• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі

Завершена

1 446 363 492.85 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 231 817.46 UAH
Період уточнення: 11.09.2020 09:00 - 05.11.2020 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 4f63ea9bc5ec4520a8fd9948a2f2ee99
Дата опублікування: 25.09.2020 09:46
Опис: Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж V або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт (Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник) в натуральних величинах. ** Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися/виконуються (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо). Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) фрезерування а/б покриття - 65 000,0 м2; 2) улаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші - 65 000,0 м2; 3) улаштування покриттяз фігурних елементів мощення -17 000,0 м2 Так, як вищезазначений перелік робіт виконується не тільки при виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг на об’єктах вулично-шляхової мережі міста а і при винанні робіт з поточного - середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, просимо надати роз'яснення, щодо можливості надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (основних видів робіт та їх обсягу які має підтвердити учасник ) в частині винання договорів з поточного - середнього ремонту автомобільних доріг загального користування.
Відповідь: Відповідно до технічного завдання тендерної документації процедури закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі), складеного на підставі розробленої проектної документації, яка пройшла державну експертизу, в складі виконання робіт з капітального ремонту об’єкту необхідно виконати наступне: - підготовчі роботи (розбирання/фрезерування покриття проїзної частини, демонтаж люків, розбирання бортового каменю); - влаштування колекторів дощової каналізації; - встановлення мережі зовнішнього освітлення; - влаштування тришарового асфальтобетонного покриття проїзної частини; - влаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення на тротуарах; - влаштування вело доріжок; - перевлаштування світлофорних об’єктів; - встановлення шумозахисних екранів; - ОДР. Враховуючи викладене вище, капітальний ремонт об’єкту вулично-дорожньої мережі міста включає в себе не лише перевлаштування а/бетонного покриття, як на автомобільних дорогах загального користування, а і ряд інших робіт, які в обов’язковому порядку включаються до обсягів робіт, необхідних для ремонту об’єкту вулично – дорожньої мережі міста. При цьому слід зазначити, що при виконанні робіт з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста, роботи з влаштування а/бетонного покриття є завершальним етапом, якому передує ряд робіт з перевлаштування комунікацій, що не входять до проектів ремонту автомобільних доріг загального користування. Таким чином, Замовник вважає правомірною вимогу щодо наявності досвіду роботи саме на об’єктах вулично – шляхової мережі міста.
Дата відповіді: 25.09.2020 15:36
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 5aba4b441ace4531b0df1d36157868e6
Дата опублікування: 25.09.2020 09:22
Опис: Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в частині мінімальних обсяг, що зазначені в додатку 2 тендерної документації чи може учасник зазначити досвід субпідрядної організації, яку учасник планує залучити до виконання робіт з наданням підтверджуючих документів, що зазначені в пунктів 1.3.2 додатку 2 тендерної документації?
Відповідь: Відповідно до абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 25.09.2020 09:38
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 2228a24accd24b88bd4d76a9457a4acd
Дата опублікування: 25.09.2020 08:38
Опис: Чи можливе підтвердження обсягів виконання робіт не тільки на об'єктах вулично-дорожньої мережі а й на об'єктах автомобільних доріг державного та місцевого значення?
Відповідь: Відповідно до технічного завдання тендерної документації процедури закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі), складеного на підставі розробленої проектної документації, яка пройшла державну експертизу, в складі виконання робіт з капітального ремонту об’єкту необхідно виконати наступне: - підготовчі роботи (розбирання/фрезерування покриття проїзної частини, демонтаж люків, розбирання бортового каменю); - влаштування колекторів дощової каналізації; - встановлення мережі зовнішнього освітлення; - влаштування тришарового асфальтобетонного покриття проїзної частини; - влаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення на тротуарах; - влаштування вело доріжок; - перевлаштування світлофорних об’єктів; - встановлення шумозахисних екранів; - ОДР. Враховуючи викладене вище, капітальний ремонт об’єкту вулично-дорожньої мережі міста включає в себе не лише перевлаштування а/бетонного покриття, як на автомобільних дорогах загального користування, а і ряд інших робіт, які в обов’язковому порядку включаються до обсягів робіт, необхідних для ремонту об’єкту вулично – дорожньої мережі міста. При цьому слід зазначити, що при виконанні робіт з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста, роботи з влаштування а/бетонного покриття є завершальним етапом, якому передує ряд робіт з перевлаштування комунікацій, що не входять до проектів ремонту автомобільних доріг загального користування. Таким чином, Замовник вважає правомірною вимогу щодо наявності досвіду роботи саме на об’єктах вулично – шляхової мережі міста.
Дата відповіді: 25.09.2020 15:36
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 9506cb308498440aa52f2d4f6d25c1eb
Дата опублікування: 25.09.2020 08:21
Опис: Як учасник може надати експертний звіт? якщо даний звіт видається замовнику а не підряднику?
Відповідь: Частинами 1 та 4 п.п. 1.3.2 п. 1.3 розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям», передбачено, що Учасник повинен надати, з-поміж іншого, скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі та скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочими проектами будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єктів видається експертними організаціями замовникам будівництва. Тому, отримуючи від замовників листи-відгуки, Учаснику слід також отримати і копію Експертного звіту.
Дата відповіді: 25.09.2020 15:37
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: ec897b1ba82c4d91aacee314ddecb973
Дата опублікування: 24.09.2020 16:32
Опис: Добрий день! Чи може учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме їх мінімальних величин, (обсягів), що зазначені в додатку 2 тендерної документації використовувати кваліфікацію субпідрядної організації, яку учасник планує залучити до виконання робіт, окремо або сумарно із своєю кваліфікацією?
Відповідь: Відповідно до абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 25.09.2020 08:15
Відповідь надана

недостатність інформації для розрахунку цінової пропозиції

Номер: 685af581d162437d8c86cf64ae397072
Дата опублікування: 22.09.2020 14:50
Опис: Шановний Замовник! Для розрахунку цінової пропозиції інформації, зазначеної в тендерній документації, не достатньо. Просимо додатково оприлюднити креслення: такі як лінійний графік основних геометричних параметрів ділянки дороги, розгорнутий план дороги і т.і.
Відповідь: З поставленого запитання не зрозуміло, з якими саме кресленнями хоче ознайомитись потенційний учасник тендерної процедури. Просимо уточнити назву проектних матеріалів, до якого розділу проектної документації вони відносяться (повинні відноситись) з посиланням на нормативні документи, якими передбачено їх розробку.
Дата відповіді: 25.09.2020 14:32
Відповідь надана

Технічна документація

Номер: b1e1381959a543f58aa705f9c023e29c
Дата опублікування: 21.09.2020 11:36
Опис: Шановний замовник! Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується: - обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи; - одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Учасники мають право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника у виробничому відділі, який є відповідальним за проведення процедури закупівлі. За номером телефону, який указаний в Тендерній документації, (044) 284-75-57 було повідомлено, що необхідно направити відповідне запитання до процедури через Prozorro для отримання контакту відповідальної особи за ознайомлення та щодо роз’яснення процедури ознайомлення з технічною та проектно-кошторисною документацією об’єкта будівництва: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі). Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповідь, яким чином учасник може ознайомитись з технічною та проектно-кошторисною документацією об’єкта будівництва: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі)? А також надати контактний номер телефону відповідальної особи за ознайомлення з технічною та проектно-кошторисною документацією.
Відповідь: Пунктом 3.7 Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» передбачено, що учасники мають право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника. Враховуючи викладене, ознайомитись з технічною документацією Ви можете 24.09.2020 року о 10:00 у відділі проектування управління капітального будівництва, дотримуючись постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Контактна особа: начальник відділу проектування управління капітального будівництва Кірпа Юрій Михайлович
Дата відповіді: 23.09.2020 13:04
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 19d6c0bdb56d4263aade34d519ba43a9
Дата опублікування: 16.09.2020 14:16
Опис: Доброго дня. Для уникнення непорозумінь і більш детальної підготовки тендерної пропозиції прохання надати кошторис для ознайомлення.
Відповідь: Відповідно до пункту 4.9 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», обов’язкового при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, вартість будівництва на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) визначається в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів, тобто учасник торгів повинен самостійно скласти кошторис виконання робіт, керуючись обсягами робіт, зазначеними у тендерній документації. Відповідно до того ж пункту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вартість будівництва, визначена на стадії проектування, є складовою частиною інвесторської кошторисної документації, а у пункті 5.1.1 вказаного ДСТУ зазначено, що кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва та проведення процедури закупівлі, тобто надається Замовнику виконання будівельних робіт для визначення граничної вартості таких робіт при підготовці тендерної документації. На підставі викладеного вище, Замовник не може надати кошторисну документацію на розгляд учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 17.09.2020 16:52
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів

Номер: 9aa4c781bf894fdca8597c04ad0dea0c
Дата опублікування: 14.09.2020 10:24
Опис: Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на закупівлю робіт з будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Відповідь: Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відноситься, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Аналогічна позиція респондується із нормами частини 1 статті 371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» якою встановлено, що господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 було затверджено Перелік видів робіт із запровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Зазначений перелік втратив чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219. Однак, постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 406 затверджено Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію (далі - Перелік). Вказаний Перелік є вичерпним та до нього не включено виконання робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, зокрема капітальний ремонт доріг загального користування місцевого значення. Відповідно до п. 1 листа Міністерства юстиції України від 30.01.2009 № Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами», у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу. Таким чином, з питань ліцензування необхідно керуватися нормами Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про ліцензування видів господарської діяльності». Поряд з цим зазначаємо, що 18.03.2020 набрали чинності дві постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 218) та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (далі – Постанова 219). Згідно з Постановою № 218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію, яка здійснювала ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури. Постановою № 219 було внесено зміни до Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 № 197), згідно з яким рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій тепер приймає Мінрегіон. З огляду на вищевикладене, зважаючи на те, що виконання робіт з капітального ремонту ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі відноситься до робіт з класом наслідків СС3, а умовами тендерної документації передбачається підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен мати відповідну ліцензію.
Дата відповіді: 15.09.2020 16:58