-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25
Капітальний ремонт фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25 (з утепленням, частковою заміною вікон та гідроізоляцією)
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2017 15:09 - 05.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Не соответствие квалификационным критериям.
Номер:
8d58a304719041cc95f3dfdc47af3188
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-24-000528-c.a2
Назва:
Не соответствие квалификационным критериям.
Вимога:
После просмотра документов потенциального победителя, мы нашли несколько несоответствий квалификационным критериям данного предприятия, а именно: 1) Справка про антикорупционную программу, 2)Договора на аренду оборудования "слеплены" на скорую руку... не указанно в договоре аренды оборудования наименование арендатора и срок аренды оборудования до 2016 г. уже 2017!!! (это никчемный договор), на такое дорогостоящее оборудование такие договора не делаются!!!. 3) В смете не указанно какая конкретно марка материала будет использована на данном объекте.. и пр. . Просим Вас отменить процедуру закупки и/или пересмотреть ещё раз данного потенциального победителя и принять решение по сути. Далее жалоба будет в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 24.02.2017 18:01
Дата подачі:
24.02.2017 11:50
Вирішення:
Відповідь на вимогу (надана в прікріпленому файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.02.2017 19:02
Підтвердження вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Згідно п.10 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі відсутності в учасника антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі дорівнює, чи перевищує 20 млн. грн.. Очікувана вартість нашої закупівлі складала 5 млн. грн..
2. Згідно абз.3 п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В договорі оренди обладнання учасника № 01/02-2017 від 01.02.2017р. (скан-копії) в пункті строку дії договору – допущена технічна помилка, яка не впливає на зміст пропозиції. Істотні умови договору за господарським кодексом України – в наявності. За запитом Замовника, Учасник надав всі необхідні документи, стосовно оренди обладнання необхідного для виконання робіт. Отже, зважаючи на вище викладене, подібна технічна помилка не може бути підставою для відхилення пропозиції.
3. Стосовно відсутності в кошторисі конкретної марки матеріалу, який буде використовуватися при виконанні робіт. В ТД до закупівлі передбачено (Додаток № 3 п. 2.6.) надання від учасника оригіналу або належним чином завірену копію офіційного листа від виробника або виробників матеріалів, які плануються застосовуватися при виконанні робіт (клейова шпаклювальна суміш, склосітка армувальна, силікатна штукатурка) про те, що дані матеріали будуть відвантажені виробником для виконання робіт. Учасник дану вимогу виконав, що теж не може розглядатися, як підстава для відхилення.
Враховуючи вище наведене, хочемо зауважити наступне: діяльність суб’єктів господарювання завжди здійснюється в межах одного ринку товарів чи послуг. Переваги, яких вони досягають неправомірними методами та нечесними підходами, завдають не лише удар по споживачу, а й пригноблюють іншого суб’єкта господарювання, який може зрівнятися за якістю чи кількістю потрібного товару чи послуг на даному конкретному ринку.
Відповідно до ст. 34 Господарського кодексу України перешкодами в процесі конкуренції вважаються: дискредитація суб’єкта господарювання, нав’язування споживачам примусового асортименту товарів (робіт, послуг), схиляння до бойкоту суб’єкта господарю-вання або дискримінації покупця (замовника), або до розірвання договору з конкурентом, підкуп працівника постачальника або покупця (замовника).
Принцип роботи системи полягає у веденні торгів між учасниками у змагальній формі за ціновим показником під час аукціону, а не в боротьбі за особливу увагу Замовника.
Підсумовуючи, зазначаємо, що згідно діючого законодавства, а саме, статті 17, п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надано вичерпний перелік підстав на яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Жодна з наданих в скарзі підстав не відноситься до визначеного чинним законодавством переліку, як ні по формі так ні по суті.
Вимога
Відкликано скаржником
Нет ответа на жалобу.
Номер:
a5fc7da7785f48fd8ef28217c9834149
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-24-000528-c.a3
Назва:
Нет ответа на жалобу.
Вимога:
Уважаемый заказчик, дайте корректный ответ на жалобу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2017 13:14
Опис причини скасування:
нет файлов
Дата скасування:
24.02.2017 13:15
Вимога
Вирішена
в тендерній документації виявлено численні порушення чинного законодавства в сфері державних закупівель
Номер:
48816fdf03a4435184867b30403a639c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-24-000528-c.c1
Назва:
в тендерній документації виявлено численні порушення чинного законодавства в сфері державних закупівель
Вимога:
Наше підприємство приймає участь у відкритих торгах на закупівлю капітального ремонту фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25 (оголошення ID: f234666ea6024fac810d92cc4db77a38 опубліковано: 24.01.2017 15:16).
Під час ознайомлення з оголошенням та тендерною документацією (надалі – ТД) на вказану вище закупівлю нами були виявлені певні невідповідності та порушення чинного законодавства в сфері державних закупівель.
Зазначені невідповідності та порушення полягають в наступному:
1.Оголошення про проведення закупівлі містить інформацію про такий неціновий критерій до предмету закупівлі як строк виконання робіт. При цьому пропозиція зі строком виконання робіт менше 65 днів отримує 15 %, від 65 до 85 днів – 10%, більше 85 днів – 0%.
В той же час ТД містить наступну інформацію щодо нецінового критерію – строк виконання робіт – загальний бал 15% (менше 160 днів – 15%, від 160 до 190 днів – 10%, більше 190 днів 0%).
Зазначена вище невідповідність вимог оголошення та ТД призводить до неправильного тлумачення учасниками процедури торгів умов тендеру, що в підсумку може спотворити результати торгів.
В зв’язку з зазначеним вище, просимо виправити вказану невідповідність.
2. Вимогою п.6. розділу 3 ТД встановлена необхідність подання графіку виконання робіт, складеного відповідно до чинних Державних будівельних норм.
Слід зазначити, що чинні Державні будівельні норми не регламентують порядок, форму та вимоги до графіку виконання робіт
В зв’язку з цим просимо виключити зазначену частину вимоги ТД, а саме „складений відповідно до чинних Державних будівельних норм” зі складу ТД.
3. п1. розділу 5 ТД встановлено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, до якої включено податок на додану вартість (ПДВ).
В той же час в тому ж самому пункті встановлена наявність інших критеріїв, окрім ціни.
Просимо врегулювати питання переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції з внесення відповідних змін у ТД.
4. пп.1.1. п.1 Додатку №1 ТД встановлена вимога, щодо надання Довідки у формі заповненої таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, розташованих у м.Києві, необхідних для виконання Договору про закупівлю.
Така вимога носить дискримінаційний характер та обмежує участь у тендері організаціям, які мають власні або орендовані будівельні машини, механізми та устаткування, розташовані поза межами м.Києва.
На підставі вищевикладеного просимо виключити територіальне обмеження розташування у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування.
5. пп.1.2. п.1 Додатку №1 ТД встановлено, що якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми.
Роботи, що є предметом закупівлі та перелік яких зазначений у Додатку 7 до ТД, передбачають використання наступного обладнання: будівельні риштування, перфоратори, шуруповерти, дрилі та дрилі-міксери. За практикою, що склалася в сфері оренди зазначеного вище обладнання, не передбачено надання орендарю технічних паспортів, а лише самого обладнання. Якщо взяти до уваги необхідність використання транспорту для перевезення будівельних матеріалів, то він може бути застосований з залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів або безпосередньо постачальником будівельних матеріалів без оренди зазначеного транспорту. Зазначимо, що АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними.
На підставі вищевикладеного просимо виключити вимогу надання технічних паспортів на запропоновані механізми.
6. пп.2.3. п.2 Додатку №3 ТД встановлено вимогу надання належним чином завірених копій кваліфікаційних сертифікатів інженерів проектувальників учасника на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2–СС3 за напрямками проектування, що дозволяє виконувати роботи, що відображені в технічному завданні.
Предметом даної закупівлі є капітальний ремонт фасаду, а не проектні роботи.
На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу.
У разі, якщо Замовник мав на увазі надання завіреної копії кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документацію, то просимо внести відповідні корегування в ТД.
7. пп.2.5. п.2. Додатку №3 ТД встановлена вимога надання належним чином завіреної копії сертифікату якості від міжнародної організації по стандартизації ISO 9001.
Сертифікація ISO 9001в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер.
Дії замовника в частині встановлення наведеної вище умови ТД порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме — недискримінація учасників.
На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу.
8. пп.2.6. п.2. Додатку №3 ТД встановлена вимога надання оригіналу або належним чином завіреної копії офіційного листа від виробника або виробників наступних матеріалів:
- клейова шпаклювальна суміш;
- склосітка армувальна;
- силікатна штукатурка;
про те, що дані матеріали будуть відвантажені виробником для виконання робіт, а саме, капітальнй ремонт фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25.
Встановлена вимога обмежує право учасника самостійно вибирати постачальника та є дискримінаційною. Постачальником наведених вище будівельних матеріалів можуть бути не лише безпосередні виробники, а й ділери, торгівельні представники тощо.
На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу.
9. пп..4 п.4. Додатку №3 ТД встановлено погодження розміру прибутку із замовником. При цьому не визначено порядок такого погодження та його правові підстави.
На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу.
10. пп.6.1 п.6 Додатку №3 ТД встановлено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують річний обіг грошових коштів:
- у розмірі не менше ніж 70 млн. грн. з ПДВ за останні три роки (2014 р., 2015 р. і 2016 р.)
або
- у розмірі не менше ніж 4 млн. грн. з ПДВ за четвертий квартал 2016 року.
Незрозумілим є встановлений річний обіг грошових коштів в 70 млн. грн. при вартості закупівлі в 5 млн. грн.
Наприклад, наше підприємство має великий досвід виконання аналогічних робіт за видами та вартістю, проте не має обігу грошових коштів за 2014-2016 року в 70 млн.грн., а в IV кварталі 2016 роки мало обіг 3,6 млн.грн., основний обіг відбувся в III кварталі 2016 року.
Дана вимога є дискримінаційною, суттєво зменшує конкуренцію та схожа на прописування вимог під певну організацію, тобто має ознаки корупційної складової.
На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу.
11. п.2. Додатку №4 ТД встановлена вимога надання переможцем торгів експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Розробкою проектно-кошторисної документації для цих робіт займалось ТОВ "БУДІНКОМ ГРУП". Воно ж займалось проходженням експертизи кошторисної частини.
Не зрозумілим є як переможець може надати звіт, яким займалась інша організація, звичайно, якщо переможець та проектант не збігаються.
На підставі вищевикладеного просимо виключити цю вимогу.
Підсумовуючи вищевикладене, просимо в найкоротші терміни усунути вказані порушення чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 30.01.2017 12:10
- повторний лист щодо усунення порушень 04.02.2017 11:57
- Відповідь на вимогу.doc 01.02.2017 15:34
Дата подачі:
30.01.2017 12:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу до закупівлі UA-2017-01-24-000528-c (Відкриті торги).
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.02.2017 15:38
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» розглянуто Вашу вимогу до закупівлі UA-2017-01-24-000528-c (Відкриті торги). У відповідь повідомляємо про наступне:
Стосовно п.1. «про такий неціновий критерій до предмету закупівлі, як строк виконання робіт».
Відповідь: виправлена технічна помилка. В Тендерну документацію внесені зміни.
Стосовно п.2. «про необхідність подання графіку виконання робіт, складеного відповідно до чинних Державних будівельних норм».
Відповідь: В данному випадку формулювання «складений відповідно до чинних Державних будівельних норм» слід розглядати, як посилання на ДБН А.3.1-5-2016, а саме Додатки (довідкові) «Форми основних документів у складі проекту виконання робіт», назва форми: «Календарний план будівництва», де саме і наведена данна форма з роз’ясненнями по її заповненню.
Стосовно п.3. щодо єдиного критерію оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь: виправлена технічна помилка. В Тендерну документацію внесені зміни.
Стосовно п.4. «щодо надання Довідки у формі заповненої таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, розташованих у м.Києві…»
Відповідь: Дуже важливим для Замовника є виконання строків робіт Підрядником, адже роботи повинні буди обовязково виконані до травня місяця 2017 року. Через те Замовник висловлює стурбованість можливістю Підрядника виконувати роботи з капітального ремонту у зазначені строки маючі матеріально технічну базу за межами міста. Замовник має право бути зацікавленим у виконанні Підрядником істотних умов договірних відносин..
В Тендерну документацію внесені зміни.
Стосовно п.5. «щодо надання копій технічних паспортів на запропоновані механізми».
Відповідь: Данний пункт стосується більшою мірою технічних паспортів обладнання, яке буде перебувати на території театру весь період виконання робіт, а також, яке несе підвищену небезпеку для працівників підрядника та замовника, а саме риштування та\або люльки.
Стосовно п.6. «щодо вимоги надання належним чином завірених копій кваліфікаційних сертифікатів інженерів проектувальників…».
Відповідь: У Технічному завданні присутні роботи по гідроізоляції стін, фундаментів, заміна дверей вхідної групи, заміна вікон та кольористичне оздоблення фасаду. Оскільки, зазначені види робіт передбачають залучення фахівця з проектно-технічних рішень, в Тендерній документації прописані вимоги до такого фахівця.
В Тендерну документацію внесені зміни.
Стосовно п.7. щодо вимоги «надання належним чином завіреної копії сертифікату якості від міжнародної організації по стандартизації ISO 9001».
Відповідь: в Тендерну документацію внесені зміни.
Стосовно п.8. щодо вимоги «надання оригіналу або належним чином завіреної копії офіційного листа від виробника або виробників…» будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт.
Відповідь: Встановлена вимога НЕ обмежує право учасника самостійно вибирати постачальника. Участник може обрати будь-якого виробника матеріалів, та придбати їх у будь-якого офіційного дилера обраного ним виробника.
Зважаючи на те, що дані матеріали та їх якість є одним з ключових факторів якості робіт з ремонту фасаду в цілому, а об’єм даних матеріалів значний. Для запобігання використання неякісних матеріалів або матеріалів, походження яких сумнівне, та для збереження офіційної гарантії виробника матеріалів на свою продукцію, ми просимо, щоб виробник підтвердив відвантаження своєї продукції для виконання робіт капітального ремонту фасаду будівлі ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра» на Броварському проспекті, 25.
Дана вимога дає нам право в повному обсязі використовувати весь термін гарантійного обслуговування, та предявляти рекламації з приводу робіт виконавця та\або використаним ним матеріалів, якщо такі рекламації будуть.
Стосовно п.9. щодо «погодження розміру прибутку із замовником».
Відповідь: в Тендерну документацію внесені зміни, вимога виключена.
Стосовно п.10. щодо надання документів, що підтверджують річний обіг грошових коштів.
Відповідь: в Тендерну документацію внесені зміни.
Стосовно п.11. щодо вимоги «надання переможцем торгів експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації»
Відповідь: Виходячи з досвіду проведення електронних закупівель та процесуального документообігу з капітального ремонту, учасник, зважаючи на Технічне завдання та фактично оцінивши об’єкт капітального ремонту, повинен, використовуючи, зазвичай, програмний комплекс АВК-5, розробити кошторисну документацію з якою приймає участь у електронних торгах.
Для отримання актуального «Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектоної документації» станом на лютий місяць 2017 року необхідно, відповідно до постанови Кабінета Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», звернутися до державної експертизи та отримати позитивний висновок. В графі «Генеральний проектувальник» експертного звіту буде зазначено підприємство – учасник (переможець), яка замовляла та/або розробляла кошторисну документацію одночасно.
Оновлена Тендерна документація зі змінами та перелік змін оприлюднено