• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з використанням заходів термомодернізації будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 4 у м. Лимані за адресою: Донецька область, м. Лиман, пров. Привокзальний 7а»

Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.

Завершена

34 909 751.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 548.76 UAH
Період уточнення: 15.10.2020 12:47 - 10.11.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо договірної ціни

Номер: f9ac664ddcdc4c818036e4ffd4fd2f38
Дата опублікування: 30.10.2020 17:05
Опис: Шановний Замовнику, Згідно вимог п. 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації, Договірна ціна є твердою. Прийнявши до уваги те, що: - запланований термін будівництва згідно Експертного звіту ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» – 10 місяців і, враховуючи нестабільність цін на ринку матеріалів та послуг, пов’язаних з деякими факторами, включаючи поширення коронавірусу COVID-19, є велика вірогідність їх зростання протягом цього терміну; - при капітальному ремонті даного об’єкта згідно Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) передбачені демонтажні роботи, що, як правило, є передумовою корегування (зміни) обсягів робіт, вартісних показників та можливого уточнення проектних рішень. У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни в Проект Договору (Додаток №2 до тендерної документації), розділ 3 «Договірна ціна» п.3.1, 3.2, а саме змінити «тверду договірну ціну» на «динамічну договірну ціну» без додаткових вимог.
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, нами уважно розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду якого повідомляємо, в зв’язку з проведенням закупівлі в рамках Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 року N 346-VIII, тендерна документація та проект договору розроблені відповідно до вимог чинного законодавства, водночас проект договору погоджено з Європейським інвестиційним банком та Мінрегіону. Водночас відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва тверда договірна ціна, визначена як твердий кошторис, що може коригуватися, лише в окремих випадках за згодою сторін, у порядку, визначених договором підряду. Договором підряду в п. 3.2 вказано, що договірна ціна є істотною умовою Договору і не може змінюватися, окрім випадків, передбачених ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, п 6.2.10. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, при формуванні ціни своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаним з виконанням робіт, що пропонується, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: - Стадії проектування; - Виду будівництва; - Технічної та технологічної складності виконання будівельних робіт; - Виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Таким чином в зв’язку з вище викладеним та враховуючи Експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» – згідно якого строк виконання робіт складає 10 місяців, що дає змогу учаснику у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачити та раховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаним з виконанням робіт в тому числі також враховуючи нестабільність цін на ринку матеріалів та послуг, пов’язаних з деякими факторами включаючи поширення коронавірусу COVID-19. Водночас звертаємо вашу увагу, що данна вимога жодним чином не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 04.11.2020 13:04
Відповідь надана

Щодо надання сертифікатів ISO

Номер: dbdb2a82ba1243f2b3219132a318f687
Дата опублікування: 30.10.2020 17:05
Опис: Шановний Замовнику, При детальному розгляді та вивченні тендерної документації, нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог, що суперечать нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно вимог п. 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник має надати копію сертифікату відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі, виданого уповноваженим органом з сертифікації. Згідно вимог п. 6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля та копію сертифікату відповідності системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі, виданого уповноваженим органом з сертифікації. Отримання вищевказаних сертифікатів не є обов’язковим відповідно до законодавства України. Тому зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників, які не мають даних документів, але відповідають всім іншим кваліфікаційним критеріям для виконання умов даної закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання сертифікату відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) та сертифікату відповідності системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) або розширити вимогу таким чином, щоб була можливість надати зазначені документи не учасником, а субпідрядником у разі його залучення.
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, нами уважно розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду якого повідомляємо, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У свою чергу, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання зазначених вище норм чинного законодавства нами було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі та сертифікату відповідності системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) за напрямком діяльності відповідно до предмету закупівлі. Встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості та відповідно до чинних нормативних документів. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Стандарти ISO 9001 (якість) є міжнародними. Стандарт ISO 14001 розроблений як сумісний з іншими стандартами систем менеджменту і технічними вимогами, такими, як ISO 9001 (Якість). ISO 14001 - стандарт із серії міжнародних стандартів, що застосовуються до будь-якої організації і відносяться до систем екологічного менеджменту. Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість виконання робіт. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість товарів, надання послуг чи виконання робіт; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем. Отримати сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO, водночас їх наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг чи виконання робіт тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 передбачені чинним законодавством, і будь-який учасник має можливість отримати та надати ці сертифікати, виконавши вимоги тендерної документації. Щодо надання сертифікатів, то їх отримання/неотримання учасниками є їх власним волевиявленням, тобто правочином з вольовою дією. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2. Крім цього, вимога надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є запорукою якісного виконання умов договору. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Дата відповіді: 04.11.2020 13:04
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 79cbf4a62e5b431881b1c2e1272be30e
Дата опублікування: 30.10.2020 17:04
Опис: Шановний Замовнику, При детальному розгляді та вивченні тендерної документації, нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог, що суперечать нормам чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно вимог підп. 5.3 п. 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Відповідно до вищенаведеної вимоги у даній закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які мають мінімум 2 (два) повністю виконаних аналогічних договорів вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Договори з необхідними сумами (щонайменше 10,5 млн. грн. кожний) зазвичай є довготривалими, підлягають проміжним змінам стосовно кількості та обсягу робіт, тощо, та дуже рідко можуть бути виконані в повному обсязі. Проте, дана вимога не передбачає реальний перебіг будівельних робіт за підписаними договорами, є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, які зможуть прийняти участь у закупівлі, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України з аналогічних питань. У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів виконання аналогічного договору (договорів, актів виконаних робіт на суму не менше 50% вартості кожного договору, видаткових накладних тощо) та зазначити відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років, із виконанням кожного договору на суму не менше 30% від суми тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, нами уважно розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду якого повідомляємо, що в зв’язку з проведенням закупівлі в рамках Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 року N 346-VIII, тендерна документація та кваліфікаційні критерії, що вказані в документації застосовані з врахуванням п. 4.3 Надзвичайної кредитної програми для відновлення України «Процедура закупівель Конкурсні торги за національними процедурами від 23 березня 2017 р. та погоджені з Мінрегіону. Таким чином враховуючи вище викладене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.11.2020 13:04