• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з використанням заходів термомодернізації будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 4 у м. Лимані за адресою: Донецька область, м. Лиман, пров. Привокзальний 7а»

Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.

Завершена

34 909 751.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 548.76 UAH
Номер: 29181d8dc2a04f54bcef051b95e6b86a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-19-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.02.2021 15:15 - 16.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.02.2021 № 57 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 19.02.2021 № 57 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-10-15-005195-c 15.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервис» установлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Сучасні будівельні технології - 12», ТОВ «Маліал», ТОВ «Група Термік», ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол» надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (із змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, роз’яснення Замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Маліал» (далі – ТОВ «Маліал»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промін Буд Сервис» (далі – ТОВ «Промін Буд Сервис»), товариства з обмеженою відповідальністю «Група Термік» (далі – ТОВ «Група Термік»), приватного підприємства «Сучасні будівельні технології - 12» (далі – ПП «Сучасні будівельні технології - 12»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтна компанія «Ізол» (далі – ТОВ «Ремонтна компанія «Ізол»), протокольні рішення (протоколи) від 27.11.2020 №№ 2711/1, 2711/2, від 01.12.2020 № 0112, від 02.12.2020 № 0212, б/д б/н, від 15.01.2021 № 0115-2, від 18.01.2021 № 0115-2, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю 29.01.2021 № DN2A_94, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 11.01.2021 № 292-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Промін Буд Сервис», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Так у протокольному рішенні від 27.11.2020 № 2711/2 зазначено наступні підстави її відхилення: «наявність файлу підробки Протоколу повноважень директора» та «відсутність проекту договору (надано лише лист-згоду)». Стосовно першої підстави установлено, що частиною 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось, що тендерна пропозиція повинна складатися з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше); Частиною 2 розділу VI тендерної документації встановлено наступні вимоги: для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Інших вимог тендерної документації щодо надання документів, які підтверджують повноваження директора у тендерній документації не вимагалось. На підтвердження цих вимог тендерної документації учасник ТОВ «Промін Буд Сервис», окрім «Протоколу повноважень директора» надав: - протокол № 2 від 26.01.2018, в якому зазначено інформацію про призначення на посаду директора Черкашина Ігоря Віталійовича (файл 1 Протокол призначення директора.PDF); - наказ № 2 від 29.01.2018 про призначення на посаду диретора товариства Черкашина Ігоря Віталійовича (файл 2 Наказ призначення директора.pdf) - довідка від 04.11.2020 № 23 у змісті якої зазначено, що особою, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах є директор уповноваженою особою ТОВ «Промін Буд Сервис» Черкашин Ігор Віталійович (файл 38 Довідка уповноважена особа.pdf); - паспорт Черкашина Ігор Віталійович (файл «39 Паспорт директора.pdf»), чим в повному обсязі підтвердив вимоги всановлені у частині 1 розділу ІІІ та частині 2 розділу VI тендерної документації. Стосовно другої підстави відхилення установлено, що пунктом 6 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання документально підтвердженої згоди з умовами проєкту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Вимога щодо надання проєкту договору в тендерній документації відсутня. Отже, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Промін Буд Сервис» з найбільш економічно вигідною пропозицією за відсутності підстав, визначених частиною першою статті 31 Закону, та уклав договір з іншим учасником.
Період усунення порушень: 03.03.2021 18:24 - 19.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2021 18:24

Оскарження висновку в суді

Опис: 17.03.2021р. відправлено позовну заяву до Окружного адміністративного суду м. Києва, щодо оскарження висновку ДАСУ від 03.03.2021р.
Дата публікації: 18.03.2021 08:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-15-005195-c Управлінням освіти молоді та спорту Лиманської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту з використанням заходів термомодернізації будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 4 у м. Лимані за адресою: Донецька область, м. Лиман, пров. Привокзальний 7а. На участь у торгах було подано сім тендерних пропозицій. За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника відхилено тендерні пропозиції ТОВ «МАЛІАЛ», ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», ТОВ «ГРУПА ТЕРМІК». Переможцем процедури закупівлі визначено ПП «Сучасні будівельні технології-12», з яким 29.01.2021 укладено договір про закупівлю. Відповідно до рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (наказ Держаудитслужби від 19.02.2021 № 57) на підставі пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Держаудитслужбою проведено моніторинг цієї процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено порушення, що відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема безпідставне відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промін Буд Сервис» за відсутності підстав, визначених частиною першою статті 31 Закону. Проте, Замовник категорично не погоджується з таким твердженням Держаудитслужби, зважаючи на таке. По-перше, уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервис» встановлено явні візуальні ознаки редагування тексту документу з допомогою програмних засобів (файл «40 Протокол повноваження директора.PDF»), який насправді може не існувати взагалі або містити іншу інформацію, тобто учасник ТОВ «Промін Буд Сервис» свідомо надавав у складі своєї тендерної документації відкориговану/недостовірну інформацію. Такі дії учасника ведуть до спотворення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема в частині добросовісної конкуренції серед учасників. По-друге, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервис» (Протокол уповноваженої особи Замовника від 27.11.2020 № 2711/2), встановлено ще одну невідповідність вимогам тендерної документації в частині ненадання проекту договору про закупівлю. Відповідно до п. 3 розділу VI тендерної документації договір про закупівлю повинен відповідати проекту договору зазначеному в Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п. 4 розділу VI тендерної документації Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Зазначені вимоги вказують на те, що проект договору про закупівлю необхідно було надати у складі тендерної пропозиції учасників. При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервис» відсутній проект договору про закупівлю, чим порушено вимоги п. 4 розділу VI тендерної документації. Крім того, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервис» уповноваженою особою Замовника встановлено ще й інші порушення законодавства у сфері закупівель, які до речі не встановлені органом державного фінансового контролю (хоча відповідно до висновку Держаудитслужби тендерну пропозицію ТОВ «Промін Буд Сервис» було проаналізовано), зокрема: Відповідно до п.п. 7 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати інформацію та скановані документи про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу 3 та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження вимог щодо якості та відповідності матеріалів, які повинні використовуватися при виконанні робіт, учасник закупівлі має надати в складі своєї пропозиції наступні документи, діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій: - копії сертифікатів відповідності, протоколів сертифікаційних випробувань, виданих відповідним органом з сертифікації, акредитованим НААУ. Зазначені документи повинні підтверджувати відповідність блоків віконних та дверних вимогам державних нормативних документів ДСТУ Б В.2.6-15:2011, ДБН В.2.6-31:2016; - копію сертифікату відповідності та протоколу (-ів) випробування, виданого відповідним органом з сертифікації, акредитованим НААУ, що підтверджує відповідність склопакетів, які використовуються для виготовлення віконних блоків, вимогам ДСТУ Б EN 1279-1:2013. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надано сертифікат відповідності № UA.ХОДС.07.0003-20 з терміном дії з 08.01.2020 до 07.01.2021 р. на блоки віконні та двері балконні полівінілхлоридні з профілів WDS-7 Series, WDS -8 Series, виробництва ТОВ «Міропласт», Україна; профілів Ideal 2000, Ideal 4000, Ideal 7000, Ideal 8000, виробництва «Aluplast GmbH», Німеччина, код ДКПП 22.23.14, який видано на підставі випробувань, що були проведені ДВЦ з підтвердження оцінки відповідності «Харківстандартметрологія», протокол № 65.01.20.001 від 08.01.2020 р. Разом з цим, протокол № 65.01.20.001 від 08.01.2020 р. відсутній у складі тендерної пропозиції, що не відповідає п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Крім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» відсутній протокол випробувань блоків дверних, що не відповідає п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надано сертифікат відповідності № UA1.007.0008826-17 з терміном дії з 15.06.2017 до 14.06.2021 р. на склопакети клеєні будівельного призначення СПО, СПД без обрамлення, який видано на підставі випробувань, що були проведені ДВЦ ПОВ ДП «Харківстандартметрологія», протокол № 65.06.17.083 від 14.06.2017 р. Разом з цим, протокол № 65.06.17.083 від 14.06.2017 р. відсутній у складі тендерної пропозиції, що не відповідає п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації. З огляду на зазначене, в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», окрім зазначених у протоколі уповноваженої особи Замовника від 27.11.2020 № 2711/2, наявні інші порушення законодавства у сфері закупівель, які призводять до обов’язку Замовника відхилити таку тендерну пропозицію відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Слід зазначити, що нормами ч. 10 та 11 ст. 29 Закону взагалі не передбачено обов’язку для Замовника оприлюднювати протокол розгляду з усіма встановленими порушеннями під час проведення відкритих торгів, очікувана вартість закупівлі яких не перевищує суму, визначену у ч. 3 ст. 10 Закону. Також повідомляємо, що будь який учасник торгів, який не погоджується з рішеннями Замовника має право оскаржити такі рішення у порядку визначеному ст. 18 Закону.
Дата публікації звіту: 09.03.2021 12:43