• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку №79а по вул. Леніна в м. Вільногірськ

Завершена

508 596.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 542.98 UAH
Період уточнення: 10.02.2017 12:24 - 15.02.2017 15:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: 735334ba6a7e4f3db21a28b4e54b7965
Дата опублікування: 14.02.2017 14:40
Опис: 1. Розділом 3 п.6 зазначається: «До ціни пропозиції у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» мають бути надані підтверджуючі розрахунки договірної ціни, а саме: пояснювальна записка; об'єктні кошториси; локальні кошториси; розрахунок трудомісткості і заробітної плати в обґрунтованому розмірі; розрахунок загальновиробничих витрат;розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; розрахунки інших витрат, включених до ціни пропозиції». Прошу роз'яснити, в якому вигляді необхідно надати вказані розрахунки та договірну ціну, можливо оригінал у сканованому вигляді або програмну модель для конкретного програмного забезпечення? 2. Відповідно до Розділу 3 п.7 учасники зобов'язані надати інформацію про субпідрядника (субпідрядників). У випадку, якщо залучення субпідрядників не планується чи потрібно оформлювати окрему довідку про незалучення субпідрядників? Чи достатньо просто не вказувати інформацію про субпідрядників у тендерній пропозиції та додатках, якщо вони не залучаються до роботи? 3. Тендерною документацією встановлено, що учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову. Прошу роз'яснити, якщо документи учасника резидента викладені російською мовою, чи зобовязані вони в такому випадку робити переклад на українську мову, та яким чином такий переклад має бути здійснений та оформлений? 4. Відповідно до Додатку 2 учасники зобов'язані надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону, та наведено перелік підстав щодо яких має бути оформлений текст довідки. Проте викладені в Додатку 2 підстави не повністю відображають підстави зазначені в ст. 17 Закону. У зв'язку із чим прошу пояснити чи довідка має бути оформлена за зразком наведеним в додатку 2, чи у відповідності до ст. 17 Закону. 5. Відповідно до додатку 2 учасники зобов'язані надати Довідку відомості з ЄДРПОУ. Проте, станом на дату подання тендерної пропозиції надання саме ДОВІДОК з ЄДРПОУ діючим законодавством не передбачено. У звязку із чим прошу роз'яснити який саме документ необхідно надати із ЄДРПОУ та чи може це бути ВИПИСКА з ЄДРПОУ? Якщо ні, то прошу роз'яснити чому вимагається саме Довідка з ЄДРПОУ, отримання якої не передбачено діючим законодавством України. 6. Відповідно до умов Технічного завдання допускається використання вищевказаних марок виробників, або їх еквівалент матеріалів рулонних покрівельних Техноеласта ЕКП, ЕПП. Прошу роз'яснити який еквівалент, на переконання Замовника, можливий, а також що саме є орієнтиром при виборі еквіваленту – завод виробник або технічні характеристики. 7. Відповідно до умов Технічного завдання передбачено використання грунтовки "Праймер" бітумно-полімерної (№03), що виробляється на даний час на заводі у Россії.В цьому році поставок такого товару здійснюватися не буде через те, що замовлення повинно бути тільке кратне фурі, забезпечити такого замовлення для виконання обсягу робіт згідно тендерної документації не можливо. Враховуючи викладене, просимо змінити умови тендерної документації в цій частині, змінивши позицію грунтовки "Праймер" бітумно-полімерної (№03) на аналог - грунтовку «Праймер» бітумну (№01) Техноніколь, поставку якої можливо забезпечити для виконання робіт. 8. Чи є можливим примінення коефіцієнту для урахування впливу умов виконання будiвельних pобiт=1,2?
Відповідь: Відповідно до нумерації звернення надаємо відповідні відповіді. 1. Оригінал у сканованому вигляді; 2. Згідно з п.1 Розділу 3 документації закупівлі, Учасником має бути надана інформація про субпідрядника (субпідрядників); 3. Державною мовою України є українська мова, яка обов'язково застосовується на всій території України. Згідно до документації закупівлі замовником регламентовано, що документи, які складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 4. Відповідна довідка має бути надана Учасником згідно до Додатку № 2 документації закупівлі, який складений відповідно до вимог законодавства; 5. Відповідно до Додатку 2 документації закупівлі, передбачена необхідність надання учасником у складі пропозиції відповідної інформації (у вигляді довідки чи відомостей) з ЄДРПОУ - Єдиного державного реєстру підприємств та організації України. Вказана інформація надається відповідним органом державної статистики. 6. Орієнтиром при виборі еквіваленту матеріалів рулонних покрівельних Техноеласта ЕКП, ЕПП є технічні характеристики. 7. Згідно Додатку 3 документації закупівлі, технічна специфікація містить вираз "або еквівалент". У зв’язку з чим, Ви маєте можливість при підготовці своєї пропозиції зазначати і використовувати аналогічні торгівельні марки чи фірми, зазначеним у документації закупівлі. 8. Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робіт = 1,2 не може бути застосований для даного виду будівельних робіт.
Дата відповіді: 15.02.2017 13:52
Відповідь надана

Загальні запитання

Номер: 0490f60ebc6e4a519589eea1b07ca170
Дата опублікування: 14.02.2017 10:03
Опис: 1. Відповідно до додатку № 1 Замовник вимагає від учасників надання довідок, за формою зазначеною у Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. Для усунення розбіжностей, прошу роз’яснити яке обладнання та матеріально-технічна база, на переконання Замовника, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю та навести їх конкретний перелік? 2. Відповідно до додатку № 1 Замовник вимагає від учасників надання довідки, за формою зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю. Для усунення розбіжностей, прошу роз’яснити якої кваліфікації повинні бути працівники Учасника для виконання робіт за даною закупівлею, а також надати роз’яснення стосовно необхідних знань та досвіду у таких працівників? Також прошу пояснити, чи довідка повинна містити інформацію щодо працівників, які безпосередньо будуть приймати участь у виконанні робіт на об’єкті, чи необхідно зазначити і інших (директор, бухгалтер, юрист, тощо..) 3. Відповідно до додатку № 1 Замовник вимагає від учасників надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання договору з капітального ремонту м’яких покрівель, укладений у період 2016-2017 роки, підтверджений копією такого договору, копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Вважаємо, що укладання договору в 2016-2017 роках не має принципової правової та практичної різниці між договорами, укладеними в більш ранній період році. Навпаки, договори укладені в 2017 році не можуть бути підтвердженням достатнього досвіду виконання робіт учасником та гарантійних зобов’язань щодо виконаних робіт, окрім того, станом на дату подання тендерної пропозиції роботи по таким договорам не можуть бути завершені та по ним відсутні підтвердження якості виконаних робіт. Враховуючи викладене, просимо змінити умови тендерної документації в цій частині, тим самим не обмежуючи коло учасників, зазначеними дискримінаційними умовами. 4. Прошу надати роз’яснення щодо причин відміни попередньо оголошеної процедури закупівлі UA-2017-01-30-001260-b, ID496f19749d0649ba800c8185ba383940, задля усунення порушень просимо вказати в чому саме полягала причина відміни торгів, оскільки посилання на загальні норми не дає змоги ідентифікувати істину причину відмови. Інакше дії Замовника будуть трактовані як небажання участі/перемоги окремих учасників для виконання робіт за цією процедурою. 5. У Додатку №5 зазначено, що Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам (мати ліцензію (дозвіл)) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо). При цьому тендерна документація не містить вимоги щодо наявності та надання учасниками ліцензій (дозволів) тощо. Прощу роз’яснити, які саме дозвільні документи мають бути у учасника для відповідності його виконанню робіт за предметом закупівлі, а саме чи необхідна ліцензія та відповідні дозволи (навести конкретний перелік). Та внести відповідні зміни в цій частині до тендерної документації. 6. В додатку № 1 зазначається, що відповідно до п.6 Розділу 3 кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування визначена у довідках, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі, наданих у кошторисах, протягом строку виконання робіт, вказаного учасником. Прошу роз’яснити, яка кількість, на переконання Замовника, буде достатньою для виконання робіт за даною процедурою закупівлі, та навести конкретний перелік.
Відповідь: 1. Відповідно до діючого законодавства, з урахуванням недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, навести конкретний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, а також конкретизувати кваліфікацію працівників, не надається за можливе. Кожен Учасник має надавати відповідну інформацію необхідну для виконання робіт за Договором про закупівлю. Разом з тим, для відома, завантажуємо додаткові файли з підсумкової відомості ресурсів проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту. Крім того, Ви маєте можливість ознайомитись у повному обсязі із проектно-кошторисною документацією, у тому числі з ПВР, у будь-який час у приміщенні департаменту житлово-комунального господарства та будівництва. 2. Відповідно до умов закупівлі, визначена необхідність встановлення наявності в Учасника документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Учасник має надати відповідну копію лише одного договору, який укладений за один з вказаних у документації років (за 2016, чи 2017 рік). Дана умова є необхідною для проведення Закупівлі виходячи зі специфіки предмета даної Закупівлі. 4. Відповідно до п. 6.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016, у період уточнень Користувачі системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Питання щодо відміни попередньо оголошеної процедури закупівлі не відноситься до вимог даної Закупівлі. 5. Як вбачається з документації закупівлі, замовником не вимагається надання учасником будь-яких ліцензій (дозволів). Посилання у Договорі закупівлі (Додаток № 5) стосується лише договорів субпідряду, лише у випадку регламентації останнім вказаного питання. 6. У зв’язку з тим, що Замовником заздалегідь не відомі дані, які будуть надані Учасниками у кошторисах, надати відповідь щодо вказаної у зверненні і документації закупівлі кількості відповідно не надається за можливе.
Дата відповіді: 15.02.2017 13:15
Відповідь надана

Банківська гарантія!!!!!

Номер: 7eff35d6dfc34673b72bdd1767834dd9
Дата опублікування: 13.02.2017 15:45
Опис: Надайте інформацію що-до банківського забезпечення, або розмістіть телефон за яким можна отримати відповідь.
Відповідь: 1. Поштова адреса замовника: пр. Олександра Поля, 2, 49004. 2. Поштова адреса банку: вул. Челюскіна, 1 а, ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області. 3. Банківські реквізити: код банку (МФО) 805012, 4. Код за ЄДРПОУ: 38598277
Дата відповіді: 14.02.2017 09:02
Відповідь надана

тенднрна документіція

Номер: 8ede2129b43e44828b881ed2acf73b13
Дата опублікування: 10.02.2017 15:16
Опис: Чи чинні до данної закупівлі документи з датою та вихідними номерами та розрахунки,які готувались на відповідну закупівлю,яка була скасована.?
Відповідь: Доброго дня! Так, чинні
Дата відповіді: 13.02.2017 14:20
Відповідь надана

тендерне забезпечення

Номер: 6f9caf0a4e78470fa10a0773a3e47f68
Дата опублікування: 10.02.2017 15:11
Опис: зазначте, будь ласка, чи переопублікується технічне завдання в звязку з відсутньою інформацією про бенефіціара та його банківськими реквізитами для оформлення тендерного забезпечення закупівлі, якщо ні, то яким чином отримати данну інформацію
Відповідь: 1. Поштова адреса замовника: пр. Олександра Поля, 2, 49004. 2. Поштова адреса банку: вул. Челюскіна, 1 а, ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області. 3. Банківські реквізити: код банку (МФО) 805012, 4. Код за ЄДРПОУ: 38598277.
Дата відповіді: 14.02.2017 09:02