• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на будівництво мосту через р. Тиса на км 21+605 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-07-37 Хуст – Шаян – Вишково – Буштино з під’їздом до санаторію «Шаян», Закарпатська область

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).

Завершена

5 654 946.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 274.73 UAH
Період уточнення: 28.10.2020 18:21 - 13.11.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо завдання на розроблення проектної документації

Номер: 9999170034eb417cbbcbbcdd3e649201
Дата опублікування: 30.10.2020 18:02
Опис: Відповідно до п. 3 “Завдання на розроблення проектної документації” Додатка 3 Тендерної документації вид будівництва визначений Замовником як “Нове будівництво”. Проте в п. 15 Замовник вимагає “Передбачити науково-технічний супровід на стадіях проектування та виконання робіт з капітального ремонту”, в п. 17 “Передбачити комплекс заходів, склад необхідної інфраструктури для забезпечення ефективного функціонування об'єкта капітального ремонту” для капітального ремонту. Просимо надати роз'яснення, який саме вид будівництва передбачено в завданні на розроблення проектної документації, та чи будуть в завдання внесені зміни.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Як вами вказано у питанні вид будівництва "Нове будівництво". До завдання будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 04.11.2020 09:50
Відповідь надана

Щодо надання Учасником завірених копій “чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю”

Номер: 15ca5d3fe8ee44dfbaf84c1210fa36ea
Дата опублікування: 29.10.2020 14:43
Опис: Згідно п.1.1. додатку 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник в підтвердження інформації викладеної в інформаційній довідці про наявність матеріально - технічної бази повинен надати: завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Чи буде вважати Замовник достатньою умовою, умову про можливість пролонгації загального змісту без зазначення конкретних строків, наприклад: “Строк договору може бути змінений Сторонами шляхом укладення додаткових угод.”
Відповідь: Ні, термін дії договору повинен дорівнювати або перевищувати строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг).
Дата відповіді: 02.11.2020 08:51
Відповідь надана

Щодо залучення субпідрядників

Номер: cd04130538c748c49a2a0b37f4629dd4
Дата опублікування: 29.10.2020 14:42
Опис: У п.8.1 розділу “Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)” передбачено, що: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А у примітці до п.1.3. Додатку №1 Тендерної документації передбачено, що: “Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, якщо учасник закупівлі для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців то він надає документи у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації ...” Просимо надати роз'яснення чи потрібно учаснику, при залученні потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним вимогам, подавати весь пакет документів у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації, на всіх субпідрядників чи тільки на тих субпідрядників обсяг робіт яких дорівнює або перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідь: Відповідно до п.п. 8.1 -8.2. Розділу 3 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників – подається інформаційна довідка в довільній формі, про те що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, дана умова тендерної документації застосовується у разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Даним субпідрядником учасник не підтверджує кваліфікаційні критерії. Згідно з Приміткою до Додатку 1 до Тендерної документації Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, якщо учасник закупівлі для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців то він надає документи у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації, а саме усі підтверджуючі документи передбачені як для учасника закупівлі. Також субпідрядник, співвиконавець надає гарантійний лист, що він погоджується згідно предмету закупівлі на виконання послуг протягом усього терміну дії договору укладеного за результатами закупівлі у співвідношенні відсотків зазначених учасником. Учасник також надає усі дозвільні документи, ліцензії, копію Статуту, накази на призначення директора та підтверджує відсутність підстав передбачених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у субпідрядника/співвиконавця. Таким чином, учасник надає усі документи передбачені Приміткою до Додатку 1 до Тендерної документації на кожного субпідрядника, яким планує підтвердити кваліфікаційні критерії. Для такого субпідрядника учасник надає усі необхідні документи не залежно від відсотку його залучення.
Дата відповіді: 02.11.2020 10:28
Відповідь надана

Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: a8fec344236c4fe488f574495ef12d41
Дата опублікування: 29.10.2020 14:40
Опис: Відповідно до п. 1.1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Додатка 1 Тендерної документації визначено, що “Учасник має надати документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації, можливість взаємодії з електронними базами даних та реєстрами.” Просимо надати роз'яснення: 1. Взаємодію з якими електронними базами даних та реєстрами Замовник буде вважати відповідною вимозі та достатньою? 2. Чи буде вважатися достатнім документальним підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами підтвердження на доступ до мережі Інтернет? 3. Просимо надати вичерпне роз’яснення щодо того, що саме буде вважатися підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами, оскільки більшість реєстрів є відкритими даними.
Відповідь: 1. Відповідно до вимог тендерної документації, для недопущення дискримінації учасників, не встановлений перелік електронних баз даних та реєстрів. Учасник самостійно визначає необхідні та достатні бази даних, які він має у наявності, та які планує використати для виконання робіт згідно предмету закупівлі. 2. Ні, доступ до мережі Інтернет не буде вважатися достатнім документальним підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами. 3. Підтвердженням можливості взаємодії з електронними базами даних та реєстрами може бути: договір купівлі-продажу ліцензійної програмної продукції, наявність Ліцензії на використання програмного продукту, договори на використання програмного продукту, тощо.
Дата відповіді: 03.11.2020 09:21
Відповідь надана

Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 9d459c5ecb64415f9276cb720222d69d
Дата опублікування: 29.10.2020 14:39
Опис: Відповідно до п. 1.1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Додатка 1 Тендерної документації визначено, що “Учасник має надати документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації, оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації, можливість взаємодії з електронними базами даних та реєстрами.” Просимо надати роз'яснення щодо зазначеної вище вимоги: Чи має Замовник на увазі під “інформаційним забезпеченням процесу розроблення проектної документації, оперативним внесенням змін та доповнень до проектної документації, нормативних умов обліку та збереження проектної документації, ефективного контролю, який забезпечує повноту та комплектність проектної документації” права Учасника на профільні програмні продукти для проектування та визначення вартості проектних та будівельно-монтажних робіт? Якщо ні, то просимо надати детальне роз'яснення, що саме має на увазі Замовник у зазначеній вимозі.
Відповідь: Так
Дата відповіді: 02.11.2020 10:29