• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний та стартовий набір реагентів.

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період уточнення: 22.10.2020 12:57 - 28.10.2020 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4d4142f5337d405097feb7683156f029
Дата опублікування: 26.10.2020 10:48
Опис: Вивчивши вашу тендерну документацію стає відразу зрозуміло що предмет закупівлі "Біохімічний аналізатор" який прописаний в додатку Медико-технічні вимоги - це автоматичний біохімічний аналізатор Chem 200 офіційного представника компанії Фармаско в Україні. Проте чітке зазначення конкретного апарату є жорстким порушенням закону України "про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Адже вимоги, які описані вами до біохімічного аналізатора, не є притаманними іншим апаратам, лише одному аналізатору на ринку. Порушенням є зокрема зазначення фізичних характеристик та ваги предмету закупівлі, що конкретно вказує на окремий аналізатор Chem 200. Також зазначення діючих речовин та їх відсоткового відношення в складі реагентів, що конкретно вказує на тип реактиву, марку та виробника. Наполегливе прохання до Замовника прибрати з тендерної документації ці вимоги щодо ваги та фізичних характеристик аналізатора, а також вимог до реактивів.
Відповідь: Шановний учасник! Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ? Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Дата відповіді: 29.10.2020 16:52
Відповідь надана

Стара редакція тендерної документації

Номер: 31c1ea153ef84bf09a20d403a408834d
Дата опублікування: 25.10.2020 23:31
Опис: Замовнику, ознайомившись уважно з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло, що тендерну документацію підготовлено та оприлюднено з порушенням вимог чинної редакції Закону України "Про публічні закупівлі" від 19 квітня 2020 року. Адже не в повному обсязі описано в тендерній документації нові підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі, не описано положення про аномально низьку ціну, не зазначено інформації про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на що учаснику дається 24 години, інформація про договір про закупівлю тепер наводиться в статті 41 Закону. невірно вказана кількість днів, які надаються учаснику-переможцю на надання документів передбачених для переможця. Отже враховуючи вищевикладене, можна вважати дану тендерну документацію такою, що не відповідає вимогам чинного Закону України "Про публічні закупівлі" Нагальна вимога замовнику скасувати дані відкриті торги на закупівлю, враховуючи неможливість внесення виправлень в дану тендерну документацію. Дякую.
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 24 Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.10.2020 16:46