• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1»

1. Найменування замовника: Комунальна установа «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 39002073. 4. Місцезнаходження замовника: 74300, Херсонська область, Бериславський район, м. Берислав, вул. Травня, 213. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Воєвода Галина Михайлівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунальної установи «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти», 74300, Херсонська область, Бериславський район, м. Берислав, вул. Травня, 213, телефон 0554676275, e-mail: osvita.berislav20@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 10.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 679 570,86 грн. (шістсот сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят гривень 86 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» жовтня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» жовтня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: 3 300,00 грн. (три тисячі триста гривень 00 копійок). 21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна банківська гарантія. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.

Завершена

679 570.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 795.71 UAH
Період оскарження: 20.10.2020 11:43 - 26.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 27c082be2cb34d89bbad2161fd982be4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-001278-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимагаю внести зміни до вимог оголошення даної процедури, а саме вилучити дискримінаційні вимоги: - р.7 інструкція з підготовки пропозиції документації - оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу надання "акту обстеження обєкту, з обовязковим підписом учасника та замовника" - дана вимога є дискримінаційною, недоцільною та не відповідає конкуретному середовищу, оскільки по даній вимозі замовник надає собі право визначати учасників даної закупівлі шляхом складення та підписання даного акту. Відповідно до даних оголошення Замовник та обєкт виконання робіт знаходяться на відстані тридцяти кілометрів, що унеможливлює потенційним учасникам, без бажання на те Замовника, оглянути обєкт та отримати підпис акту Замовником. - вимога п.2.3. р.2 додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надати у складі пропозиції копію діючої ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності у будівництві є незаконною оскільки роботи по даній закупівлі не підпадають під ліцензування за класом наслідків (відповідальності) вони належать до об’єктів з незначними (CCI) наслідками, а відповідно до ст.371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» лише господарська діяльність з будівництва об’єктів котра за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (ССЗ) підлягає ліцензуванню, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених даним Законом. Керуючись вище зазначеним Замовник зобовязаний внести зміни до вимог оголошення про проведення спрощенної закупівлі для запобігання порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідь на вимогу Розглянувши вимогу: UA-2020-10-20-001278-b.b1 від «25» жовтня 2020 року до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-20-001278-b повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вимога надання в складі пропозиції учасника Акту обстеження об’єкту, з обов’язковим підписом учасника та замовника встановлена з метою ознайомлення та повного розуміння специфіки та об'ємів предмету закупівлі, тому учасники повинні обстежити об'єкт. На підтвердження чого Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи замовника. Крім цього, Замовником надана можливість всім потенційним учасникам ознайомлюватися з іншими необхідними документами за адресою Замовника в період уточнень визначений системою “Prozorro” автоматично (відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Тобто, скаржником не доведено, чим саме Замовник порушив його права, так як зазначена вимога лише дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо надання ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності у будівництві зазначаємо наступне. У відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, предметом закупівлі є ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт спортивної зали Високівського закладу повної загальної освіти Бериславської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Новоселів, 1». Тобто, технічним завданням передбачено, що ремонтні роботи будуть проводитися в приміщенні закладу освіти, де перебуває значна кількість малолітніх і неповнолітніх дітей (здобувачів освіти). Обов’язком Замовника є встановлення найбільш оптимальних критеріїв відбору потенційного переможця з врахуванням як якісного виконання робіт, так і безпечного середовища для перебування зазначених груп осіб. Тобто, враховуючи викладене, замовником дотримано умов статті 14 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.10.2020 15:17