• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ "Укргідроенерго" за рік, що закінчується 31.12.2020 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та аудит фінансового стану проєкту "Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ "Укргідроенерго" згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2020 року по 31.12.2020 рік)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації

Завершена

4 320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 200.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2020 14:58 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: c683bcf3633f442689c6e8052d7c8099
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-002666-c.c2
Назва: Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
ВИМОГА Шановні представники тендерного комітету, Звертаємо Вашу увагу, що перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду за аудиторською діяльністю. Протокольним рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю від 13.12.2018 № 6 затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме: • Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); • Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA); • Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW). Беручи до уваги необхідний обсяг завдання з аудиту, важливість підприємства (яке відноситься до великих державних підприємств, що становлять суспільний інтерес), та вищенаведене рішення Ради нагляду за аудиторською діяльністю, пропонуємо змінити кваліфікаційні критерії наступним чином, зокрема: • Учасник повинен надати копії сертифікатів працівників учасника, (не менше 15 осіб із осіб, які зазначені у довідці відповідно до п. 2.1), що підтверджують членство в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR)» або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) У випадку ігнорування даної Вимоги Замовником, ми, як потенційний учасник закупівлі будемо звертатись із Вимогою до Антимонопольного комітету України про внесення змін до тендерної документації, та приведення у її відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ознайомившись з вимоами № UA-2020-09-30-002666-c.c1 та UA-2020-09-30-002666-c.c2 предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що закінчується 31.12.2020 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та аудит фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2020 року по 31.12.2020 рік)., на виконання вимог ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регулює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 5 Закону № 922 визначає принципи здійснення закупівель, якими є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 16 Закону № 922 встановлює вичерпний перелік вимог, які замовник має право встановити для учасника закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Слід зазначити, що з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника самостійно визначати документальне підтвердження вимог до учасників закупівель. ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Товариство) має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, є підприємством, що становить суспільний інтерес. Товариство – найбільша гідроенергогенеруюча компанія в Україні, до складу якої входять вісім філій. Кожна філія є відокремленим структурним підрозділом. ПрАТ «Укргідроенерго» має велику кількість виробничих потужностей та понад 3 тисяч працівників. Товариство залучає кредитні кошти міжнародних фінансових організацій, тому фінансова звітність ПрАТ «Укргідроенерго» є предметом пильної уваги міжнародних кредиторів. Враховуючи викладене, Товариство зацікавлене у високоякісному, кваліфікованому, оперативному аудиті фінансової звітності, працівниками, що мають досвід проведення аудиту саме за міжнародними стандартами фінансової звітності. Технічним завданням до зазначеної закупівлі передбачено надання послуг не тільки з обов'язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік, а також з аудиту фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2020 до 31.12.2020), тому вимоги щодо кваліфікації аудиторів містять критерії, що співрозмірні з масштабами аудиту, що планується. Товариство встановлює прозорі та недискримінаційні критерії відбору, виходячи з власних потреб, та встановлює кваліфікаційні вимоги щодо наявності працівників суб’єкта аудиторської діяльності, визначаючи достатній рівень кваліфікації для надання якісних аудиторських послуг на максимально високому професійному рівні відповідно до Міжнародних стандартів аудиту. Ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21 грудня 2017 року № 2258-VIII встановлює вимоги до внутрішньої організації суб’єкта аудиторської діяльності, який має право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності, але цим законом не визначена гранична кількість працівників, які можуть бути залучені до аудиту, відповідно, зазначена кількість працівників у вимогах замовника закупівлі є правомірною. Звертаємо увагу, що рішення Ради нагляду за аудиторською діяльністю мають рекомендаційний характер, Міжнародні стандарти аудиту також не мають переважної сили щодо законодавчого чи нормативного акта, який регулює аудит фінансової звітності (А.57 Характер МСА параграф 18). Вважаємо, що вимога замовника ПрАТ «Укргідроенерго», зазначена в тендерній документації про необхідність надання копій сертифікатів працівників учасника (не менше 15 осіб із осіб, які зазначені у довідці відповідно до п. 2.1), що підтверджують членство в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW), відповідає спеціальному закону в сфері аудиту – Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» і спеціальному закону в сфері публічних закупівель – Закону України «Про публічні закупівлі», тому підстав для внесення змін до кваліфікаційних критеріїв не вбачається, а вимоги учасника не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2020 09:03
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 05923a2e0fe246b08a220ec02bbe6d2f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-002666-c.c1
Назва: Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
ВИМОГА Шановні представники тендерного комітету, Звертаємо Вашу увагу, що перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду за аудиторською діяльністю. Протокольним рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю від 13.12.2018 № 6 затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме: • Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); • Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA); • Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW). Беручи до уваги необхідний обсяг завдання з аудиту, важливість підприємства (яке відноситься до великих державних підприємств, що становлять суспільний інтерес), та вищенаведене рішення Ради нагляду за аудиторською діяльністю, пропонуємо змінити кваліфікаційні критерії наступним чином, зокрема: • Учасник повинен надати копії сертифікатів працівників учасника, (не менше 15 осіб із осіб, які зазначені у довідці відповідно до п. 2.1), що підтверджують членство в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR)» або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) У випадку ігнорування даної Вимоги Замовником, ми, як потенційний учасник закупівлі будемо звертатись із Вимогою до Антимонопольного комітету України про внесення змін до тендерної документації, та приведення у її відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ознайомившись з вимоами № UA-2020-09-30-002666-c.c1 та UA-2020-09-30-002666-c.c2 предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що закінчується 31.12.2020 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та аудит фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2020 року по 31.12.2020 рік)., на виконання вимог ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регулює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 5 Закону № 922 визначає принципи здійснення закупівель, якими є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 16 Закону № 922 встановлює вичерпний перелік вимог, які замовник має право встановити для учасника закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Слід зазначити, що з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника самостійно визначати документальне підтвердження вимог до учасників закупівель. ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Товариство) має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, є підприємством, що становить суспільний інтерес. Товариство – найбільша гідроенергогенеруюча компанія в Україні, до складу якої входять вісім філій. Кожна філія є відокремленим структурним підрозділом. ПрАТ «Укргідроенерго» має велику кількість виробничих потужностей та понад 3 тисяч працівників. Товариство залучає кредитні кошти міжнародних фінансових організацій, тому фінансова звітність ПрАТ «Укргідроенерго» є предметом пильної уваги міжнародних кредиторів. Враховуючи викладене, Товариство зацікавлене у високоякісному, кваліфікованому, оперативному аудиті фінансової звітності, працівниками, що мають досвід проведення аудиту саме за міжнародними стандартами фінансової звітності. Технічним завданням до зазначеної закупівлі передбачено надання послуг не тільки з обов'язкового аудиту фінансової звітності за 2020 рік, а також з аудиту фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2020 до 31.12.2020), тому вимоги щодо кваліфікації аудиторів містять критерії, що співрозмірні з масштабами аудиту, що планується. Товариство встановлює прозорі та недискримінаційні критерії відбору, виходячи з власних потреб, та встановлює кваліфікаційні вимоги щодо наявності працівників суб’єкта аудиторської діяльності, визначаючи достатній рівень кваліфікації для надання якісних аудиторських послуг на максимально високому професійному рівні відповідно до Міжнародних стандартів аудиту. Ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21 грудня 2017 року № 2258-VIII встановлює вимоги до внутрішньої організації суб’єкта аудиторської діяльності, який має право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності, але цим законом не визначена гранична кількість працівників, які можуть бути залучені до аудиту, відповідно, зазначена кількість працівників у вимогах замовника закупівлі є правомірною. Звертаємо увагу, що рішення Ради нагляду за аудиторською діяльністю мають рекомендаційний характер, Міжнародні стандарти аудиту також не мають переважної сили щодо законодавчого чи нормативного акта, який регулює аудит фінансової звітності (А.57 Характер МСА параграф 18). Вважаємо, що вимога замовника ПрАТ «Укргідроенерго», зазначена в тендерній документації про необхідність надання копій сертифікатів працівників учасника (не менше 15 осіб із осіб, які зазначені у довідці відповідно до п. 2.1), що підтверджують членство в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW), відповідає спеціальному закону в сфері аудиту – Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» і спеціальному закону в сфері публічних закупівель – Закону України «Про публічні закупівлі», тому підстав для внесення змін до кваліфікаційних критеріїв не вбачається, а вимоги учасника не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2020 09:03