• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25

Капітальний ремонт фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25 (з утепленням, частковою заміною вікон та гідроізоляцією)

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 24.01.2017 15:09 - 30.01.2017 20:00
Відповідь надана

Усунення порушень в тендерній документації

Номер: 2a0127e5dc6245ebb0157765a7969b56
Дата опублікування: 30.01.2017 12:10
Опис: Наше підприємство приймає участь у відкритих торгах на закупівлю капітального ремонту фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25 (оголошення ID: f234666ea6024fac810d92cc4db77a38 опубліковано: 24.01.2017 15:16). Під час ознайомлення з оголошенням та тендерною документацією (надалі – ТД) на вказану вище закупівлю нами були виявлені певні невідповідності та порушення чинного законодавства в сфері державних закупівель. Зазначені невідповідності та порушення полягають в наступному: 1.Оголошення про проведення закупівлі містить інформацію про такий неціновий критерій до предмету закупівлі як строк виконання робіт. При цьому пропозиція зі строком виконання робіт менше 65 днів отримує 15 %, від 65 до 85 днів – 10%, більше 85 днів – 0%. В той же час ТД містить наступну інформацію щодо нецінового критерію – строк виконання робіт – загальний бал 15% (менше 160 днів – 15%, від 160 до 190 днів – 10%, більше 190 днів 0%). Зазначена вище невідповідність вимог оголошення та ТД призводить до неправильного тлумачення учасниками процедури торгів умов тендеру, що в підсумку може спотворити результати торгів. В зв’язку з зазначеним вище, просимо виправити вказану невідповідність. 2. Вимогою п.6. розділу 3 ТД встановлена необхідність подання графіку виконання робіт, складеного відповідно до чинних Державних будівельних норм. Слід зазначити, що чинні Державні будівельні норми не регламентують порядок, форму та вимоги до графіку виконання робіт В зв’язку з цим просимо виключити зазначену частину вимоги ТД, а саме „складений відповідно до чинних Державних будівельних норм” зі складу ТД. 3. п1. розділу 5 ТД встановлено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, до якої включено податок на додану вартість (ПДВ). В той же час в тому ж самому пункті встановлена наявність інших критеріїв, окрім ціни. Просимо врегулювати питання переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції з внесення відповідних змін у ТД. 4. пп.1.1. п.1 Додатку №1 ТД встановлена вимога, щодо надання Довідки у формі заповненої таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, розташованих у м.Києві, необхідних для виконання Договору про закупівлю. Така вимога носить дискримінаційний характер та обмежує участь у тендері організаціям, які мають власні або орендовані будівельні машини, механізми та устаткування, розташовані поза межами м.Києва. На підставі вищевикладеного просимо виключити територіальне обмеження розташування у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування. 5. пп.1.2. п.1 Додатку №1 ТД встановлено, що якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. Роботи, що є предметом закупівлі та перелік яких зазначений у Додатку 7 до ТД, передбачають використання наступного обладнання: будівельні риштування, перфоратори, шуруповерти, дрилі та дрилі-міксери. За практикою, що склалася в сфері оренди зазначеного вище обладнання, не передбачено надання орендарю технічних паспортів, а лише самого обладнання. Якщо взяти до уваги необхідність використання транспорту для перевезення будівельних матеріалів, то він може бути застосований з залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів або безпосередньо постачальником будівельних матеріалів без оренди зазначеного транспорту. Зазначимо, що АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними. На підставі вищевикладеного просимо виключити вимогу надання технічних паспортів на запропоновані механізми. 6. пп.2.3. п.2 Додатку №3 ТД встановлено вимогу надання належним чином завірених копій кваліфікаційних сертифікатів інженерів проектувальників учасника на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2–СС3 за напрямками проектування, що дозволяє виконувати роботи, що відображені в технічному завданні. Предметом даної закупівлі є капітальний ремонт фасаду, а не проектні роботи. На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу. У разі, якщо Замовник мав на увазі надання завіреної копії кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документацію, то просимо внести відповідні корегування в ТД. 7. пп.2.5. п.2. Додатку №3 ТД встановлена вимога надання належним чином завіреної копії сертифікату якості від міжнародної організації по стандартизації ISO 9001. Сертифікація ISO 9001в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер. Дії замовника в частині встановлення наведеної вище умови ТД порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме — недискримінація учасників. На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу. 8. пп.2.6. п.2. Додатку №3 ТД встановлена вимога надання оригіналу або належним чином завіреної копії офіційного листа від виробника або виробників наступних матеріалів: - клейова шпаклювальна суміш; - склосітка армувальна; - силікатна штукатурка; про те, що дані матеріали будуть відвантажені виробником для виконання робіт, а саме, капітальнй ремонт фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25. Встановлена вимога обмежує право учасника самостійно вибирати постачальника та є дискримінаційною. Постачальником наведених вище будівельних матеріалів можуть бути не лише безпосередні виробники, а й ділери, торгівельні представники тощо. На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу. 9. пп..4 п.4. Додатку №3 ТД встановлено погодження розміру прибутку із замовником. При цьому не визначено порядок такого погодження та його правові підстави. На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу. 10. пп.6.1 п.6 Додатку №3 ТД встановлено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують річний обіг грошових коштів: - у розмірі не менше ніж 70 млн. грн. з ПДВ за останні три роки (2014 р., 2015 р. і 2016 р.) або - у розмірі не менше ніж 4 млн. грн. з ПДВ за четвертий квартал 2016 року. Незрозумілим є встановлений річний обіг грошових коштів в 70 млн. грн. при вартості закупівлі в 5 млн. грн. Наприклад, наше підприємство має великий досвід виконання аналогічних робіт за видами та вартістю, проте не має обігу грошових коштів за 2014-2016 року в 70 млн.грн., а в IV кварталі 2016 роки мало обіг 3,6 млн.грн., основний обіг відбувся в III кварталі 2016 року. Дана вимога є дискримінаційною, суттєво зменшує конкуренцію та схожа на прописування вимог під певну організацію, тобто має ознаки корупційної складової. На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу. 11. п.2. Додатку №4 ТД встановлена вимога надання переможцем торгів експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Розробкою проектно-кошторисної документації для цих робіт займалось ТОВ "БУДІНКОМ ГРУП". Воно ж займалось проходженням експертизи кошторисної частини. Не зрозумілим є як переможець може надати звіт, яким займалась інша організація, звичайно, якщо переможець та проектант не збігаються. На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу. Підсумовуючи вищевикладене, просимо в найкоротші терміни усунути вказані порушення чинного законодавства.
Відповідь: ТД змінена
Дата відповіді: 02.02.2017 10:06