• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ "Укргідроенерго" за рік, що закінчується 31.12.2020 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та аудит фінансового стану проєкту "Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ "Укргідроенерго" згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2020 року по 31.12.2020 рік)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації

Завершена

4 320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 200.00 UAH
Період уточнення: 30.09.2020 14:58 - 30.10.2020 00:00
Відповідь надана

Щщдо підтвердлження досвіду

Номер: eb193bac1b1947c7b76a08157c10442b
Дата опублікування: 16.10.2020 14:19
Опис: Якщо учасник надавав послуги ПрАт Укргідроенерго у попередні роки, чи потрібно учаснику на пітвердження досвіду надавати лист-підтвердження від ПрАТ Укргідроенерго, як зазначено у Додатку 1, п. 2.1.1.2?
Відповідь: Так, у випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору в ПрАТ «Укргідроенерго» Учаснику потрібно надати Лист-відгук підтверджуючий виконання аналогічного договору від ПрАТ «Укргідроенерго».
Дата відповіді: 20.10.2020 10:53
Відповідь надана

Просимо розглянути зміни у запропонованому договорі надання послуг

Номер: 6f8896356179487fbb892e65cb64056a
Дата опублікування: 12.10.2020 14:23
Опис: Просимо розглянути наступні зміни до проекту Договору на надання аудиторських послуг: _______________ 2.7.1. Перший етап - оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни наданих послуг здійснюється протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг на підставі виставлених Виконавцем рахунків-фактур, за умови погодження Замовником наданого Виконавцем Звіту про аудит фінансової звітності Товариства за 2020 рік та/або Звіту щодо фінансового стану Проєкту за 2020 рік; Міжнародні стандарти аудиту (МСА) та Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі «Закон») вимагають від аудитора забезпечити незалежність від замовника аудиторських послуг. В тому числі, стаття 10 Закону забороняє надання аудиторських послуг, якщо існує можливість впливу фінансових чи договірних відносин на думку аудитора. Таким чином, оплата послуг лише після погодження Замовником наданого Звіту протирічить вимогам Закону та МСА. Ми пропонуємо внести уточнення в цей пункт, що погодження не може впливати на вид висловлюваної Аудитором думки чи зміст аудиторського Звіту або видалити умову погодження з Договору. Пропонуємо наступну редакцію: 2.7.1. Перший етап - оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни наданих послуг здійснюється протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг на підставі виставлених Виконавцем рахунків-фактур; _______________ 4.1. За підсумками проведеного аудиту фінансової звітності Товариства за 2020 рік Виконавець надає аудиторський висновок у вигляді двох звітів, що не відрізняються по суті, але різні за формою:  Фінансова звітність, підготовлена відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2020 року разом із звітом незалежного аудитора за формою для Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) з врахуванням вимог ст.40 1 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» – не пізніше 15.04.2021 року;  Фінансова звітність, підготовлена відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2020 року разом із звітом незалежного аудитора у формі для міжнародних фінансових організацій – не пізніше 14.05.2021 року. Згідно Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», встановлено обмеження на одночасне надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та складання фінансової звітності (стаття 6.4.1). Даний пункт звучить так, що Аудитор за підсумками аудиту надає Фінансову звітність, що протирічить Закону. Краще сформулювати, що за підсумками аудиту надається «Аудиторський Звіт за Фінансовою звітністю…». Пропонуємо наступну редакцію: 4.1. За підсумками проведеного аудиту фінансової звітності Товариства за 2020 рік Виконавець надає::  аудиторський звіт щодо фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2020 року за формою для Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) з врахуванням вимог ст.40 1 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» – не пізніше 15.04.2021 року;  аудиторський звіт щодо фінансової Фінансову звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ, станом на 31 грудня 2020 року у формі для міжнародних фінансових організацій – не пізніше 14.05.2021 року. _________________ 6.3. Виконавець зобов'язується не розголошувати третім особам та не використовувати інформацію, яка стала йому відомою у зв'язку з укладанням та/або виконанням Договору та/або з інших причин, на шкоду Замовнику. Для проходження внутрішніх процедур управління ризиками, забезпечення та контролю якості надання послуг, може виникнути потреба розкриття деякої інформації співробітникам фірм мережі КМПГ закордоном. Прохання забезпечити таку можливість в договорі. Пропонуємо наступну редакцію: 6.3. Виконавець зобов'язується не розголошувати третім особам та не використовувати інформацію, яка стала йому відомою у зв'язку з укладанням та/або виконанням Договору та/або з інших причин, на шкоду Замовнику. Однак, з метою надання послуг, Виконавець має право передавати інформацію, що надається Замовником, без згоди Замовника фірмам аудиторської мережі, особам аудиторської мережі Виконавця. _____________ 7.5. Якщо невиконання або неналежне виконання умов цього Договору завдало збитків Замовнику, то Виконавець відшкодовує збитки Замовнику в повному обсязі. Дане формулювання протирічить вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Згідно ст.43.1: Відповідальність суб’єкта аудиторської діяльності перед замовником аудиторських послуг та третіми особами обмежується виключно реальними збитками, що виникли внаслідок неправомірної дії або бездіяльності суб’єкта аудиторської діяльності у разі надання послуг з обов’язкового аудиту або огляду фінансової звітності. Упущена, втрачена вигода, додаткові витрати, що можуть бути понесені замовником аудиторських послуг та/або третіми особами, не відшкодовуються. Закон має перевожну дію над положеннями Договору, але пропонуємо уточнити цю статтю в Договорі, щоб не було протирічь. Пропонуємо наступну редакцію: 7.5. Якщо невиконання або неналежне виконання умов цього Договору завдало збитків Замовнику, то Виконавець відшкодовує реальні збитки Замовнику. Виконавець ні за яких обставин не буде відшкодовувати Замовнику упущену, втрачену вигоду, додаткові витрати, що можуть бути понесені Замовником та/або третіми особами. ____________ 7.9. Сторони гарантують, що не мають та не будуть мати в майбутньому жодних відносин із суб’єктами, які містяться у переліку осіб, визначеному рішенням РНБО. Законодавство не передбачає таких обмежень. Внесення в перелік осіб, визначений рішенням РНБО, не визначає повну заборону на всі відносини з такими особами. Пропонуємо дві опції щодо викладення цього пункту у новій редакції: 7.9. Виконавець гарантує, що не буде залучати в якості субпідрядників суб’єктів, які містяться у переліку осіб, визначеному рішенням РНБО України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). або: 7.9. Сторони гарантують, що не мають відносин із суб’єктами, які містяться у переліку осіб, визначеному рішенням РНБО України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), якщо встановлення таких відносин суперечить законодавству України.
Відповідь: Щодо внесення змін до п. 2.7.1, 6.3, 7.5 та 7.9 проєкта договору. Відповідь: Замовником буде внесено зміни до п. 2.7.1, 6.3, 7.5 та 7.9 проєкта договору після погодження зазначених змін з Наглядовою радою ПрАТ «Укргідроенерго». Щодо порядку приймання-передачі наданих послуг та внесення змін в п. 4.1 проєкта договору Відповідь: Не погоджуємося. Товариство перейшло на Міжнародні стандарти фінансової звітності 01 січня 2012 року відповідно до МСФЗ (IFRS) 1 «Перше застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності». Керуючись МСФЗ (IFRS) 1, перший звітний період є рік, що закінчується 31 грудня 2013 року. Починаючи з цієї дати фінансова звітність ПрАТ «Укргідроенерго» складається відповідно до вимог МСФЗ, які діють на дату складання звітності. Складання фінансової звітності та ведення бухгалтерського обліку здійснюється з дотриманням основних принципів, наведених у статті 4 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та відповідних міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (МСБО), що є актуальними на дату складання фінансової звітності. Відповідно до пункту 3 статті 14 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні": «Підприємства, що становлять суспільний інтерес (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів), публічні акціонерні товариства, суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку та суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.» В зв’язку з вищевикладеним не вбачаємо протиріччя Закону «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
Дата відповіді: 15.10.2020 15:26