-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна))
Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна))
Завершена
670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2016 11:16 - 26.12.2016 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення тендерного комітету замовника
Номер:
20f3f5f81c264d70a5d94d1f45e3eda6
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-14-000362-a.c2
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету замовника
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету замовника про відхилення пропозиції ДП "Західний ЕТЦ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 24.01.2017 15:53
- Скарга 24.01.2017 16:50
- Рішення від 26.01.2017 361 + Запит до публікації.pdf 26.01.2017 19:39
- Інформація про резулютивну частину рішення 591.pdf 13.02.2017 18:43
- Рішення від 13.02.2017 591 до публікації.pdf 16.02.2017 19:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2017 15:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.02.2017 19:11
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування неправомірного рішення ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" в особі філії "Управління магістральних газопроводів "ЛЬВІВТРАНСГАЗ"
Номер:
05e03488c1ca42c49bd80f4688b5d9a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-14-000362-a.a1
Назва:
Вимога про скасування неправомірного рішення ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" в особі філії "Управління магістральних газопроводів "ЛЬВІВТРАНСГАЗ"
Вимога:
ВИМОГА
про скасування неправомірного рішення ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» в особі філії «Управління магістральних газопроводів «ЛЬВІВТРАНСГАЗ»
«14» грудня 2016 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» в особі філії «Управління магістральних газопроводів «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2016-12-14-000362-a).
Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)).
Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 154-1/Е від 13.12.2016 р.) по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію по предмету закупівлі «Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна))» (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація також оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі – Скаржник) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
«03» січня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь два учасники. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію державного підприємства «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (надалі – Учасник-1) із ціною пропозиції 373 725,60 грн. Ціна тендерної пропозиції Скаржника за результатами аукціону є наступною (374 350 грн.) з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, після тендерної пропозиції Учасника-1.
«12» січня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
1) Протокол розгляду тендерних пропозицій № 154/2 від 11.01.2017 р., згідно якого Учасника-1 визнано переможцем;
2) Повідомлення про намір укласти договір з Учасником-1.
Скаржник, ознайомившись з рішенням Замовника та тендерною пропозицією Учасника-1 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним:
1. В абзаці п’ятому розділу 1 «Загальний опис послуг» Додатку № І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» зазначено наступне:
«Ціна пропозиції конкурсних торгів повинна обов’язково обгрунтовуватись відповідним розрахунком (кошторисом) вартості проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічного паспорту за 1 м. кв., який є невід’ємною частиною пропозиції конкурсних торгів.».
Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції документ під назвою Загальний кошторис (назва файлу: «Загальний кошторис»). Однак, в даному документі наведено лише вартість послуг з технічної інвентаризації за 11 (одинадцять) об’єктів нерухомого майна та загальна вартість послуг. Розрахунок (кошторис) вартості проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічного паспорту за 1 м.кв. Учасником-1 у складі тендерної пропозиції не надано.
Отже, Учасник-1 порушив вимогу Замовника, викладену в абзаці п’ятому розділу 1 «Загальний опис послуг» Додатку № І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації.
2. В підпункті 2.1.1. пункту 2.1. «Відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 2 «Інші вимоги до Учасників торгів» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації зазначено про необхідність надання Учасником торгів у складі пропозиції Рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/ організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).
Однак, Учасник-1 не надав у складі своєї тендерної пропозиції вищевказане рішення, чим порушив вимогу Замовника, викладену в підпункті 2.1.1. пункту 2.1. «Відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 2 «Інші вимоги до Учасників торгів» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації.
3. В підпункті 1.1.1. пункту 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації зазначено про необхідність надання Учасником торгів у складі пропозиції Довідки у довільній формі про наявність у власності (на балансі) Учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт передбачених предметом закупівлі: -вимірювальні прилади (віддалемір, тахеометр, приймач GPS); -офісна техніка (комп’ютер, ноутбук, принтер, сканер).
На виконання вищевказаної вимоги Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції документ «Виробничі потужності» (назва файлу: «виробничі потужності»). В даному документі Учасником-1 зазначено про наявність у нього лазерного віддалеміра, тахеометра та приймача GPS. Однак, Учасником-1 не зазначено про наявність у нього офісної техніки (комп’ютер, ноутбук, принтер, сканер).
Отже, документ «Виробничі потужності», наданий Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.1.1. пункту 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації.
4. В підпункті 1.2.2. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації зазначено про необхідність надання Учасником торгів у складі пропозиції завірених Учасником копій документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки (сертифікації) обладнання, необхідного для надання послуг (для обладнання, що потребує обов’язкової повірки, сертифікації).
Однак, Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції лише копію Свідоцтва про повірку віддалеміра (назва файлу: «свідоцтво про повірку та калібрування»). Однак, Учасником-1 не надано у складі його тендерної пропозиції документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку повірки (сертифікації) приймача GPS та тахеометра електронного (про наявність яких зазначено Учасником-1 в наданому в складі його тендерної пропозиції документі «Виробничі потужності»).
Отже, Учасником-1 не дотримано вимог підпункту 1.2.2. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації.
5. В підпункті 2.1.2. пункту 2.1. «Відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 2 «Інші вимоги до Учасників торгів» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації зазначено про необхідність надання Учасником торгів у складі пропозиції копії Наказу про призначення керівника.
На виконання вищевказаної вимоги Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції копію Наказу про призначення керівника (назва файлу: «Наказ №229-К»). Однак на даному документі відсутній підпис голови.
Отже, наданий Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції Наказ про призначення керівника не відповідає вимогам підпункту 2.1.2. пункту 2.1. «Відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 2 «Інші вимоги до Учасників торгів» Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів» Тендерної документації.
6. На етапі обговорення закупівлі Замовником було надано роз’яснення щодо завірення копій документів, які будуть надані Учасниками торгів у складі тендерних пропозицій:
«Щодо завірення копій документів, що надаються в складі тендерної пропозиції | Загальне запитання по закупівлі
19.12.2016 17:40
Чи достатнім буде учасникам процедури закупівлі завіряти копії документів в складі тендерних пропозицій підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника процедури закупівлі, без проставлення відмітки «Згідно з оригіналом» та дати засвідчення копії?
Відповідь Організатора
21.12.2016 09:50
Загальною вимогою вірності копій документів засвідчених підприємствами, установами, організаціями є відповідність документа, з якого засвідчується вірність копії, вимогам закону. Це означає, що документ не повинен суперечити законові як за змістом, так і за формою. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається: -зі слів "Згідно з оригіналом", -назви посади, -особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, -дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.».
Однак, надана Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції копія сторінок паспорту керівника (назва файлу: «Копія паспорту керівника») не відповідає вимогам пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55 (надалі – Національний стандарт України), на які посилається Замовник у вищевказаних Роз’ясненнях.
У вищевказаній копії сторінок паспорту керівника відсутні: напис «Згідно з оригіналом», назва посади, ініціали та прізвище особи, яка засвідчує копію, дата засвідчення копії.
Отже, надана Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції копія сторінок паспорту керівника не відповідає вимогам Замовника, викладеним в роз’ясненнях, наданих на етапі обговорення закупівлі 21.12.2016 р. о 09:50 год.
7. Скаржник, в результаті аналізу тендерної пропозиції Учасника-1, окрім вищевикладеного, виявив також невідповідність наданих Учасником-1 документів вимогам підпункту 4.1 пункту 4 «Склад реквізитів документів» Національного стандарту України. Так, згідно вищевказаного підпункту 4.1 пункту 4 Національного стандарту України готуючи та оформлюючи документи, використовують, в тому числі, такі реквізити:
-код організації;
-назва організації;
-довідкові дані про організацію;
-дата документа;
-реєстраційний індекс документа;
-адресат.
Однак, у наданих Учасником-1 Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (назва файлу: «Технічні вимоги та характеристики») відсутні всі вищевказані реквізити.
Крім того, у ціновій пропозиції та деяких довідках, які були складені Учасником-1 та надані у складі його тендерної пропозиції (Довідка про обладнання (назва файлу: «Виробничі потужності»), Довідка про виконання аналогічних договорів (назва файлу: «довідка про викон аналог договорів»), Довідка про те, що Учасник веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі (назва файлу: «довідка про господарську діяльність щодо закупівлі»), Довідка про надання послуг без залучення сторонніх суб’єктів господарювання (назва файлу: «Довідка про не залучення стор обєкт господ»), Довідка, що засвідчує відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції, зазначених у статті 17 та ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (назва файлу: «довідка ст 17»), Довідка щодо відсутності судових проваджень (назва файлу: «довідка щодо відсут судових проваджень») та деякі інші довідки) відсутній такий реквізит, як адресат.
Отже, вищевказані документи не відповідають вимогам до оформлення документів, викладеним у Національному стандарті України.
8. На етапі обговорення закупівлі Замовником було надано роз’яснення щодо нумерування сторінок документів, які будуть надані Учасниками торгів у складі тендерних пропозицій:
«Запитання | Загальне запитання по закупівлі
19.12.2016 17:42
В абзаці 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» (стор. 10 Тендерної документації) зазначено наступне: «До формальних (несуттєвих) помилок належать:…-неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо підтверджує, що таку помилку він допустив механічно». У зв’язку з цим прошу надати роз’яснення на наступне питання: чи необхідно учасникам процедури закупівлі нумерувати сторінки документів, які надаються у складі тендерних пропозицій? У тому разі, якщо учасникам процедури закупівлі необхідно нумерувати сторінки документів, які надаються у складі тендерних пропозицій, прошу надати роз’яснення на наступні питання: 1. Яким чином сторінки документів, які надаються у складі тендерних пропозицій, повинні бути пронумеровані? 2. Чи необхідно учасникам процедури закупівлі надавати у складі тендерних пропозицій реєстр документів, які входять до складу тендерної пропозиції учасника?
Відповідь Організатора
21.12.2016 10:04
1. Нумеруються послідовно складові обєкти документу оформленого на двох і більше аркушах. 2. Ні».
Виходячи з вищевикладеного роз’яснення, нумеруються документи, оформлені на двох і більше аркушах. Однак, жоден з наданих Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції документів, оформлених на двох і більше аркушах, не було пронумеровано.
Отже, Учасником-1 не дотримано вимогу щодо необхідності нумерування документів, оформлених на двох і більше аркушах, викладену Замовником в Роз’ясненнях, наданих на етапі обговорення закупівлі 21.12.2016 р. о 10:04 год.
9. В Додатку № ІІІ до Тендерної документації, в абзаці другому примітки до Цінової пропозиції зазначено наступне:
«Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1 робочого дня розмістити на веб-порталі уповноваженого органу цінову пропозицію згідно цього Додатку з урахуванням проведеного аукціону.».
Однак, Учасник-1, в порушення вищевказаної вимоги, не розмістив на веб-порталі уповноваженого органу цінову пропозицію згідно Додатку № ІІІ до Тендерної документації з урахуванням проведеного аукціону.
У зв’язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція Учасника-1 не відповідає вимогам Тендерної документації та чинного законодавства України. Отже, прийняте Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.
У тому разі, якби Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1, Замовник перейшов би до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, якого було б визнано переможцем у разі відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Учасника-1, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55 –
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з державним підприємством «Західний експертно-технічний центр Держпраці» у процедурі закупівлі Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)) № у ЦБД: UA-2016-12-14-000362-a.
2. Повторно розглянути тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації у процедурі закупівлі Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)) № у ЦБД: UA-2016-12-14-000362-a.
3. Завершити процедуру закупівлі Послуги інженерні (Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)) (№ у ЦБД: UA-2016-12-14-000362-a) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 13.01.2017 16:19
- Протокол розгляду 154-3.pdf 17.01.2017 10:04
Дата подачі:
13.01.2017 16:19
Вирішення:
- Скасовано рішення, щодо визначення переможцем Учасника ДП "Західний ЕТЦ" (Код ЄДРПОУ - 20774790).
- Відхилено пропозицію Учасника ДП "Західний ЕТЦ" (Код ЄДРПОУ - 20774790).
Статус вимоги:
Задоволено