• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Будівництво спортивного майданчика ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» за адресою: вул. Стрітенська, 23, м. Херсон

Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.

Завершена

2 900 032.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.32 UAH
Період уточнення: 07.10.2020 18:26 - 21.10.2020 01:00
Відповідь надана

просимо надати розяснення щодо змісту тендерної документації за наступними питаннями

Номер: da7868f5f98e407f91803a1aae8ed823
Дата опублікування: 11.10.2020 20:22
Опис: 1) Просимо пояснити які саме документи повинен надати учасник у складі своєї пропозиції щодо виконання вимоги в тендерній документації про надання у складі кваліфікаційної частини інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (сторінка 6 тендерної документації) ? 2) Просимо пояснити яким чином учасник має надати інформацію про план фінансування робіт, т.я. учасник має виконати роботи згідно технічного завдання та узгодженого календарного графіку, а Замовник оплатити ці роботи. Учасники не володіють інформацією про джерела фінансування робіт, а також щодо можливості та суми їх оплати помісячно. Просимо виключити цю вимогу з тендерної документації. 3) Просимо пояснити вимогу щодо надання листа згоди від орендодавця техніки, який не містить жодного сенсу, т.я. при укладанні договору оренди техніки орендодавець автоматично погоджується з тим, що його техніка буде використовуватися учасником для виконання будівельних робіт. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною т.я. не всі учасники зможуть отримати дані листи та завчасно надати їх Замовнику. Крім того жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимагати в орендодавця такі листи. 4) Просимо виключити вимогу Замовника, що кількість працівників (водіїв та операторів машин) повинна відповідати кількості машин зазначених у довідці, т.я. не всі машини використовуються одночасно та не має сенсу наймати 5 водіїв для керування 5 машин. Дана вимога зазначена у п.1.2.1 додатку №1. 5) Просимо роз’яснити вимоги п.2.2 Додатку 1. Чи повинен надати учасник інформаційний лист з зазначенням коду доступу до установчих документів у разі надання копії статуту в пропозиції? 6) Просимо роз’яснити вимогу п.1.2 Додатку 1 щодо надання копій форми 1-дф за 2019 рік. Навіщо Замовнику інформація про наявність робітників за 2019 рік? 7) Чи повинен надати учасник у складі пропозиції згоду на використання персональних даних найманих працівників, яких планує залучити при виконанні робіт? Чи можливо надання учасниками проектів цивільно-правових угод з такими працівниками, т.я. у разі неукладання договору з Замовником у учасника відсутня потреба в наймі працівників. 8) Просимо виключити вимогу щодо надання копію паспорту уповноваженої особи на підписання пропозиції, т.я. це персональні, особисті дані особи, інформацію про які буде доступна всім та яку можна використати в шахрайських цілях. 9) Просимо роз’яснити вимогу Замовника щодо надання учасниками копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період. Згідно до законодавства звітній період є календарний рік, проте Замовник може мати на увазі проміжну квартальну звітніть та відхилити пропозицію учасника з таких причин. 10) Вимога щодо обсягу річного доходу учасника з останній звітній період, який повинен бути не менше ніж 90% від очікуваної вартості стосується всіх учасників, чи тільки новостворених, які надають останню щоквартальну звітність ? 11) Чи може учасник не завіряти кожну сторінку наданих ним розрахунків договірної ціни? 12) Чому Замовник вимагає від учасників строк дії пропозиції 90 робочих днів, проте в формі документу «Тендерна пропозиція» зазначено календарні дні? Яким чином учасник повинен знати скільки робочих днів має бути у Замовника та перераховувати такі дні в календарні з метою виконання вимоги, що учасник не має право відступати від форми наведеної у Додатку №5. Навіщо так ускладнювати вимоги до учасників? Крім цього, аналізуючи вимоги тендерної документації, можна прийти до висновку, що Замовник не планує провести тендер завчасно та якісно, т.к. вимагає від учасників велику кількість безглуздих документів, які потім сам буде перевіряти 20 робочих днів. Так, наприклад один з таких документів наведений на сторінці 22 тендерної документації: «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватися норм чинного Законодавства України, про що в складі пропозиції надається гарантійний лист». Просимо пояснити навіщо ця вимога Замовнику? Який з нього сенс крім можливості відхилити найнижчу пропозицію учасника, який пропустив та не надав такий лист? 13) Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників довідку про згоду з технічним завданням, що викладено у Додатку №3. Крім цього у п.1 Розділу ІІІ Замовник вимагає підписаний учасниками Додаток №3. Також Замовник вимагає лист згоду щодо умов договору та підписаний проект договору. Навіщо Замовнику умови, які дублюються та ускладнюють процес підготовки документів учасниками? Просимо внести зміни в тендерну документацію з цих питань.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. По питанню №1: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція разом з реєстром подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати всі документи, які вимагаються тендерною документацією, зокрема, технічна частина тендерної пропозиції повинна включати в себе інформацію/документи, які вимагаються пунктом 6 розділу 3 тендерної документації. По питанню №2: В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт. Даний документ повинен бути складений Учасником у сканованому друкованому вигляді, за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника. Даний документ складається Учасником самостійно з урахуванням технічного завдання Замовника, яке викладено у додатку №3 до документації. Оскільки Учасник самостійно складає календарний план виконання робіт, який включає необхідні роботи, а отже Учасник їх самостійно і оцінює й дану інформацію наводить у плані фінансування. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дії (дискримінаційні), які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах. По питанню №3: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника інформує, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини другої статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Додаток №1 до тендерної документації встановлює вимогу до учасників, з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці учасник додає випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди або договору (-ів) оренди з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Відтак твердження учасника про незаконність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Отже, учасник у своєму запиті документально не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах. По питанню №4: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника інформує, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини другої статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додаток №1 до тендерної документації встановлює вимогу до учасників, з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Відтак твердження учасника про незаконність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Отже, учасник у своєму запиті документально не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах. По питанню №5: Додатком №1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати копію за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) повного Статуту із змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновника (засновників) про створення такої юридичної особи. Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі. По питанню №6: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 1.2 додатку №1 до тендерної документації визначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Відтак твердження учасника про незаконність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Отже, учасник у своєму запиті документально не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах. По питанню 7: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати всі вимоги затвердженої тендерної документації та додатків до неї. За достовірність наданої інформації учасник несе відповідальність у відповідності до діючого законодавства України. По питанню 8: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати всі вимоги затвердженої тендерної документації та додатків до неї. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Відтак твердження учасника про незаконність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Отже, учасник у своєму запиті документально не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах. По питанню 9: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника інформує, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини третьої статті 16 Закону - у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Враховуючи наведене та згідно пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. По питанню 10: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника інформує, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини третьої статті 16 Закону - у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Враховуючи наведене та згідно пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за останній звітній період з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій. Обсяг річного доходу (виручки) учасника за останній звітній період, повинен бути не менше, ніж дев’яноста відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. По питанню 11: Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”. В сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання ЕЦП/КЕП. По питанню 12: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Замовника інформує, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням пункту 11 цієї статті Закону (строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Отже, з боку тендерного комітету відсутні порушення положень статті 22 цього Закону. В свою чергу, інформуємо, що учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати заповнений додаток №5 форма «Тендерна пропозиція». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. По питанню 13: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Відтак твердження учасника про незаконність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Отже, учасник у своєму запиті документально не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняти участь у даних відкритих торгах.
Дата відповіді: 15.10.2020 08:57
Відповідь надана

щодо розміру заробітної плати

Номер: 7dc6f473d55545769c4095aac691b630
Дата опублікування: 11.10.2020 20:13
Опис: У п.6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників розраховувати розмір заробітної плати за показниками 2019 року. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 6 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок рівня заробітної плати, що надається повинен підтверджуватися підписом керівника організації з урахуванням Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, Учасник при складанні ціни пропозиції визначає розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році за видом діяльності «Будівництво» одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник під час підготовки своєї тендерної пропозиції повинен врахувати вищенаведений нормативно – правовий акт та надати розрахунок рівня заробітної плати, який повинен бути не менше ніж визначено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами. Отже, за даних підстав внесення змін до тендерної документації не передбачено.
Дата відповіді: 15.10.2020 08:54