-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний балон-катетер для постдилятації високого тиску)
НК 024:2019 – 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
Торги не відбулися
9 544 605.15
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 723.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 723.03 UAH
Період оскарження:
09.09.2020 18:16 - 06.10.2020 00:00
Скарга
Скасована
Вимога про усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Номер:
0996516495d14534ba55645edfed5b61
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-010774-b.a3
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Скарга:
Вимога
про усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
по Закупівлі UA-2020-09-09-010774-b
Замовником – Державним Підприємством «Медичні закупівлі України» 9 вересня 2020 року було оголошено про закупівлю та було опубліковано тендерну документацію на закупівлю товарів за класифікатором та його відповідним кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний балон-катетер для постдилятації високого тиску).
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з умовами Тендерної документації, а саме Додатку 1, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначено необхідні фактичні характеристики товару. Проте подані вимоги суттєво звужують коло конкуренції серед учасників, цим самим порушуючи основну умову тендерних закупівель – здорову конкуренцію. Також, у специфікації зазначені характеристики товарів, які мають нижчу якість порівняно з товарами, які можемо надати ми, в разі допуску та виграшу в процесі аукціону. Зазначені зауваження простежуються в наступному:
• Профіль верхівки коронарного балон-катетера для постдилятації високого тиску 0,016ʺ є стандартним та більш розповсюдженим порівняно з тими, які становлять більше 0,017ʺ (як зазначено в Додатку 1);
• Діаметр проксимального шафту коронарного балон-катетера для постдилятації високого тиску 1.95 Fr (у виробника якого ми представляємо) відповідає стандартним вимогам та є оптимальним у використанні порівняно з 2.1 Fr (як зазначено в Додатку 1);
• Діаметр дистального шафту коронарного балон-катетера для постдилятації високого тиску 2,67 Fr (у виробника якого ми представляємо) має незначну різницю порівняно з наданими вимогами в специфікації, а саме 2,6 Fr (як зазначено в Додатку 1), проте можливість розширення показника діаметру дає змогу використовувати даний товар у цілях, необхідних Замовнику. Крім того, розмір 2,7 Fr є стандартним та поширеним у використанні у сфері медицини.
Як результат, вимоги до тендерної документації, зазначені у Додатку 1, є дискримінаційними та порушують зазначені вище норми, адже суттєво звужують перелік учасників та спотворюють здорову конкуренцію. Прошу переглянути та усунути дискримінаційні умови. Результати розгляду даної вимоги прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.10.2020 17:41
Скарга
Скасована
Щодо вимог в додатку 1 ТД
Номер:
301505a282b247a9a6d7b24572ce5632
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-010774-b.a2
Назва:
Щодо вимог в додатку 1 ТД
Скарга:
Вимога
про усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
по Закупівлі UA-2020-09-09-010774-b
Замовником – Державним Підприємством «Медичні закупівлі України» 9 вересня 2020 року було оголошено про закупівлю та було опубліковано тендерну документацію на закупівлю товарів за класифікатором та його відповідним кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний балон-катетер для постдилятації високого тиску).
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з умовами Тендерної документації, а саме Додатку 1, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначено необхідні фактичні характеристики товару. Проте подані вимоги суттєво звужують коло конкуренції серед учасників, цим самим порушуючи основну умову тендерних закупівель – здорову конкуренцію. Також, у специфікації зазначені характеристики товарів, які мають нижчу якість порівняно з товарами, які можемо надати ми, в разі допуску та виграшу в процесі аукціону. Зазначені зауваження простежуються в наступному:
• Профіль верхівки коронарного балон-катетера для постдилятації високого тиску 0,016ʺ є стандартним та більш розповсюдженим порівняно з тими, які становлять більше 0,017ʺ (як зазначено в Додатку 1);
• Діаметр проксимального шафту коронарного балон-катетера для постдилятації високого тиску 1.95 Fr (у нашого виробника) відповідає стандартним вимогам та є оптимальним у використанні порівняно з 2.1 Fr (як зазначено в Додатку 1);
• Діаметр дистального шафту коронарного балон-катетера для постдилятації високого тиску 2,67 Fr (у нашого виробника) має незначну різницю порівняно з наданими вимогами в специфікації, а саме 2,6 Fr (як зазначено в Додатку 1), проте можливість розширення показника діаметру дає змогу використовувати даний товар у цілях, необхідних Замовнику. Крім того, розмір 2,7 Fr є стандартним та поширеним у використанні у сфері медицини.
Як результат, вимоги до тендерної документації, зазначені у Додатку 1, є дискримінаційними та порушують зазначені вище норми, адже суттєво звужують перелік учасників та спотворюють здорову конкуренцію. Прошу переглянути та усунути дискримінаційні умови. Результати розгляду даної вимоги прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.10.2020 17:03
Вимога
Відхилено
Додаток 1 до тендерної документації
Номер:
12c6b13e318f49bda42aff24842e26c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-010774-b.c1
Назва:
Додаток 1 до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник, ознайомившись із відповіддю на питання щодо технічних вимог до предмета закупівлі де було описано, що технічна характеристика -- Діаметр проксимального шафту – не більше 2.0 Fr обмежує участь у тендері різних виробників, ми вимушені звернутися з Вимогою а надалі готові захищати свою позицію в Антимонопольному комітеті. Замовник ніяким чином не аргументував чому до предмету закупівлі встановлена вимога в 2.0 Fr, оскільки в запитані було технічно описано, що балони з іншим діаметром є навіть кращими у використані. Тому, просимо Вас роз’яснити чому встановлено таке обмеження і які негатвині наслідки можуть бути при збільшені діаметру проксимального шафту на 0,1 Fr.
Ми згодні, що технічні вимоги чітко сформовані замовником, оскільки технічна специфікація містить конкретні межі кожної характеристики, що досить просто виключає виробника від участі у торгах якщо хоч один пункт не відповідає зазначеним величинам. Для деяких виробників балонів обмежуючою характеристикою є Діаметр проксимального шафту – не більше 2.0 Fr. Генерації балонів високого тиску, що ми можемо запроновути до закупівлі передбачають більші діаметри проксимального шафту 2.1 Fr та більше. Варто зазначити, що використання діаметру проксимального шафту передбачено для покращення маніпулятивних інтраопераційних характеристик, що дасть змогу кращого використання кінцевими споживачами товарів. Нові генерації балонів високого тиску передбачають наступні покращення: - Проштовхуваність pushability 247 gf (проксимальний шафт 2.1 F) проти 201 gf (проксимальний шафт 1.9 F) - вищий показник кращий. - Здатність протягування trackability 115 gf (проксимальний шафт 2.1 F) проти 131 (проксимальний шафт 1.9 F) - нижчий показник краще. 0,1 Fr є досить мінімальним відхиленням від технічного завдання але обмеження в 2.0 Fr виключає нас та ще декількох виробників від участі у тендері.
Звертаючись до Закону України «Про публічні закупівлі» наголошуємо, що принципи здійснення публічних закупівель передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Наразі, через один технічний критерій ми не можемо прийняти участь у тендері. Також, Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Внесення змін до даних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в тендерну документацію: переглянути медико-технічні вимоги Додатку 1, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги щодо діаметру проксимального шафту, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. У випадку відмови та не приведення тендерної Документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2020 16:20
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах. Зазначаємо, що у клінічній практиці, відсутня незалежна та універсальна система оцінка pushability та trackability кожного пристрою. Тому, незалежної оцінки цих важливих показників (pushability та trackability), які складаються з безлічі параметрів, не проводиться. Подібну оцінку, як правило, проводять виробники, порівнюючи свої показники з конкурентами. Що, безумовно, не є об'єктивним. З іншого боку, зменшення розмірів шафта та інших деталей балона (для проведення складних процедур з двома та більше балонами одночасно), без втрати основних властивостей головне завдання сучасного пристрою.
Статус вимоги:
Відхилено