• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія

Енергія електрична. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

166 413 865.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 832 069.33 UAH
Період уточнення: 08.10.2020 15:48 - 30.10.2020 00:00
Відповідь надана

Договір

Номер: 21e269be6ad74c23b778d62155cb0308
Дата опублікування: 28.10.2020 09:12
Опис: Відповідно до постанови НКРЕКП № 1219 від 26.06.2020 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії», якою затвердили Зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 312, що додаються, а саме, абзацами другим – четвертим п. 3.2.4.: «У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або «останньої надії») та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення): 1) розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача – у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін; 2) зміненим на запропонованих електропостачальником умовах – якщо споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін.». Також зміни торкнулися і примірного договору про постачання електричної енергії споживачу: 2. Пункт 5.1 глави 5: «У разі надання у встановленому порядку Постачальником Споживачу повідомлення про зміни умов цього Договору (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії) та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, цей Договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання Споживачу повідомлення): 1) розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою Споживача – у разі надання Постачальнику письмової заяви Споживача про незгоду/неприйняття змін; 2) зміненим на запропонованих Постачальником умовах – якщо Споживач не надав Постачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін.»; Також, ухвалено абзац чотирнадцятий викласти в такій редакції: «Після прийняття Споживачем комерційної пропозиції Постачальника внесення змін до неї можливе лише за згодою сторін або в порядку, встановленому чинним законодавством, зокрема за ініціативою Постачальника з попередженням за 20 днів і правом Споживача або прийняти пропозицію, або розірвати Договір. Після настання дати, вказаної в попередженні Постачальника, і за відсутності заяви Споживача про розірвання Договору (при факті споживання будь-якого обсягу електричної енергії) Договір вважається зміненим відповідно до запропонованих умов.» На підтвердження даної інформації додаємо: 1) Посилання на офіційний веб-сайт Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, де оприлюднена дана постанова. http://www.nerc.gov.ua/index.php?id=52556 2) Зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 312. Просимо внести зміни до Договору
Відповідь: Керуючись нормами законів та правил які регулюють діяльність ринку електричної енергії ДСП Чорнобильська АЕС здійснює її закупівлю в рамках Закону України "Про публічні закупівлі". Можливість зміни істотних умов договору про закупівлю, в тому числі цін та тарифів, регламентується частиною 5 статті 41 зазначеного закону. В розділі 3 Тендерної документації ДСП ЧАЕС передбачена можливість, умови та порядок зміни цін та тарифів з додержанням вимог визначених статтею 41 Закону України Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Відповідно до п. 1.2.7. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 за № 312 (Далі – Правила), постачання електричної енергії здійснюється електропостачальником на підставі договору про постачання електричної енергії споживачу, який розробляється електропостачальником на основі Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу. В додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що подаючи тендерну пропозицію, Учасник погоджується укласти договір в паперовій формі з урахуванням в договорі (його додатках, в комерційній пропозиції) певних умов, перелічених в цьому додатку. Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі має відповідати всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Таким чином, при розробці договору та комерційної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації та зазначити в договорі та/або комерційній пропозиції всі умови викладені в п. 1 – п. 14 Додатка 3 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 29.10.2020 13:24
Відповідь надана

документація

Номер: 78b95b0c6c7b4f6c9c5540d0ef51b27b
Дата опублікування: 27.10.2020 17:52
Опис: Шановний Замовнику! У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Відповідь: Стосовно вашого запитання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.10.2020 13:23
Відповідь надана

Щодо групи споживання

Номер: 9464e5857f724c8bb12ce654571176a0
Дата опублікування: 21.10.2020 10:28
Опис: Шановний Замовнику, до якої групи площадок вимірювання Ви належите (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ))? В разі якщо до Групи "А", то надайте, будь ласка, орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії у ФОРМАТІ ЕКСЕЛЬ
Відповідь: Орієнтовно 80% загального обсягу ДСП ЧАЕС споживає через ТКО з АСКОЕ (1,2,3ТР) . Погодинні графіки споживання с АСКОЕ у форматі ЕКСЕЛЬ знаходяться в пакеті тендерної документації «Додатки до Додатку 2.zip»: - за лютий, квітень та липень – Додатки 2.7 (.1а, .1б, .1в, .2а, .2б, .2в, .3а, .3б, .3в), - в літній та зимовий режимні дні Додатки 2.6.1а, 2.6.1б. Погодинні графіки споживання через ТКО без АСКОЕ (п/с ОСО, насосна станція «Припять», сейсмостанції - 20% від загального споживання) у форматі ЕКСЕЛЬ надані в пакеті тендерної документації «Додатки до Додатку 2.zip» в літній та зимовий режимні дні Додатки 2.6.2а, 2.6.2б.
Дата відповіді: 22.10.2020 13:19
Відповідь надана

питання по КП

Номер: bc15b01d65634325b210313083da4327
Дата опублікування: 16.10.2020 10:36
Опис: Шановний Замовнику, у Проекті договору Ви посилаєтесь на комерційну пропозицію, яка є Додатком 2 та являється невід'ємною частиною Договору. Проте комерційна пропозиції відсутня у тендерній документації та проекті договору. Просимо опублікувати її у системі Прозоро для ознайомлення учасника з істотними умовами, для розуміння на що погоджується учасник.
Відповідь: Відповідно до п. 1.2.7. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 за № 312 (Далі – Правила), постачання електричної енергії здійснюється електропостачальником на підставі договору про постачання електричної енергії споживачу, який розробляється електропостачальником на основі Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу. Відповідно до п. 3.2.1. Правил Комерційна пропозиція є додатком до договору. Інформацію, яку має містити Комерційні пропозиція зазначено в п. 3.2.7. Правил. В додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що подаючи тендерну пропозицію, Учасник погоджується укласти договір в паперовій формі з урахуванням в договорі (його додатках, в комерційній пропозиції) певних умов, перелічених в цьому додатку. Таким чином, при розробці Договору та Комерційної пропозиції учасник повинен врахувати вимоги Замовника та зазначити в договорі та/або комерційній пропозиції всі умови викладені в п. 1 – п. 13 Додатка 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.10.2020 15:03
Відповідь надана

Запитання

Номер: 6f3108fbf7ba4385bb66c4f5e4355e15
Дата опублікування: 09.10.2020 12:18
Опис: Доброго дня! Роз*ясніть, будь ласка, чому у специфікації згідно додатку 3 до ТД застосовано тарифи на постачання та розподіл, які не відповідають затверджени НКРЕКП? Так, тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» (Постанова НКРЕКП від 10.12.2019 № 2668 (у редакції постанови НКРЕКП від 11.07.2020 № 1329)) становить 0,28828 грн/кВт·год, а в п. 1.1. Специфікації зафіксовано тариф 0,62516246493 (розділивши суму 31 418 790,00 на обсяг 52 257 000) / в п. 3.1. зафіксовано тариф на передачу 0,6012362764. Також, на офіційному сайті ОСР ДТЕК Київські електромережі відображено тарифи на послуги з розподілу електроенергії для кожного класу напруги з урахуванням ПДВ, які вводяться в дію з 01.08.2020 згідно Постанови НКРЕКП № 1338 від 11.07.2020р. Дані тарифи є значно менші, ніж ті, яківідображені у п.п. 2.2. і 3.2., та не відповідають встановленим НКРЕКП. Просимо роз*яснити чому склалась така ситуація та яким нормативно-правовим актом передачено можливість замовникам самостійно встановлювати тарифи. Дана вимога суперечить принципам, закріпленим у ст. 5 З.У. "Про публічні закупівлі", створює умови для недобросовісної конкуренції та може обмежити кількість учасників.
Відповідь: Сума для здійснення оплати за послугу з передачі та розподілу через Постачальника електричної енергії є плановою вартістю послуг операторів систем та однаковою для всіх учасників (п. 3 Примітки до Специфікації «Частка вартості замовленого обсягу електричної енергії, яка визначена як планова для оплати послуг з розподілу та передачі залишається незмінною для всіх учасників торгів електричної енергії») та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників. Сума не є діючим тарифом та визначена Замовником з урахуванням зростання тарифів в наступному році (проект тарифів на послуги з передачі на 2021 рік на сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/peredacha-i-dyspetcheryzatsiya/taryfy/#1591868490053-6ed42329-62e3) та динаміки росту тарифа на розподіл в минулому періоді. За результатами аукціону учасником визначаються тільки сума та, відповідно, ціна за одиницю товару (кВт*год), де враховано: ціну товару з додаванням оплати небалансів, а також всіх інших витрат постачальника та його винагороди. Суми для оплати за послуги з розподілу та передачі залишаються як визначені Замовником.
Дата відповіді: 13.10.2020 11:22