-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний балон-катетер для постдилятації високого тиску)
НК 024:2019 – 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
Торги не відбулися
9 544 605.15
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 723.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 723.03 UAH
Період уточнення:
09.09.2020 18:16 - 30.09.2020 00:00
Відповідь надана
Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
0ef87b3a04b84148a13bc516b130e68f
Дата опублікування:
21.09.2020 12:01
Опис:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме:
У пункті 2.2. "Поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад ЗАМОВНИКА (Київ чи Київська область, Україна)." Згідно до Incoterms 2010 умова DAP передбачає поставку нерозмитненого товару на склад Замовника нерезидентом, для поставки товару резидентами України доцільно включити умову DDP- склад ЗАМОВНИКА.
У пункті 3.1.2. "У випадках, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України, ціна одиниці продукції, яка визначена у Специфікації, може переглядатися у випадку зміни на дату надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ повідомлення про поставку офіційного курсу гривні до долару США (USD код валюти 840) / Євро (EUR, код валюти 978) (далі – умовна одиниця) більше ніж на 3 (три) відсотки від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день закінчення електронного аукціону відповідної процедури закупівлі" та пункту 3.1.2.1.- "розрахунок індексації суми платежу: (А1/А0) х СПП х (ЕКВ/ЗЦП) + СПП х (1 – ЕКВ/ЦП) = ПСП" - передбачена зміна ціни пропозиції у разі зміни курсу гривні до іноземних валют для нерезидентів, що обмежує конкуренцію для резидентів.
У пункті 4.1. "ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку продукції за цим Договором у строк до 31 грудня 2020 року включно." - З урахуванням дати проведення закупівлі, строків підписання Договору з переможцем, необхідного часу для виготовлення продукції та її доставки до України - здійснення поставки до 31 грудня є утрудненим, що зменшує конкуренцію.
У пункті 6.4.7. "Вартість відібраних зразків продукції для проведення випробувань її якості включається до виробничих витрат ПОСТАЧАЛЬНИКА. У такому випадку ЗАМОВНИК має право зменшити суму оплати пропорційно вартості продукції, відібраної для проведення випробувань, а у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання повідомлення ЗАМОВНИКА, направленого засобами електронної пошти, відшкодувати ЗАМОВНИКУ вартість продукції, відібраної для проведення випробувань." - Положеннями Договору не врегульовано кількість таких зразків, або граничну вартість. Це може призвести до неконтрольованої кількості відібраних зразків.
Відповідь:
Добрий день!
1. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
Відповідно до пункту 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість зміни істотних умов договору про закупівлю у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Специфікацією до проєкту Договору передбачено фіксацію еквіваленту, вираженого в іноземній валюті, за офіційним курсом НБУ. Згідно з пунктом 3.1.2. проєкту Договору у випадках, коли Постачальник є нерезидентом України, ціна одиниці продукції, яка визначена у Специфікації, може переглядатися у випадку зміни на дату надання Постачальником повідомлення про поставку (відповідно до пункту 4.4. проєкту Договору таке повідомлення надсилається Постачальником до Замовника за 30 (тридцять) календарних днів до дати поставки) офіційного курсу гривні до іноземної валюти більше ніж на 3 (три) відсотки від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день закінчення електронного аукціону відповідної процедури закупівлі.
При цьому, відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Постачальник-резидент України не обмежений в можливості ініціювання збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
2. Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (31.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів у наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
3. Пунктом 6.4.4 проекту Договору передбачено надання на запит Замовника методів контролю якості, затверджених рішенням про державну реєстрацію продукції, що постачається. Таким чином, за наявності підстав, передбачених у Додатку 3 до проекту Договору, вхідний контроль якості продукції може проводитися із проведенням лабораторного аналізу з відбором зразків продукції для проведення випробувань відповідно до наданих Постачальником методів контролю якості.
Дата відповіді:
24.09.2020 12:31
Відповідь надана
Додаток 2 до тендерної документації - щодо документів не передбачених законодавством
Номер:
f432693b8bb443ebb1e0da8210f18440
Дата опублікування:
17.09.2020 12:09
Опис:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме вимога абзацу другого, п.4, Розділу ІІ ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ , додатку 2 до тендерної документації. А саме: У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів., надання довідки від уповноваженого органу про відсутність можливості надати документ. Як учасник нерезидент ми не маємо змоги надати наказ про призначення директора, оскільки, такий документ не передбачений законодавством нашої держави. Повноваження , щодо підписантів/директорів містяться в відкритому реєстрі нашої держави, тобто інформація є публічною. Уповноважений орган не може надати інформацію/лист-роз’яснення про документ, що передбачений законами іншої держави та про юридичну суть якого цей орган не знає. Оскільки, тендерна документація вимагає офіційний документ, який уповноважений орган не може надати - це обмежує нашу можливість подавати тендерну пропозицію у зв'язку із відсутністтю запитуваного документу або листу-роз'яснення від уповноваженого органу. Норми Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, заборону встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників, та передбачають забезпечення рівних умов для всіх учасників публічних закупівель. Так, п. 11 ст. 26 Закону , передбачає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тому, вимога щодо надання офіційного документу про відсутність можливості надати документ не відповідає нормам закону про публічні закупівлі та встановлює нерівні умови для участі в закупівлі. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації Дякуємо за увагу!
Відповідь:
Добрий день!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації.
Крім того, відповідно до частини третьої цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Таким документом від уповноваженого органу може бути аналогічний за змістом документ, наприклад, свідоцтво про реєстрацію компанії, виписка з судового/господарського реєстру, тощо.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Звертаємо увагу, що учасник–нерезидент має надати додатково лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів, перелік яких зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна документація, зокрема додаток 2 «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї», складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
17.09.2020 17:20
Відповідь надана
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Номер:
138e1f4f1b3c431e9727ad2ef304c8fb
Дата опублікування:
16.09.2020 18:42
Опис:
Шановний замовник, просимо Вас звернути увагу, що вимоги тендерної документації містять технічну вимогу, що обмежує участь різних виробників у тендері. Так, у додатку 1 передбачено Діаметр проксимального шафту – не більше 2.0 Fr. Оскільки, генерації балонів високого тиску, що ми можемо запроновути до закупівлі передбачають більші діаметри проксимального шафту 2.1 Fr та більше, то ця вимога обмежує участь в тендері виробників із новим поколінням балонів високого тиску. Варто зазначити, що використання діаметру проксимального шафту передбачено для покращення маніпулятивних інтраопераційних характеристик, що дасть змогу кращого використання кінцевими споживачами товарів. Нові генерації балонів високого тиску передбачають наступні покращення:
- Проштовхуваність pushability 247 gf (проксимальний шафт 2.1 F) проти 201 gf (проксимальний шафт 1.9 F) - вищий показник кращий.
- Здатність протягування trackability 115 gf (проксимальний шафт 2.1 F) проти 131 (проксимальний шафт 1.9 F) - нижчий показник краще.
0,1 Fr є досить мінімальним відхиленням від технічного завдання але обмеження в 2.0 є досить суттєвим для різних виробників оскільки обмежує участь у тендері. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та змінити дискримінаційний критерій тендерної документації, щоб запезпечити рівні умови участі різних виробників.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмежень для участі у торгах.
Дата відповіді:
21.09.2020 18:24
Відповідь надана
Додаток 4 до тендерної документації (Договір про закупівлю) - температурний режим постачання
Номер:
49b5d070bbe44d5ca70a21df7a9d120c
Дата опублікування:
10.09.2020 16:14
Опис:
Шановний Замовник, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати додаткове пояснення вимог пункту 6.1, Додаток 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю». Вимога договору передбачає наступне: 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити необхідний температурний режим під час зберігання і транспортування продукції відповідно до вимог зберігання до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка має супроводжуватися датчиками температури. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці. Дані датчиків температури мають бути передані ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі не є температуро чутливою продукцією, яка вимагає особливого температурного режиму для забезпечення якого необхідні спеціальні контейнери чи холодильник. Для товарів, що пропонуються не передбачений температурний режим, а лише умова не зберігати товар під соннячним промінням, що у свою чергу не передбачає необхідності використання температурних датчиків. Також, виробник забезпечує «стрес-тести» продукції при яких товари піддаються впливу ектстримально низьких та екстримально високих температур для перевірки стабліності якості товару при можливих температурних коливаннях. Так, такі тести підтверджують, що продукція зберігає свої сталі характеристики при перебуванні протягом періоду часу при різних низьких та високих температурах. Виробник не передбачає температурний режим в технічних документах, тому для продукції не забезпечується спеціальні температурні умови та використання температурних датчиків. Додаткове комплектування поставки при системі автоматизований склад не можливе і призведе до здорожчення та ускладнення процесу постачання продукції, а в багатьох випадках до знеможливлення такої поставки. Така вимога договору в даному випадку обмежує участь постачальників із продукцією, що не є температуро чутливою та які згідно правил постачання не застосовують температурний контроль при поставці. Також, чи можливо підтвердити вимоги температурного режиму за допомогою альтернативних документів від виробника, що підтверджують безпечність і збереження якості продукції за різних температур зовнішнього середовища? Просимо Вас роз'яснити необхідність застовання температурних датчиків для товарів, що не вимагають температурного режиму зберігання/постачання. Чи можливо внести необхідні зміни, які більш чітко зазначать, що температурний контроль необхідний коли це передбачено в технічних документах/виробником?
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
14.09.2020 11:50