-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 Євро -5(наливом)
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
09.10.2020 12:59 - 08.11.2020 00:00
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
3e38504fcdbb4d528cfa4c3746da6080
Дата опублікування:
19.10.2020 09:51
Опис:
Відповідно до технічного завдання та проекту договору спосіб поставки товару наливом, проте в пункті 2.3. Додатку 1 вимога надати Аналогічний договір через МЕРЕЖУ АЗС, що не відповідає даній закупівлі в частині способу поставки НАЛИВОМ. Просимо внести зміни щодо надання Аналогічного договору поставки нафтопродуктів НАЛИВОМ.
Відповідь:
Доброго дня .Дякуємо за звернення, технічна помилка.
Дата відповіді:
19.10.2020 12:08
Відповідь надана
Стосовно дискримінаційних вимог
Номер:
7ebf1ddbb9994057864af23dda9456cf
Дата опублікування:
15.10.2020 16:03
Опис:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2020-10-09-005201-a, по предмету закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 –09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин- А-95), в Тендерній документації Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Авторемонтна база закладів охорони здоров'я Вінницької обласної Ради", зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
1. Учасники зобов’язані надати лист від виробника про співпрацю.
2. У разі, якщо учасник (або виробник продукції, що пропонується до постачання) є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості продукції, надати скановану копію атестату акредитації цієї лабораторії. Атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття пропозицій учасників тендеру
3. У разі, якщо учасник (або виробник продукції, що пропонується до постачання) не є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості продукції, надати скановану копію діючого договору (учасника або виробника продукції з лабораторією) про проведення випробувань продукції та скановану копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів).
З огляду на вищезазначене, ми вважаємо, що дані вимоги являються дискримінаційними, оскільки в даному випадку Замовник обмежує коло учасників, які не мають власної акредитованої лабораторії або укладеного договору з акредитованої лабораторією, оскільки працюють за партнерськими договорами та не мають безпосередніх відносин з виробниками товару, при цьому мають можливість у повному обсязі здійснити поставку товару належної якості для Замовника.
Важливо підкреслити, що якість товару у повній мірі підтверджується сертифікатом відповідності та паспортом якості, які видаються на ім’я виробника або імпортера товару. Адже саме виробники та/або імпортери товару укладають Договори з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який надає документи, що підтверджують якість нафтопродуктів.
Вищезазначена вимога тендерної документації, передбачає участь в даній закупівлі лише учасників, які являються виробниками та імпортерами, що пов’язані з виробниками договірними відносинами, проте діюче та чинне законодавство України дозволяє здійснювати поставку товарів через посередників, покупців, дилерів, дистриб’юторів.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, а саме, видалити п.п. 8 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, який передбачає вимогу в наданні учасниками листа від виробника про співпрацю, вилучити п. 1 та п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації, які вимагають надання діючого договору з лабораторією та скановану копію атестату акредитації цієї лабораторії.
Відповідь:
- Доброго дня, стосовно листа від виробника зробимо зміни в тендерній документації , а саме: "Лист від виробника про співпрацю та/або договір з виробником". Розглянувши Ваше звернення по закупівлі «Бензин А-95 (налив)», інформуємо, що КНП «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» є стратегічним підприємством по забезпеченню населення міста Вінниця та Вінницької області екстреною медичною допомогою Під час розроблення тендерної документації на закупівлю бензину та дизельного палива тендерний комітет НКП «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» керувався вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї, та власним досвідом закупівель попередніх років. А також ч. 2 п. 5 ст. 22 Закону, а саме:тендерна документаціяповинна міститимісце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, стосовно лабораторій приймемо до уваги та зробим зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
16.10.2020 12:58
Відповідь надана
Дискримінація - виробник
Номер:
51ea2ae112f94887905a2e5d6587404a
Дата опублікування:
13.10.2020 16:44
Опис:
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ необхідно надати " Лист від виробника про співпрацю". Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно обмежує коло учасників в частині "співпраці з виробником". Учасник, який має договори постачання з офіційними представниками виробника. дистриб'юторами та іншими постачальниками ( що в свою чергу мають договори з виробниками, але не є представниками виробника) по території України і і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Співпраця з виробником ніяким чином не впливає на терміни постачання, а тому наявність та підвтердження такої співпраці дає підстави вважати схильність Замовника до певного кола учасників, які мають таку співпрацю з виробником.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в та видалити/замінити вимогу «Лист про співпрацю з виробником».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
- Доброго дня, стосовно листа від виробника зробимо зміни в тендерній документації , а саме: "Лист від виробника про співпрацю та/або договір з виробником". Розглянувши Ваше звернення по закупівлі «Бензин А-95 (налив)», інформуємо, що КНП «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» є стратегічним підприємством по забезпеченню населення міста Вінниця та Вінницької області екстреною медичною допомогою Під час розроблення тендерної документації на закупівлю бензину та дизельного палива тендерний комітет НКП «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» керувався вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї, та власним досвідом закупівель попередніх років. А також ч. 2 п. 5 ст. 22 Закону, а саме:тендерна документаціяповинна міститимісце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, стосовно лабораторій приймемо до уваги та зробим зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
16.10.2020 12:57
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
6544c943bb224bd3ae79562e4c202d3a
Дата опублікування:
13.10.2020 16:35
Опис:
Згідно з пунктом 4 Розділу IV вимагається надати оновленої цінової пропозиції (відповідно до результатів аукціону). Проте, серед докуметів Переможця у ст 17 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутня вимоаг щодо подання Оновленої цінової, а також відповідно до статті 26 Закону :
"- Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
- Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель"
Отже, відсутність або невідповідність зазначеного документа не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2019 № 1610-р/пк-пз).
Тому вимагаємо внести зміни в частині усунення вимоги щодо оновленої цінової пропозиції, що суперечить Закону.
Відповідь:
Доброго дня Відповідно до тендерної документації Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону розмістивши на сайті прозоро.
Закон не містить визначення оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону. Натомість відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону наявне визначення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону наявне визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Дата відповіді:
16.10.2020 12:53
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги - лист від виробника
Номер:
2d3bc37b6c9d417cbcb101077de5274c
Дата опублікування:
13.10.2020 16:29
Опис:
Шановний замовнику!
відповідно до п.1 Розідлу ІІІ потрібно надати "Лист від виробника про співпрацю".
Повідомляємо, що співпраця компаній може підтверджуватися чинним договором, тому просимо внести зміни в частині підтвердження співпраці з виробником, а саме: "Лист від виробника про співпрацю та/або договір з виробником".
Відповідь:
Доброго дня, стосовно листа від виробника зробимо зміни в тендерній документації , а саме: "Лист від виробника про співпрацю та/або договір з виробником".
Дата відповіді:
16.10.2020 12:52
Відповідь надана
Стосовно лабораторії
Номер:
910c97c3cab34555a27fab229980c9e8
Дата опублікування:
13.10.2020 16:14
Опис:
Доброго дня Шановний Замовнику!
В Додатку №5 до Документації п.2 вазано- надати скан копію договору з лабораторією. Ми маємо такий договір,але згідно договору є пункт щодо зобов'язання сторін зберігати конфеденційність та запобігати розголошенню одержаної інформації.
Підскажіть будь-ласка чи можна під час завантаження документів надати статус "Конфеденційно" саме цьому документу і чи не призведе це до дискваліфікації Учасника ?
Відповідь:
- Доброго дня Розглянувши Ваше питання стосовно лабораторій приймемо до уваги та зробимо зміни в тендерній документації.
Дата відповіді:
16.10.2020 12:52