2020 року, далі – Оскаржуване рішення) тендерна пропозиція ТОВ "Адвертайзінг Експрес» відхилена на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ "Адвертайзінг Експрес» не погоджується із Оскаржуваним рішенням з огляду на його необґрунтованість та прийняття всупереч вимогам Закону. Підстави для подання Скарги Згідно абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Оскаржуване рішення оприлюднене 27.11.2020 року; кінцевий строк оскарження рішення Замовника: 08.12.2020 року. Посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті Замовником рішення. Фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Оскаржуваним рішенням встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС», не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: №№ Підстава для дискваліфікації Фактичні обставини 1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац 1 пункту 1 частини статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасником не подано 3х завірених Учасником копій договорів, всупереч пункту 2 розділу А Додатку 2 Тендерної документації. На виконання умов, викладених в пункті 2 розділу А Додатку 2 Тендерної документації, Учасником в документах, що були подані в складі пропозиції було завантажено: 1. Три завірених копії договорів, а саме файли з назвами: • Договір СК_АЕ 2018_1_11.pdf.p7s.pdf • Договір-792_TOE.pdf.p7s.pdf • Договір_ПрОЕ_АЕ0406_18.pdf.p7s.pdf 2. Три листа-відгуки від замовників, з якими були укладені зазначені договори, а саме файли з назвами: • Лист_відгук_СК.pdf.p7s.pdf • лист відгук_ТОЕ.pdf.p7s.pdf • Лист відгук_ПрОЕ.pdf.p7s.pdf 3. Довідка, що засвідчує наявність досвіду виконання подібних договорів, а саме файл з назвою: • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.pdf.p7s.pdf Всі завантажені документи мають ЕЦП уповноваженої особи. 2 Тендерна пропозиція Учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 пункту 2 частини статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником не подано проекту договору про закупівлю (Додаток 3 Тендерної документації) скріпленого підписом уповноваженої особи та завіреного печаткою Учасника, всупереч пункту 7 розділу Б Додатку 2 Тендерної документації. На виконання умов, викладених в пункті 7 розділу Б Додатку 2 Тендерної документації, Учасником в документах, що були подані в складі пропозиції було завантажено проект договору про закупівлю, а саме файл з назвою Додаток3_Договір.pdf.p7s.pdf. Цей документ підписаний ЕЦП особи, уповноваженої брати участь у закупівлі та укладати/підписувати договори в рамках закупівлі. Використання ЕЦП в підписанні договорів регламентується законом України «Про електронні довірчі послуги». Отже, як вбачається з вищевикладеного, пропозиція ТОВ «Адвертайзінг Експрес» у повному обсязі відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам Закупівлі. Підсумовуючи викладене у цій Скарзі, просимо Орган оскарження взяти до уваги та оцінити при прийнятті рішення наведені аргументи, підтверджені документально: 1. Тендерна пропозиція ТОВ «Адвертайзінг Експрес» у повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац 1 пункту 1 частини статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). 2. Тендерна пропозиція ТОВ «Адвертайзінг Експрес» у повному обсязі відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 пункту 2 частини статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель i внаслідок яких порушено право чи законні інтереси ТОВ «Адвертайзінг Експрес» (п. 4 ч. 5 ст. 18 Закону) Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям i зловживанням. Відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системи закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Адвертайзінг Експрес» є учасником Закупівлі та реально претендує, у разі відміни Оскаржуваного рішення, на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. ст. 18 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «Адвертайзінг Експрес» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-10-30-006546-c ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги придбання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу). 3. Зобов'язати ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) повністю скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС» за UA-2020-10-30-006546-c ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (послуги придбання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 6546 від 27.11.2020 року. Додатки: Тендерна документація, тендерні пропозиції учасників та рішення Замовника за закупівлею UA-2020-10-30-006546-c розміщені у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-30-006546-c. Директор ТОВ «Адвертайзінг Експрес» І.А. Мозгова
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 08.12.2020 00:04
Автор: ТОВ "АДВЕРТАЙЗІНГ ЕКСПРЕС", Мозгова Ірина +380503273456 i.mozgovaya@a-express.com.ua https://clever-forms.com.ua