-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний та стартовий набір реагентів.
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2020 12:57 - 03.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4ddbdd594e0c402c97bff7ffcd2d5cf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-22-003699-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Уважно прочитавши вашу тендерну документацію стає відразу зрозуміло що предмет закупівлі "Біохімічний аналізатор" який прописаний в додатку Медико-технічні вимоги - це автоматичний біохімічний аналізатор Chem 200 офіційного представника компанії Фармаско в Україні. Проте чітке зазначення конкретного апарату є жорстким порушенням закону України "про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Адже вимоги, які описані вами до біохімічного аналізатора, не є притаманними іншим апаратам, лише одному аналізатору на ринку. Порушенням є зокрема зазначення фізичних характеристик та ваги предмету закупівлі, що конкретно вказує на окремий аналізатор Chem 200. Також зазначення діючих речовин та їх відсоткового відношення в складі реагентів, що конкретно вказує на тип реактиву, марку та виробника. Вимога до замовника - прибрати з тендерної документації дискримінуючі вимоги, описані вище, привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства. В разі незадоволення наших законних вимог, будемо змушені відстоювати наші права поданням звернення в АМКУ..
Пов'язані документи:
Замовник
- інформаційний лист 29.10.2020 16:56
Дата подачі:
26.10.2020 16:20
Вирішення:
Шановний учасник!
Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі не відповідають дійсності, з огляду на наступне.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.11.2020 17:04