• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)

закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування

Торги відмінено

490 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 907.60 UAH
Період уточнення: 23.10.2020 10:15 - 31.10.2020 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 157db61bcc7d4346a7066ce85d08c35c
Дата опублікування: 27.10.2020 13:19
Опис: Доброго дня! Просимо в порядку встановленому підпунктом 3 частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни до Тендерної документації шляхом викладення останньої у машинозчитувальному форматі (з можливістю копіювання документів з метою підготовки тендерної пропозиції). Не внесення таких змін до тендерної документації є дискримінацією учасника та порушення права останнього на безперешкодний доступ до документів замовника та порушення права волевиявлення учасника щодо взятя участі у процедурі публічних закупівель. Крім того, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхлом виключення з останньої дискримінаційних умов щодо обов'язкової наявності у штаті робітника або майста з обслуговування будівель до обов'язків якого включено підтримування в робочому стані систем центрального опалення, водопостачання, каналізації, газо- і енергопостачання, теплопостачання, вентиляції, кондиціонування повітря, водостоків та іншого обладнання, проведення поточних ремонтних робіт різного профілю, тощо, оскільки предметом закупівлі згідно ДК 025:2015 “90910000-9 є послуги з прибирання. Натомість означені послуги відносяться до ПОСЛУГ З УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМІСТЮ НАДАВАНІ НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ ЧИ НА ДОГОВІРНИХ ЗАСАДАХ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 70330000-3, а відтак не можуть бути предметом закупівлі послуг з прибирання.
Відповідь: внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 27.10.2020 16:37
Відповідь надана

Щодо формату Тендерної документації та додатків до неї, а також щодо терміну дії договору, який буде укладено з переможцем торгів

Номер: 3be83921651b4b95b301db8aec3f7bed
Дата опублікування: 26.10.2020 17:22
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! Для коректної підготовки тендерної пропозиції, прошу завантажити тендерну документацію та додатки до неї у форматі Word з можливістю копіювання документів. Крім того, прошу роз'яснити на який термін буде укладено договір з переможцем закупівлі: з 01.01.2021 чи з грудня 2020 року, тобто на 12 місяців чи на 13 місяців ? Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена повторна публікація тендерної документації, Ви можете звернутися на електрону адресу, зазаначену в ТД Для вирішення Вашого питання пропонуємо, наприклад, ознайомитися із статтею: «ТОП-10 лучших бесплатных программ для преобразования PDF в Word» https://pdf.iskysoft.com/ru/pdf-converter/best-pdf-to-word-converter.html. Закупівля проводиться на 2021 рік
Дата відповіді: 27.10.2020 09:21
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 171047203e4443aabbe3bf9e01f411ff
Дата опублікування: 26.10.2020 15:14
Опис: Доброго дня! Прсимо Вас прибрати дискримінаційні умови, стосовно наявності у штаті робітника або майста з обслугоування будівель, адже основними напрямами діяльності робітника є: Підтримування в робочому стані систем центрального опалення, водопостачання, каналізації, газо- і енергопостачання, теплопостачання, вентиляції, кондиціонування повітря, водостоків та іншого обладнання. Проведення поточних ремонтних робіт різного профілю. Тендерною документацію передбачено виключно надання послуг з прибирання, до надання яких залучають прибиральників службових/виробничих примішень, а не робітника або майста з обслугоування будівель.
Відповідь: внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 27.10.2020 16:37