• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна))

Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна))

Завершена

670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Період уточнення: 14.12.2016 11:16 - 20.12.2016 16:30
Відповідь надана

Запитання

Номер: 467ba6b8f4c24177a89b57c173062d5e
Дата опублікування: 19.12.2016 17:42
Опис: В абзаці 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» (стор. 10 Тендерної документації) зазначено наступне: «До формальних (несуттєвих) помилок належать:…-неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо підтверджує, що таку помилку він допустив механічно». У зв’язку з цим прошу надати роз’яснення на наступне питання: чи необхідно учасникам процедури закупівлі нумерувати сторінки документів, які надаються у складі тендерних пропозицій? У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно нумерувати сторінки документів, які надаються у складі тендерних пропозицій, прошу надати роз’яснення на наступні питання: 1. Яким чином сторінки документів, які надаються у складі тендерних пропозицій, повинні бути пронумеровані? 2. Чи необхідно учасникам процедури закупівлі надавати у складі тендерних пропозицій реєстр документів, які входять до складу тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: 1. Нумеруються послідовно складові обєкти документу оформленого на двох і більше аркушах. 2. Ні
Дата відповіді: 21.12.2016 10:04
Відповідь надана

Запитання

Номер: 8811633297d24a1b852c6367aa82c85c
Дата опублікування: 19.12.2016 17:41
Опис: В абзаці 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» (стор. 8 Тендерної документації) зазначено наступне: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). встановленим замовником у Додатку № І «Технічні вимоги» до цієї Тендерної документації. Прошу надати роз’яснення, які саме документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, повинні надати учасники процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій?
Відповідь: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ .........: 1. Загальний опис послуг. ........ Ціна пропозиції повинна обов’язково обґрунтовуватись відповідним розрахунком (кошторисом) вартості проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічного паспорту за 1 м. кв., який є невід’ємною частиною пропозиції конкурсних торгів. Вартість послуг повинна включати усі податки, витрати на відрядження, обов’язкові збори і платежі. Послуги Учасник надає за місцем знаходження будівель (споруд). 2. Перелік послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, які надасть Учасник 2.1. Проведення послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» філії УМГ«ЛЬВІВТРАНСГАЗ» .........: 2.2. Технічний звіт, залежно від класифікації, технічного стану об’єкта, повинен містити наступну інформацію: - відомості, необхідні для заповнення Паспорта технічного стану об’єкта; - технічний паспорт на кожний об’єкт нерухомого майна (будівлі, споруди). На всі інструменти та прилади, що застосовуються під час обстеження будівель і споруд, повинні бути документи які підтверджують їх сертифікацію, повірку (калібровку, атестацію) у встановленому порядку. На застосовувані прилади та обладнання надається технічна документація виробника приладу з описом комплексу регламентних робіт з обслуговування, що входить в комплект прилад. У технічних паспортах на обладнання повинні бути зроблені записи про первинну повірку, а в формулярах - про періодичну повірку (атестації, калібрування). Надаються також кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців, видані архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України .
Дата відповіді: 21.12.2016 10:02
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 929303cd78e14745bd9ba1b60afff0db
Дата опублікування: 19.12.2016 17:41
Опис: В Додатку № IV до Тендерної документації викладено Проект договору про надання послуг (далі – Проект договору). Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі надавати у складі своїх тендерних пропозицій вищевказаний Проект договору? У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно надавати у складі своїх тендерних пропозицій Проект договору, прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі заповнювати Проект договору. У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно надавати у складі своїх тендерних пропозицій заповнений Проект договору, прошу замовника, задля реалізації можливості редагування учасниками Проекту договору, надати (опублікувати) Додаток № IV до Тендерної документації у форматі Microsoft Word.
Відповідь: Проект договору є публічною офертою Замовника зробленою Учаснику цього тендеру,під умовою, що договір з таким Учасником буде укладено у разі визнання його,згідно Закону, переможцем цього тендеру. Відповідь на цю оферту слід вчинити у формі встановленій ст. 207 ЦК України і ця відповідь повинна бути повною і безумовною.
Дата відповіді: 21.12.2016 09:57
Відповідь надана

Запитання

Номер: 47ace764439d4fbe9a476bcf948576c4
Дата опублікування: 19.12.2016 17:40
Опис: В перших абзацах пунктів 3.5. та 3.6. розділу 1 «Вимоги до Переможця торгів» Додатку № ІІ до Тендерної документації зазначено наступне: «3.5. Переможець торгів (у разі, якщо він скористався правом на пониження ціни (приведеної ціни) під час проведення електронного аукціону) у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у п.п. 2.3 п. 1 загальні положення) в паперовому вигляді інформацію (документ/-и), що була змінена під час проведення електронного аукціону.». «3.6. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у п.п. 2.3 п. 1 загальні положення) в паперовому вигляді інформацію щодо екологічно-соціальної політики Учасника (за формою, яка наведена у Додатку V до тендерної документації).». Однак, у вищевказаному п.п. 2.3 п. 1 загальні положення зазначено офіс 510 та офіс 410. У зв’язку з цим прошу надати роз’яснення, який саме офіс повинен бути вказаний переможцем торгів на конверті в графі «Адресат» при направленні замовнику торгів документів?
Відповідь: з технічних питань та щодо отримання документів від переможця процедури закупівлі: Кравчук І.В. – начальник відділу майна та соціального розвитку вул. Рубчака, 3, офіс 410, м. Львів, 79053,тел./факс: (032) 234-04-01
Дата відповіді: 21.12.2016 09:55
Відповідь надана

Щодо завірення копій документів, що надаються в складі тендерної пропозиції

Номер: 65c1452e6e9f4dc78793c0db71d39cbf
Дата опублікування: 19.12.2016 17:40
Опис: Чи достатнім буде учасникам процедури закупівлі завіряти копії документів в складі тендерних пропозицій підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника процедури закупівлі, без проставлення відмітки «Згідно з оригіналом» та дати засвідчення копії?
Відповідь: Загальною вимогою вірності копій документів засвідчених підприємствами, установами, організаціями є відповідність документа, з якого засвідчується вірність копії, вимогам закону. Це означає, що документ не повинен суперечити законові як за змістом, так і за формою. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається: -зі слів "Згідно з оригіналом", -назви посади, -особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, -дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Дата відповіді: 21.12.2016 09:50
Відповідь надана

Щодо завірення сторінок документів тендерної пропозиції

Номер: c86dc860be064dc2bc64ada4020e2401
Дата опублікування: 19.12.2016 17:39
Опис: Чи необхідно учасникам процедури закупівлі завіряти всі сторінки документів в складі тендерних пропозицій підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника процедури закупівлі?
Відповідь: Учасник надає документи, передбачені в цій документації в електронному вигляді і/чи сканованому в форматі (Portable Document Format, далі - pdf). Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, подається шляхом завантаження сканованих в форматі (Portable Document Format, далі - pdf) необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі з дотриманням вимог ДодаткуІІ
Дата відповіді: 21.12.2016 09:21
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги до учасників

Номер: ac0f307a1b0d4074908932d23c862373
Дата опублікування: 15.12.2016 13:34
Опис: Доброго дня! Просимо внсти відповідні зміни до Додатку ІІ до тендерної документації в частині необхідності наявності у власності (на балонсі) в учасника вимірювальних приладів, а саме: тахеометру та приймача GPS, так як дане обладнання не потрібне та не використовується при наданні послуг з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна.
Відповідь: Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Звернення не підтримано.
Дата відповіді: 21.12.2016 10:10