• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)

закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування

Торги відмінено

490 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 907.60 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 10:15 - 06.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 3492bbb6e8c045e5be1c8ff430a84b6b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-000726-b.a4
Назва: Скарга
Скарга:
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступає - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій від : Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасоване ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "І Н В А Й Т" 421 000,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасоване ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасовано ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Очікує рішення ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Відхилено За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 20.11.2020 р., РІШЕННЯМ №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 16.12.2020 р., РІШЕННЯМ №24185-р/пк-пз від 30.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b. На виконання рішень Антимонопольного комітету України – Замовник Протоколом тендерного комітету від 14.01.2021 р. №11 ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» визнано переможцем вищезазначеної закупівлі. Проте, в ТРЕТЄ Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №14 від 22.01.2021 р.) відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» з предмету: 90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв) ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-23-000-726-b, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. В ПРОТОКОЛОМ №14 від 22.01.2021 р. ВКАЗАНО - Відповідно до абзацу 2 п. 3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений і тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність, підстав, установлених статтею 17 Закону. Керуючись абз.2 п.3 ч.1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі», головою тендерного комітету Ужвою А.А. внесена пропозиція відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку , що не відповідає умовам тендерної документації. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в ПРОТОКОЛОМ №14 від 22.01.2021 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» - необґрунтованими, безпідставними, упередженими та такими, що порушують ст. 5, 22, 26, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що Замовник порушує порядок проведення закупівлі. ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» В ПРОТОКОЛІ №14 від 22.01.2021 р. замовник вказав наступне : «…переможцем закупівлі, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», в порушення умов тендерної документації завантажено: - Електронна Довідка про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язковим платежам); - Електронна Довідка про, те що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. Тендерною документацією передбачено надання скан-копії довідки з оригіналу документа відповідного уповноваженого органу. Тобто надання електронних довідок не передбачено тендерною документацією. Крім того, довідка від 06.11.2020 № 130198 не засвідчена електронним підписом. Відповідно до статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюється законом. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняного до власноручного підпису відповідно до ЗУ «Про електронний цифровий підпис» (частина перша статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг». ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, надається Учасником в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17, визначається Замовником. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) окремими файлами у сканованому з оригіналу документа у форматі PDF документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та другої статті 17 (Додаток №1 розділ 4 для Переможця) в електронному вигляді.». Акцентуємо увагу Вашу увагу, Додаток № 1 Тендерної документації – ЦЕ ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ, розділ 4 взагалі відсутній в Додатку № 1). Проте, відповідно до Таблиці 4 Додатку № 2 Тендерної документації - Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону 1. Інформація уповноваженого органу щодо відсутності відомостей про юридичну особу - переможця у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення 2. Документ (скан-копія з оригіналу документа) який містить відомості про відсутність судимості, виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУ МВС, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі виданої не раніше ніж за 90 днів до дати подання про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, дійсна на дату подання тендерних пропозицій учасниками. 3. Довідка (скан-копія з оригіналу документа) відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам(обов'язковим платежам), дійсна на дату подання тендерних пропозицій учасниками. 4. Довідка у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. НАДАНО УЧАСНИКОМ: Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та відповідно до Таблиці 4 Додатку № 2 надано: - Інформаційна довідка з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 13.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформаційна довідка з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідку МВС України від 22.10.2020 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідку МВС України від 13.12.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідку МВС України від 21.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідка про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам (обов'язковим платежам) від 13.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Довідка про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам(обов'язковим платежам), дійсна на дату подання тендерних пропозицій учасниками від 06.11.2020 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформаційна довідка ПІБ Каримов М.Р з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.01.2021 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформаційна довідка ПІБ Каримов М.Р з Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.12.2020 р. у форматі PDF (в електронному вигляді). - Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (лист №UA-2020-10-23-000726-выд 19.01.2021 р.) . у форматі PDF (в електронному вигляді). ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: Відповідно до Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та відповідно до Таблиці 4 Додатку № 2 – ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» повністю підтвердили відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону – та надано ВСІ Довідки у форматі PDF (в електронному вигляді) з оригіналів Документу. При цьому, акцентую увагу НЕ ВИМАГАЛОСЬ довідку про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам від 06.11.2020 № 130198 - засвідчувати електронним підписом. Зокрема, Довідка про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам від 06.11.2020 № 130198 видана ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» відповідно до «Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». А саме, Довідку ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» отримали у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначаємо, поняття “оригінал електронного документу” в файловій структурі позбавлене сенсу, оскільки будь-які копії одного і того ж електронного документу (файлу) завжди будуть абсолютно ідентичні. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ на історію кваліфікації. 14.01.2021 р. – ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» визнано переможцем. 22.01.2021 – Нас відхилено та закрита можливість ще підтверджувати відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю має право подавати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», оскільки ми, як учасник ПІДТВЕРДИЛИ відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та другої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, порушено права учасника та порушено - ст. 5, 22, 26, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі. Керуючись ст. 5, 22, 26, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 14 від 22.01.2021 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; 2) Скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 14 від 22.01.2021 р. щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", як таку, що не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї. Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2021 19:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.02.2021 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 16.02.2021 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано, рішення тендерного комітету скасовано
Автор: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 griffinservice@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 15142195861040a3a49edcd9f22873a7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-000726-b.c3
Назва: Скарга
Скарга:
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступає - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій від : Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Рішення скасоване Відхилено ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано Очікує рішення ТОВ "І Н В А Й Т" 421 000,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00 UAH з ПДВ Рішення скасовано Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60 UAH з ПДВ Рішення скасовано За результатами розгляди скарги ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» від 20.11.2020 р., РІШЕННЯМ №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 - Антимонопольний комітет України зобов'язав Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-000726-b В подальшому, 09.12.2020 р. Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради - виконано рішення №22436-р/пк-пз від 03.12.2020 Антимонопольного комітету України. Проте, за результатами ПОВТОРНОГО розгляду Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.), що тендерна пропозицiя ТОВ "IМПЕЛ ГРIФФIН CEPBIC" не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї, а саме: За результатами розгляду встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» наявнi пiдстави, передбаченi пунктом дев'ятим частини першої статтi 17 Закону, зокрема, у єдиному державному реєстрі юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань стосовно ТОВ «IМПЕJI ГРIФФIН СЕРВІС» вiдсутня iнформацiя, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Керуючись п. l ч. 1 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку, в якій наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в ПРОТОКОЛОМ № 109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.), щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» - необґрунтованими, безпідставними, упередженими та такими, що порушують ст. 5, 22, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 11, 21 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 1) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» керуючись п. l ч. 1 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку, в якій наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. А саме: «вiдсутня iнформацiя, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи». ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону), Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством (таблиця 3 Додаток №2); Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасником в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17, визначається Замовником. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції (2 Інша частина), інші умови тендерної документації: усі питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України. НАДАНО УЧАСНИКОМ: Відповідно до таблиця 3 Додаток №2, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано Довідку № UA-2020-10-23-000726-b/2 від 09.11.2020 р. (інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»). ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: - Відповідно до таблиця 3 Додаток №2, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» підтвердили кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Щодо відсутності інформації, а саме дати народження кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи у відкритих єдиних державних реєстрах – НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ ДІЙСНІСТЮ. Відповідно до ст.11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі – оприлюднюють з дотриманням ЗУ "Про доступ до публічної інформації". Оскільки дата народження – НЕ є публічною інформацію про фізичну особу, в Єдиному державному реєстрі дана інформаціє НЕ ОПРИЛЮДНЮЄТЬСЯ у загальному доступі (у реєстратора наявна інформація про дату народження бенефіціара). Інформація в обов’язковому порядку (в тому числі дата народження, ідентифікаційний код, паспорт бенефіціара) подається – реєстратору, відповідно до норм ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Просимо взяти до уваги, що відповідно до ст.11 ЗУ «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Тобто, на основі п.1.ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», оскільки ми, як учасник підтвердили кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) – наявна. У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, порушено права учасника та порушено - ст. 5, 22, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 11, 21 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Керуючись ст. 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; 2) Скасувати рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 109 від 11.11.2020 р. (помилково вказано дату, загружено в систему 11.12.2020 р.) щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", як таку, що не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї. 3) Розглянути скаргу в терміни відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.12.2020 12:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.01.2021 17:51
Дата виконання рішення Замовником: 06.01.2021 13:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано рішення ТК скасовано
Автор: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 griffinservice@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга №2260/11/20

Номер: a48f1f12d2b64b53b1e03a504e787bc7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-000726-b.c2
Назва: Скарга №2260/11/20
Скарга:
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» беруть участь у відкритих торгах, ДК 021:2015:90910000-9 (послуги з прибирання адміністративної будівлі адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради за адресою: пр.Богоявленський, 1, м.Миколаїв). Замовником виступає - Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Богоявленський 1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 р. UA-2020-10-23-000726-b В закупівлю подано п’ять тендерних пропозицій від : Учасник Остаточна пропозиція Рішення Замовника ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 416 404,80 UAH з ПДВ Відхилено ПП "Клінінг-Про" 420 900,00 UAH з ПДВ Відхилено ТОВ "І Н В А Й Т" 421 000,00 UAH з ПДВ Відхилено ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 439 800,00 UAH з ПДВ Відхилено Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРФОРМДОН" 489 999,60 UAH з ПДВ Відхилено За результатами аукцiону, учасником, який запропонував найнижчу цiнову пропозицiю електронною системою визначено Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "IМПЕЛ ГРIФФIН CEPBIC" . За результатами розгляду Замовником вирішено (ПРОТОКОЛОМ №84 від 17.11.2020 р.), що тендерна пропозицiя ТОВ "IМПЕЛ ГРIФФIН CEPBIC" не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї, а саме: не надано гарантiю щодо достовiрностi iнформацiї, яку подано у його тендернiй пропозицiї (стор.3 абз.2 ТД); не надано пiдтвердження того, що вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть наданої iнформації в своїй пропозицiї несе Учасник (стор. б абзац 3 ТД). При цьому, керуючись п. l ч. 2 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ учасника ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає вказані підстави в Протоколі № 84 від 17.11.2020 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» - необґрунтованими, безпідставними, упередженими та такими, що порушують ст. 5, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». 1) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» керуючись п. l ч. 2 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визнав пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. А саме: «Не надано гарантiю щодо достовiрностi iнформацiї, яку подано у його тендернiй пропозицiї (стор.3 абз.2 ТД)». ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до стор.3 абз.2 ТД тендерної документації: «….Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.» ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: Тобто, згідно стор.3 абз.2 ТД – ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИМАГАЛОСЬ надати гарантію щодо достовiрностi iнформацiї, яку подано у його тендернiй пропозицiї. При цьому, відповідно до ч.1 розділу II Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (ст.2 абз.1) чітко вказано наступне: «Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону; відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником; подання пропозиції, означає, що Учасник згоден з усіма умовами цієї тендерної документації». 2) ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» керуючись п. l ч. 2 ст. 3l Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визнав пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. А саме: «Не надано пiдтвердження того, що вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть наданої iнформації в своїй пропозицiї несе Учасник (стор. б абзац 3 ТД). ТД ВИМАГАЛОСЬ : Відповідно до стор.6 абзац 3 ТД тендерної документації: «….Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник..» ВІДСУТНІСТЬ ПОРУШЕННЯ: Тобто, згідно стор.6 абзац 3 ТД – ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИМАГАЛОСЬ надати довідку/будь-який інший документ, щодо достовірності наданої iнформації в своїй пропозицiї. При цьому, відповідно до ч.1 розділу II Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (ст.2 абз.1) чітко вказано наступне: «Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону; відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником; подання пропозиції, означає, що Учасник згоден з усіма умовами цієї тендерної документації». Просимо звернути увагу, що Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» як таку, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi - керуючись п.1.ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча п.1 в ч.2 ст. 31 фактично не існує. Зокрема, ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Отже, на основі п.1.ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС». У зв’язку з зазначеним, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до безпідставних, упереджених рішень, зокрема порушено права учасників та порушено - ст. 5, 22, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись ст. 5, 22, 24, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника від 17.11.2020 р. (Протокол №84 від 17.11.20 р.) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» незаконним та ПРОСИМО: 1) Розглянути Скаргу ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»; 2) Скасувати рішення Замовника (Протокол № 84 від 17.11.20 р.) щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", як таке, що не відповідає вимогам предмета закупiвлi тендерної документації. 3) Розглянути скаргу в терміни відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2020 19:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2020 18:06
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2020 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення скасовано,
Автор: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 griffinservice@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: e1a017b5097f47deba44ea7aa442d985
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-000726-b.c1
Назва: щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
пропозиція неправомірно відхилена
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: рішення тендерного комітету від 17.11.2020 № 84 є законним, а вимога – безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено