• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09130000 - 9 Нафта і дистиляти (Бензин)

Найменування, кількість, одиниця виміру товару зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

200 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.00 UAH
Період оскарження: 09.10.2020 14:38 - 04.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції

Номер: 2f05587233d649569cf863d6b88f505b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-09-002604-b.b1
Назва: безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002604-b), оскільки, відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме : - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Щодо відхилення ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ»: 1. Згідно п.3 Додатку 5 Учасник повинен підтвердити кваліфікаційний критерій встановлений Замовником, а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); На підтвердження вищезазначеного критерія, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» надав документи щодо аналогічних договорів відповідно до вимог Документації (Договір № 1-19 від 14.01.2019 р. з Комунальним некомерційним підприємством «Благоустрій-Пологи» Пологівської міської ради на загальну суму 728 940 грн. з ПДВ; Договір № ТЗТА 0081019001 від 08 жовтня 2019 р. з КЗ НВК «Основа» Преображенської сільської ради Оріхівського району ЗО, на загальну суму 226 059,60 грн. з ПДВ). Відповідно до наданих документів та інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua ) за вищевказаними договорами підвищення цін не проводилось. За процедурою закупівлі UA-2019-04-04-000491-c не містяться Договір № 1-19 від 14.01.2019 р. та Договір № ТЗТА 0081019001 від 08 жовтня 2019 р. Щодо договору № 74 від 05.06.2019 р., у Замовника відсутні будь які правові підстави вважати зазначене підвищення ціни без документально підтверджених підстав, оскільки ні діючим законодавством, ні умовами вказаного договору не передбачено застосування сайту http://index.minfin.com.ua. 2. Щодо наступного пункту дискваліфікації - Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами. Радимо ознайомиться з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10225-р/пк-пз від 25.05.2020 р., яке підтверджує відсутність підстави щодо дискваліфікації Учасника з цього приводу. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення порушення діючого законодавства України, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши вимогу UA-2020-10-09-002604-b.b1 тендерним комітетом прийняте наступне рішення. Тендерна документація розроблена тендерним комітетом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Вся документація, яка повинна бути підготовлена у складі тендерної пропозиції учасників з усіма її додатками та документами, які вимагалися Замовником, згідно Закону. Згідно підпунктів 3.5, 3.6 Додатку 5 Тендерної документації Замовником було передбачено подання Учасником наступних довідок: 3.5. Надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін.* 3.6. Надати довідку, якою він підтверджує відсутність жодного факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини)**, крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами. * Підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін, вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі, ніж за даними сайтів index.minfin.com.ua. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшена на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/ та http:// index.minfin.com.ua. ** Фактом розірвання договору у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом) вважається наявність у системі Prozorro інформації про розірвання договору у зв’язку з неможливістю надання товару, а саме у звітах про виконання договору та/або у протоколах тендерного комітету та/або уповноваженої особи. Запитання щодо роз’яснення вищезазначених підпунктів Додатку 5 Тендерної документації в період «Звернення за роз’ясненням» відповідно до статті 10 Закону, до електронної системи не надходили. Тому, Учасник подаючи свою тендерну пропозицію усвідомлював всю інформацію, яка вимагалася Тендерною документацією Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено