• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Тип Замовника - Замовник загального типу; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська

Торги не відбулися

60 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
Період уточнення: 08.09.2020 15:36 - 29.09.2020 09:00
Відповідь надана

щодо невідповідності тендерної пропозиції

Номер: 8f93bdaa848741d5b3bedc405b1a68de
Дата опублікування: 28.09.2020 16:59
Опис: Шановний Замовник У відповідності до тендерної документації учасник має надати лист про наявність представництва учасника в регіоні замовника. Такі умови тендерної документації є неприпустимими та такими, що грубо порушують права потенційних учасників даної закупівлі. Крім того такий дискримінаційний підхід Замовника явно та грубо порушує норми цивільного законодавства України де чітко зазначено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості (ч. 3 ст. 509 ЦК України). Вимога Замовника про наявність представництва в регіоні Замовника є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене вважаємо, що умови Замовника викладені в тендерній документації про наявність представництва учасника в регіоні замовника є такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги з умов Тендерної документації.
Відповідь: Процес постачання електричної енергії є складним та суттєво відрізняється від процесу постачання звичайних товарів повсякденного споживання. Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, в тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312. Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» передбачає, що «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником». Пункт 8.3.17. цих Правил передбачає, що «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку». Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де від має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Крім того, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
Дата відповіді: 30.09.2020 16:35
Відповідь надана

щодо постачання електричної енергії

Номер: 0390533b22214ca2b97585356f5d3089
Дата опублікування: 28.09.2020 16:43
Опис: Шановний Замовник ,так поясніть чи не буде відхилення якщо центр обслуговування споживачів (клієнтів) створений не в Дніпропетровській області?
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерна прпозиція має відповідати вимогам тендерної документації. У разі невідповідності Учасника або тендерної прпозиції вимогам тендерної документації, така тендерна пропозиція буде відхилена.
Дата відповіді: 30.09.2020 16:38
Відповідь надана

щодо невідповідності тендерної пропозиції

Номер: e3640516e564472f9ca2ff50a033eb88
Дата опублікування: 18.09.2020 11:09
Опис: Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції. Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків
Відповідь: Шановний Учасник, в тендерній документації відсутнє посилання на редакцію Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020. Щодо оголошення про проведення відкритих торгів, на данний час веб-порталом Уповноваженого органу не реалізовано поля для заповнення інформації про мову, категорію Замовника та його код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Таким чином, у Замоника при оголошенні процедури закупівлі відсутня технічна можливість для заповнення вищезазначених полів. Але, з метою дотримання норм Закону вся необхідна інформація міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів, у полі примітки, тощо.
Дата відповіді: 22.09.2020 12:19