• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника:Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна». 2.Категорія замовника:Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:01204294. 4. Місцезнаходження замовника:39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:СтулинецьАльона, уповноважена особа, телефон +380961316352 , +380536758160, +380536758158, e-mail: 2hospst@gmail.com2hospbuh@i.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Послуга. 7. Конкретна назва предмета закупівлі:ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація), окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Розрахунки за поставленупослугу здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 800,00грн. (дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «28» жовтня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «03» листопада 2020 року час 0000 год. 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: : 9 800,00грн. (дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок)– 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти НСЗУ. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги відмінено

9 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98.00 UAH
Період уточнення: 20.10.2020 08:44 - 28.10.2020 00:00
Відповідь надана

дозвільні документи

Номер: fc91a028f04d4f8bb47ef6fedf91f01d
Дата опублікування: 23.10.2020 13:10
Опис: Шановний Замовнику! Чому в переліку документів, які учасник має надати в складі пропозиції відсутня ліцензія на право здійснення господарської діяльності поводження з небезпеченими відходами. Адже предметом послуг у зазначеній закупівлі є медичні відходи категорії В.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за зауваження. Прийняли до уваги та внесли зміни до документації.
Дата відповіді: 23.10.2020 15:11
Відповідь надана

копія паспорту, посадової особи учасника

Номер: 8a33fdb577dc475b8be8442d359dff1d
Дата опублікування: 23.10.2020 13:04
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 3 ви вимагаєте копію паспорту, посадової обоси учасника на підписання документів пропозиції та/або договору, засвідчена належним чином. Зазначена умова стосується фізичних осіб чи для юридичних осіб також? Якщо зазначена умова стосується і для юридичних осіб, то надайте, будь ласка, відповідь на питання: Чим керується Замовник вимагаючи надання копії паспорту посадової особи для юридичних осіб., аже паспортні дані є персональними даними.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за зауваження. Прийняли до уваги та внесли зміни до документації.
Дата відповіді: 23.10.2020 15:11
Відповідь надана

Якість товару

Номер: be1fdcd5483f44d08c9bb63ceaa0c5a1
Дата опублікування: 23.10.2020 12:54
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 3 визначено: Якість товару повинна відповідати сертифікатам, ДСТУ. Якого товару? Предметом закупівлі є послуга
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за зауваження. Прийняли до уваги та внесли зміни до документації.
Дата відповіді: 23.10.2020 15:11
Відповідь надана

В наданому проекті договору вже зазначена ціна, яка дорівнює очікуваній вартості

Номер: 11cee99d76cd4435ae7a41faf7385b56
Дата опублікування: 23.10.2020 12:48
Опис: Шановний Замовнику! В проекті договору вже зазначена ціна договору, яка дорівнює очікуваній вартості закупівлі. Проте, ціна договору залежить від цінової пропозиції учасника та за результатами аукціону. Приведіть, будь ласка, проект договору у відповідність.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за зауваження. Прийняли до уваги та внесли зміни до документації.
Дата відповіді: 23.10.2020 15:10
Відповідь надана

Підписання документів КЕП

Номер: eab54842cfc8452e99a44332d486e52d
Дата опублікування: 21.10.2020 20:16
Опис: Шановний Замовнику! Зі змісту додатку 3 незрозуміло наступне. Питання: чи кожен документ підписується КЕП і тоді не потрібно кожен документ підписувати власноручно та сканувати. Чи кожен документ підписується власноручно, сканується, а КЕП накладається тільки на всю пропозицію учасника.
Відповідь: Доброго дня,стосовно додатку три,кожен з документів має бути підписаний власноруч, сканований а КЕП накладається на всю пропозицію учасника . Дякую
Дата відповіді: 22.10.2020 08:26