• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія

Енергія електрична. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

166 413 865.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 832 069.33 UAH
Номер: c49316cf1657455a97b313bcd3525387
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-11-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.08.2021 14:52 - 09.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.08.2021 № 470 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 470 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 24 UA-2020-10-08-008439-a 08.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 681-46-81, gomergomer95@hotmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення, частини 5 статті 8 частин 2 та 3 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.09.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 29.10.2020 № 079 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Волиньелектрозбут», ДП «ПРОФІТ ХАБ», ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК», ТОВ «ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ», ПАТ «ЕК «Барвінок», ТОВ «ЕРНЕРІНГ», ТОВ «УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ», ТОВ «ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ТОВ «ВІТО ЕНЕРДЖИ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2020, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2020, договір від 26.12.2020 № 20-0756-2 (далі – Договір), додаткову угоду від 28.02.2021 № 2 (далі – ДУ № 2), відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що відповідно до частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2020 Замовником відхилено тендерні пропозиції ДП «ПРОФІТ ХАБ» та ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК». Однак, Замовником не оприлюднено підстави такого відхилення (з посиланням на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), чим порушено вимогу частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII. До того ж, відповідно до частини 3 статті 31 Закону № 922-VIII у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Однак, Замовником не надано відповідь на вимогу від 13.11.2020 ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК», чим порушено частину 3 статті 31 Закону № 922-VIII. Крім того, Замовником на порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII несвоєчасно надано відповідь на запит органу фінансового контролю від 26.08.2021.
Період усунення порушень: 02.09.2021 15:36 - 17.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2021 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення та пояснення до висновку від 02.09.2021 про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України закупівлі: «Енергія електрична›› (ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія)›› Надаємо заперечення та пояснення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Енергія електрична), номер закупівлі в ЦБД: UA-2020-10-08-008439-a. Порушення: Замовником на порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII несвоєчасно надано відповідь на запит органу фінансового контролю від 26.08.2021. Заперечення: Відповідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі замовнику було надано три таких запита, відповіді на які було надано через електронну систему закупівель та саме протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення кожного запиту: 1) запит органу фінансового контролю від 17.08.2021 о 10:15, відповідь замовника від 19.08.2021 о 15:58. 2) запит органу фінансового контролю від 26.08.2021 о 16:58, відповідь замовника від 31.08.2021 о 14:33. 3) запит органу фінансового контролю від 28.08.2021 о 09:03, відповідь замовника від 31.08.2021 о 14:34. Відповідно до статті 253 ЦКУ “перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок’’. Відповідь на запит від 26.08.2021 мала бути надана до 01.09.2021. Таким чином Замовник наполягає, що всі відповіді були надані в межах норм чинного законодавства Порушення: Замовником не оприлюднені підстави відхилення (з посиланням на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), чим порушено вимогу частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII. Пояснення: Замовник не оприлюднив підстави відхилення (у чому саме полягає така невідповідність) в тому числі через карантинні обмеження, введені наказом по ДСП ЧАЕС № 1451 від 19.10.2020 "... провадження адаптивного карантину" - був обмежений доступ персоналу до робочих місць для недопущення збільшення захворюваності. Порушення: Замовником порушена ч.3 ст.31 Закону № 922-VIII, а саме не надано відповідь на вимогу від 13.11.2020 ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК». Пояснення: 13 листопада 2020 р. о 12:32 ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» звернулася до Замовника з вимогою надати інформацію та пояснення про підстави відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» “...замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше, як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель’’. На засіданні тендерного комітету було прийнято рішення надати відповідь на вимогу, (додаток 1 до цієї інформації), однак через ряд технічних причин, незалежних від Замовника, оприлюднити відповідь в ЕСЗ виявилось неможливим (в тому числі через карантинні обмеження, введені наказом по ДСП ЧАЕС № 1451 від 19.10.2020 "... провадження адаптивного карантину" був обмежений доступ персоналу до робочих місць для недопущення збільшення захворюваності). Замовник звернувся листом до керівництва ел.майданчика smarttender.biz (додаток 2 до цієї інформації) та отримав відповідь про відсутність можливості у Замовника відповісти на вимогу (додаток 3 до цієї інформації). Замовник проінформував ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» про обставини, що унеможливлювали надання відповіді в ЕСЗ, та надав відповідь на вимогу листом (додаток 4 до цієї інформації) у якому зазначив причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації. Таким чином учасник ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» отримав відповідь на запит щодо причин відхилення його тендерної пропозиції. Порушення, виявлені моніторингом, стосуються оформлення рішень Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та не вплинули на проведення торгів та вибір переможця, про що також зазначено в висновку про результати моніторингу. Усунути порушення, в установленому законом порядку, з огляду на відсутність механізму подібних дій неможливо. Повідомляймо, що фахівці Замовника вперше зіткнулися з ситуацію коли дію, яку необхідно виконати у чітко визначений законом строк, неможливо виконати в такий строк, через дотримання впроваджених карантинних заходів. Дана ситуація була опрацьована з фахівцями з публічних закупівель у грудні 2020 року та в подальшому під час проведення закупівель більше не виникала. Додатки: 1. Рішення ТК за результатами розгляду вимоги ТОВ КОЕК. 2. Звернення до smarttender.biz. 3. Відповідь smarttender.biz. 4. Відповідь ТОВ КОЕК.
Дата публікації звіту: 08.09.2021 16:06

Запити/Пояснення