-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Газове паливо (природний газ)
Завершена
916 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 584.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 584.30 UAH
Період уточнення:
28.10.2020 13:48 - 03.11.2020 00:00
Відповідь надана
Привести проект договору до норм чинного законодавства
Номер:
850adc6cbba24b8e866cd0b104743751
Дата опублікування:
30.10.2020 11:06
Опис:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п. 2.1.3. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «2.1.3.. Постачання/споживання підтвердженого обсягу природного газу протягом розрахункового періоду здійснюється нерівномірно. Відхилення від середньодобової норми допускається 3%».
Відповідь:
1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП», зокрема змін до Кодексу газотранспортної системи України (далі Кодекс ГТС) щодо межі допустимих відхилень добового споживання газу, при яких не застосовуються господарські санкції. Згідно п.5 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС, плата за добовий небаланс має бути відображена окремо в рахунках оператора газотранспортної системи, що виставляються замовнику послуг транспортування природного газу. До того ж плата за добовий небаланс, що перевищує допустиму межу 3%, відповідно до положень того ж Кодексу ГТС, нараховується виходячи з різниці між загальними показниками негативних та позитивних добових небалансів замовника послуг транспортування природного газу протягом газового місяця. Для зниження або уникнення добових небалансів законодавством передбачено низку заходів, у тому числі створення балансуючих груп із замовників послуг транспортування природного газу. Таким чином, вищевказані нормативні документи регламентують відносини Оператора ГТС та замовника послуг транспортування природного газу, тобто постачальника, стосовно врегулювання питань щодо добових небалансів.
У відповідності до ст. 626 ЦК України, сторони є вільними у виборі умов договору. До того ж, серед істотних та обов’язкових умов Договору на постачання газу непобутовим споживачам, регламентованих Правилами постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496, відсутні умови щодо обов’язкового стягнення із непобутового споживача, яким є Замовник закупівлі, плати за добові небаланси.
Додатково повідомляємо, що споживання газу Замовника носить рівномірний характер та переважно пов'язане із зміною природних умов.
З огляду на вищенаведене, Замовник розглядає можливе перевищення добового небалансу споживання газу ризиками підприємницької діяльності постачальника та не вважає за доцільне вносити вказані Вами зміни до проекту договору, тим паче п.2.1.3. відсутній у проекті договору, що наведений Замовником у додатку 5 до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.11.2020 15:19
Відповідь надана
По договору:
Номер:
0bcc38a886c3411f996a2bbdbf1b5514
Дата опублікування:
29.10.2020 17:11
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 в Проекті договору зазначено: «5.2.6. Не збільшувати ціну на газ протягом перших трьох місяців, а у подальшому понад 10 відсотків в одному розрахунковому періоді». Просимо ПЕРЕГЛЯНУТИ НАЯВНІ ВИМОГИ ТА не порушувати чинне законодавство України, а саме статтю 41 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, ГАЗУ та електричної енергії. Тобто, дана закупівля ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, по ній не може бути обмежень щодо строків зміни ціни. Це є порушенням чинного законодавства. Просимо привести Проект договору у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
Враховуючи ч.2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», до тендерної документації, а саме у додаток 5 (Проект договору) внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.11.2020 16:34
Відповідь надана
Питання по договору:
Номер:
16a1635a84af43e6b557d7c88ca6a33a
Дата опублікування:
29.10.2020 17:10
Опис:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно до Кодексу газотранспортної системи України пунктом 15 встановлено наступне: «15. У випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу.». У зв'язку з чим просимо привести Проект договору у відповідність до діючого законодавства щодо розміру велечини корегування небалансів.
Відповідь:
1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП», зокрема змін до Кодексу газотранспортної системи України (далі Кодекс ГТС) щодо межі допустимих відхилень добового споживання газу, при яких не застосовуються господарські санкції. Згідно п.5 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС, плата за добовий небаланс має бути відображена окремо в рахунках оператора газотранспортної системи, що виставляються замовнику послуг транспортування природного газу. До того ж плата за добовий небаланс, що перевищує допустиму межу 3%, відповідно до положень того ж Кодексу ГТС, нараховується виходячи з різниці між загальними показниками негативних та позитивних добових небалансів замовника послуг транспортування природного газу протягом газового місяця. Для зниження або уникнення добових небалансів законодавством передбачено низку заходів, у тому числі створення балансуючих груп із замовників послуг транспортування природного газу. Таким чином, вищевказані нормативні документи регламентують відносини Оператора ГТС та замовника послуг транспортування природного газу, тобто постачальника, стосовно врегулювання питань щодо добових небалансів.
У відповідності до ст. 626 ЦК України, сторони є вільними у виборі умов договору. До того ж, серед істотних та обов’язкових умов Договору на постачання газу непобутовим споживачам, регламентованих Правилами постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП выд 30.09.2015 №2496, відсутні умови щодо обов’язкового стягнення із непобутового споживача, яким є Замовник закупівлі, плати за добові небаланси.
Додатково повідомляємо, що споживання газу Замовника носить рівномірний характер та переважно пов'язане із зміною природних умов.
З огляду на вищенаведене, Замовник розглядає можливе перевищення добового небалансу споживання газу ризиками підприємницької діяльності постачальника та не вважає за доцільне вносити вказані Вами зміни до Проекту договору (додаток 5 до тендерної документації).
Дата відповіді:
03.11.2020 15:12
Відповідь надана
щодо Прейскурантів на природний газ із ресурсів акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Номер:
efbe19148d3142989986b037bff4d319
Дата опублікування:
29.10.2020 17:09
Опис:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам, що з 1 вересня 2020 року Прейскуранти на природний газ із ресурсів акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, постачання якого не підпадає під дію спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, покладених на НАК “Нафтогаз України” відповідно до статті 11 Закону України “Про ринок природного газу”, не публікуються на сайті Компанії (https://www.naftogaz.com/www/3/nakweb.nsf/0/486E117B34CF13EEC2257BCE0041B995?OpenDocumen) Тобто останній опублікований прейскурант НАК Нафтогаз України на період поставки з 1 по 31 серпня 2020 року. Виходячи з вищезазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації , а саме у вимогу «На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на газ природний по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції по регіонам України, що видана на ім’я учасника закупівлі та Прейскурантом на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України» станом на місяць подання пропозиції, що оприлюднений на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України».
Відповідь:
Дійсно, згідно інформації, що розміщена на офіційному сайті Групи Нафтогаз, з 1 вересня 2020 року Прейскуранти на природний газ із ресурсів акціонерного товариства Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, постачання якого не підпадає під дію спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, покладених на НАК “Нафтогаз України” відповідно до статті 11 Закону України “Про ринок природного газу”, не публікуються на сайті Компанії. В Групі Нафтогаз постачання природного газу споживачам і продаж природного газу комерційним підприємствам здійснюється через дочірні підприємства - ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Інформація щодо умов закупівлі компаніями-постачальниками природного газу розміщена на офіційному веб-сайті ТОВ “ГПК “Нафтогаз Трейдинг”, актуальні ціни для промислових споживачів – за посиланням https://naftogaztrading.com.ua/news/cina-gazu.
З метою запобігання необґрунтованого заниження (демпінгу) ціни тендерної пропозиції учасника, за умови, що ціна на газ менша, ніж середньозважена ціна на природний газ за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа», що оприлюднена на офіційному сайті Мінфіну за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/gas/ueex/ у останній торговий день на дату подання тендерної пропозиції, призведе до прямих збитків учасника, для врахування інтересів усіх сторін, що приймають участь у закупівлі, Замовником передбачені певні вимоги до учасників.
Враховуючи вищенаведене, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
03.11.2020 16:33
Відповідь надана
Питання про мову
Номер:
a265b0b6ebaa425e8743b8449267c89a
Дата опублікування:
29.10.2020 17:08
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо усунути порушення.
Відповідь:
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції міститься в п.7 розділу І Тендерної документації, що надана окремим файлом до оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі UA-2020-10-28-001927-b. Повідомляємо, що відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082: «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.»
Пункт 10 вказаного Порядку передбачає, що «Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.»
У зв’язку з цим, через відсутність в інтерфейсі електронного майданчика окремих рядків для внесення інформації про мови, що може бути заповнено при оголошенні закупівлі, інформація про мови викладена в п.7 розділу І Тендерної документації, що надана окремим файлом до оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі UA-2020-10-28-001927-b.
Дата відповіді:
30.10.2020 12:50
Відповідь надана
ISO
Номер:
f846800aef0c422faef3e3757498f24e
Дата опублікування:
28.10.2020 14:07
Опис:
Шановний Замовник ! Так як у сфері газопостачання є безліч учасників, то прошу внести зміни до документації, а саме: Прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Відповідь:
Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року (далі – Закон). Згідно вимог частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Газопостачальні підприємства у своїй діяльності керуються положеннями Закону України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, які затвердженні Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП №201 від 16.02.2017р. Діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тобто сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 - не є обов’язковими. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер.
Зважаючи на вищенаведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо додаткових вимог до Учасників закупівлі.
Дата відповіді:
29.10.2020 13:41