• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Атракуріум, Суксаметоній, Пропофол, Натрію оксибутират, Тіопентал натрію

Кількість: Під 5 штук слід розуміти - 5 найменувань, згідно Додатку 3 тендерної документації.

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2017 17:11 - 27.01.2017 16:00
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційного порушення

Номер: a563f107f82b43c2a04fa9eb2d815ac2
Дата опублікування: 26.01.2017 16:38
Опис: Уважно вивчивши умови Тендерної документації, нами виявлено порушення щодо складання Медико-технічних вимог Замовника, які в свою чергу призводять до дискримінації нас, як Учасника та призведе до порушення основних принципів публічних закупівель, визначених у ст.3 Закону України «Про здійснення публічних закупівель». Згідно додатку 3 Тендерної документації предмет закупівлі складається з 5-ти найменувань. Серед найменувань присутній лікарський засіб, а саме - Натрій Оксибутират 20% амп 10,0 мл, який потребує наявності у учасників Ліцензії з контролю на наркотики, інші препарати не вимагають наявність такої ліцензії. Таким чином, Замовник включивши в загальний перелік Натрій Оксибутират 20% амп 10,0 мл, штучно звужує коло учасників, призводить до обмеженої конкуренції та як наслідок, дискримінує нас як потенційного учасника, оскільки ми маємо можливість запропонувати до закупівлі всі визначені Замовником у медико-технічних вимогах препарати, окрім Натрій Оксибутират 20% амп 10,0 мл. Виходячи з вищенаведеного та відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з вимогою щодо усунути порушення та виділити препарат Натрій Оксибутират 20% амп 10,0 мл, як тикий, що потребує Ліцензію з контролю на наркотики в окремий лот. Наголошуємо, що у випадку ігнорування нашої вимоги, щодо усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації, які порушують Закон України «Про публічні закупівлі», залишаємо за собою право оскаржити Тендерну документацію у Антимонопольному комітеті України.
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 та згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника а не обов’язку. Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів цілісно відповідно до медико – технічних вимог. Наркотичні анальгетики та міреолексанти короткої та середньої дії застосовуються нашою установою під час оперативних втручань. КМКЛШМД є ургентною лікарнею, що в цілодобовому режимі надає медичну допомогу. Весь процес забезпечення лікарні лікарськими засобами, відбувається за посередництва провізора. Штатними нормативами у закладі передбачено лише 1 ставка провізора на 910 ліжок. Кожний наступний поділ на додаткові лоти, приводить до значного збільшення об’єму роботи провізора. Велика кількість постачальників зумовлює не відповідність у наявності певних лікарських засобів на конкретний час, що може викликати збої в роботі закладу. З метою забезпечення безперебійного здійснення операцій та забезпечення під час них необхідними медикаментами, що унеможливлює відсутність якогось із перелічених в МВТ засобів під час оперативних втручань, вважаємо за доцільне щоб поставка наркотичних засобів та засобів для наркозу здійснювались в повному.
Дата відповіді: 30.01.2017 18:20
Відповідь надана

виділити Натрію оксибутират в окремий лот

Номер: d40a224f868146f8aec56110d7da83c5
Дата опублікування: 24.01.2017 10:04
Опис: Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). До переліку лікарських засобів включено наркотичні препарати , реалізація яких потребує окремої ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ а саме : Натрій Оксибутират 20% амп 10,0 мл При цьому всі інші наркозні препарати, що включені до списку товарів для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії. Таким чином вимоги Замовника обмежують можливість участі в даному тендері для юридичних та фізичних осіб, які не мають ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, але можуть запропонувати наркозні препарати за конкурентними цінами згідно Закону та порушують принцип недискримінації, на якому ґрунтуються публічні закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до відповідного вигляду і виділити Натрію оксибутират в окремий лот
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 та згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника а не обов’язку. Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів цілісно відповідно до медико – технічних вимог. Наркотичні анальгетики та міреолексанти короткої та середньої дії застосовуються нашою установою під час оперативних втручань. КМКЛШМД є ургентною лікарнею, що в цілодобовому режимі надає медичну допомогу. Весь процес забезпечення лікарні лікарськими засобами, відбувається за посередництва провізора. Штатними нормативами у закладі передбачено лише 1 ставка провізора на 910 ліжок. Кожний наступний поділ на додаткові лоти, приводить до значного збільшення об’єму роботи провізора. Велика кількість постачальників зумовлює не відповідність у наявності певних лікарських засобів на конкретний час, що може викликати збої в роботі закладу. З метою забезпечення безперебійного здійснення операцій та забезпечення під час них необхідними медикаментами, що унеможливлює відсутність якогось із перелічених в МВТ засобів під час оперативних втручань, вважаємо за доцільне щоб поставка наркотичних засобів та засобів для наркозу здійснювались в повному.
Дата відповіді: 26.01.2017 13:24