• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09130000 - 9 Нафта і дистиляти (Бензин)

Найменування, кількість, одиниця виміру товару зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

200 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.00 UAH
Період уточнення: 09.10.2020 14:38 - 29.10.2020 00:00
Відповідь надана

лист емітента талонів, скретч-карт

Номер: 3f9de7f1980f46309805dbc90dbee917
Дата опублікування: 15.10.2020 22:39
Опис: Відповідно до Додатку 5 : В разі використання орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору). В договорах повинно бути зазначено майно (АЗС), яке зазначено довідки у відповідності до даного Додатку та Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ, повинен містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель. Вимога щодо надання Листа від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ, повинен містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель - є обмежувальним інструментом та встановлена умисно з ціллю перемоги конкретної компанії та підлягає вилученню. Оскільки відповідно рішень колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, судових рішень - договір є основоположним правовим документом, укладеним згідно норм та вимог чинного законодавства, умови якого є обов’язковими для його сторін, тому не потребує додаткового гарантування.
Відповідь: Доброго дня. На засіданні тендерного комітету розглянуте питання та прийняте наступне рішення. Тендерна документація розроблена тендерним комітетом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в м. Пологи та в м.Запоріжжя. Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає бланки дозволів (талони) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск пального необхідний для підтвердження факту можливості отримання талонів та здійснення відпуску ПММ по зазначеним талонам. Вимога щодо зазначення в листі від емітента посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель з умов тендерної документації виключена. Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці, мають місце непоодинокі випадки неможливості здійснити поставку переможцями процедур за заявленою якістю, цінами та в передбачені терміни так, як партнери відмовляються це робити, більш того повідомляють про відсутність будь-яких зобов’язань з їх боку перед учасниками, які стали переможцями процедури. Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки. Враховуючи зазначену інформацію, тендерним комітетом прийняте рішення, що вимоги до тендерної документації, в частині поставленого питання залишити без змін.
Дата відповіді: 20.10.2020 15:24
Відповідь надана

працівники

Номер: 8a4ff19cc09f4ab4a12f7b0daa256e63
Дата опублікування: 15.10.2020 22:11
Опис: Звертаємо увагу Замовника на наявність надмірних та дискримінаційних вимог. Так, згідно додатку 5, в таблиці 2 обов’язково зазначити наявність директора, комірника. Також необхідно надати документи відповідно до пп. 2.2. -2.7 Надайте будь ласка роз'яснення, у разі застосування учасником партнерських АЗС, Учасник повинен в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказати саме працівників підприємств-партнерів, які здійснюють господарську діяльність на пропонуємих АЗС? Якщо так, то такі вимоги тендерної документації дискримінують та обмежують учасників, які не є власниками/орендарями пропонуємих АЗС, оскільки вищезазначеною інформацією про працівників АЗС володіє лише підприємства, які здійснюють господарську діяльність на даних АЗС. Тому, Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів не мають змогу прийняти участь через такі вимоги тендерної документації Якщо ні, тобто зазначаються працівники саме Учасника, дана вимога не має сенсу, та підлягає вилученню
Відповідь: Доброго дня. На засіданні тендерного комітету розглянуте питання та прийняте наступне рішення. Тендерна документація розроблена тендерним комітетом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі і були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: 2.2. Для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. 2.3. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. 2.4. Зазначення в довідці робітників, залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру, цивільно-трудовим угодам та за сумісництвом не передбачено. 2.5. Також необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді. 2.7. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців. Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням нафтопродуктів, або взагалі можливістю поставки як такої. Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності. Зазначене питання було предметом розгляду постійно діючої адміністративній Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, номер скарги UA-2017-02-09-002281-c.c1, п.2 Рішення. У ході розгляду зазначеного питання, порушень з боку Замовника, при встановлені вимоги по наданню звіту ЄСВ не встановлено, у задоволені скарги в цій частині відмовлено. У разі несвоєчасного виконання або невиконання Постачальником своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. Аналізуючи досвід минулих років виконання договору, Замовником і встановлені зазначені вимоги. Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці, мають місце непоодинокі випадки неможливості здійснити поставку переможцями процедур за заявленою якістю, цінами та в передбачені терміни так, як партнери відмовляються це робити, більш того повідомляють про відсутність будь-яких зобов’язань з їх боку перед учасниками, які стали переможцями процедури. Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки. Викладені в документації вимоги, не суперечать діючому законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору. Враховуючи зазначену інформацію, тендерним комітетом прийняте рішення, що вимоги до тендерної документації, в частині поставленого питання залишити без змін.
Дата відповіді: 20.10.2020 15:24