• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1»

1. Найменування замовника: Комунальна установа «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 39002073. 4. Місцезнаходження замовника: 74300, Херсонська область, Бериславський район, м. Берислав, вул. Травня, 213. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Воєвода Галина Михайлівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунальної установи «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти», 74300, Херсонська область, Бериславський район, м. Берислав, вул. Травня, 213, телефон 0554676275, e-mail: osvita.berislav20@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 10.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 679 570,86 грн. (шістсот сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят гривень 86 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» жовтня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» жовтня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: 3 300,00 грн. (три тисячі триста гривень 00 копійок). 21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна банківська гарантія. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.

Завершена

679 570.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 795.71 UAH
Період уточнення: 20.10.2020 11:43 - 26.10.2020 00:00
Без відповіді

Виконання робіт та оплата

Номер: 8ce87589771743ae8016f9e5dc004c9e
Дата опублікування: 25.10.2020 09:48
Опис: Доброго дня. Уточніть, будь-ласка, роботи мають бути виконані в цьому році, а кінцевий розрахунок буде в 2021 році? Якщо так, то яким чином Замовник планує здійснити оплату по КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" 2020 року в 2021 році? Якими законодавчими актами керується Замовник встановивши вимоги виконати роботи до 10.12.2020р., а кінцеву оплату призвести в 2021 році?