-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Атракуріум, Суксаметоній, Пропофол, Натрію оксибутират, Тіопентал натрію
Кількість: Під 5 штук слід розуміти - 5 найменувань, згідно Додатку 3 тендерної документації.
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2017 17:11 - 02.02.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Виділити наркотичні засоби в окремий лот
Номер:
bc8b920b6aca4e1289abbcb63aa6236e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-20-001407-a.a1
Назва:
Виділити наркотичні засоби в окремий лот
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). До переліку лікарських засобів включено наркотичні препарати , реалізація яких потребує окремої ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ а саме : Натрій Оксибутират 20% амп 10,0 мл При цьому всі інші препарати, що включені до списку товарів для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії. Таким чином вимоги Замовника обмежують можливість участі в даному тендері для юридичних та фізичних осіб, які не мають ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, але можуть запропонувати наркозні препарати за конкурентними цінами згідно Закону та порушують принцип недискримінації, на якому ґрунтуються публічні закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Керуючись статтею 18 Закону, Вимагаємо від Вас усунути порушення та привести ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до відповідного вигляду і виділити Натрію оксибутират в окремий лот або торги. У разі відмови в усуненні порушення залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2017 18:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу зареєстровану в ЦБД 24.01.2017
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.01.2017 13:56
Підтвердження вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 та згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника а не обов’язку. Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів цілісно відповідно до медико – технічних вимог. Наркотичні анальгетики та міреолексанти короткої та середньої дії застосовуються нашою установою під час оперативних втручань. КМКЛШМД є ургентною лікарнею, що в цілодобовому режимі надає медичну допомогу. Весь процес забезпечення лікарні лікарськими засобами, відбувається за посередництва провізора. Штатними нормативами у закладі передбачено лише 1 ставка провізора на 910 ліжок. Кожний наступний поділ на додаткові лоти, приводить до значного збільшення об’єму роботи провізора. Велика кількість постачальників зумовлює не відповідність у наявності певних лікарських засобів на конкретний час, що може викликати збої в роботі закладу.
З метою забезпечення безперебійного здійснення операцій та забезпечення під час них необхідними медикаментами, що унеможливлює відсутність якогось із перелічених в МВТ засобів під час оперативних втручань, вважаємо за доцільне щоб поставка наркотичних засобів та засобів для наркозу здійснювались в повному.