• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свинини (напівтуші), філе куряче, стегна курячі, печінка куряча

Завершена

434 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 172.50 UAH
Період уточнення: 31.08.2020 14:07 - 08.09.2020 16:00
Відповідь надана

Щодо Тендерної документації

Номер: a9578ba954f748a1abf5d3764b7e1c57
Дата опублікування: 07.09.2020 15:08
Опис: Додатком 1 до тендерної документації Технічна специфікація щодо предмету закупівлі: «М'ясо свинини (напвтуші), філе куряче, стегна курячі, печінка куряча» встановлено вимогу щодо терміну придатності м’яса свинини (напівтуші), філе курячого, стегна курячого та печінки курячої, який повинен складати на час поставки не менше 90% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником. Відповідно до ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці. Загальні технічні умови» м'ясо птиці всіх видів випускають у вигляді частин тушок до асортименту якого, крім іншого, входить філе та стегно куряче. Розділом 10 вказаного ДСТУ встановлені правила зберігання охолодженого м’яса птиці згідно з якими рекомендований строк зберігання з часу виробництва для патраних тушок становить не більше 5 діб. Таким чином, 90% із часу виробництва від загального терміну зберігання для філе та стегна курячого складає 12 годин з моменту забою. Разом з цим, печінка куряча, що також є частиною предмета закупівлі, не є складовою асортименту м’яса птиці згідно ДСТУ 3143:2013 та не підпадає під дію жодного діючого державного стандарту на м’ясо, що діють на території України. Враховуючи зазначене Учасники процедури закупівлі позбавлені можливості вірно визначити нормативні терміни придатності курячої печінки згідно вказаних у технічній специфікації вимог щодо розрахунку 90% придатності від загального терміну зберігання. Враховуючи вищезазначене, вважаємо вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме положення таблиці Технічної специфікації Замовника щодо необхідності поставки м'яса свинини (напвтуші), філе курячого, стегна курячого та печінки курячої такими, що суперечать правилам добросовісної конкуренції та є неможливими для виконання. Так, добросовісні постачальники продукції, що не є безпосередніми виробниками м’яса, передчасно позбавлені можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, оскільки з моменту забою тварин, розробки (розділу) м’яса та його транспортування може знадобитися значно більше часу, аніж 12 годин. Таким чином, вказана вимога тендерної документації штучно звужує коло потенційних учасників торгів та є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни до Таблиці Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації стосовно вимоги про обов’язковість терміну придатності м’яса свинини (напівтуші), філе курячого, стегна курячого та печінки курячої на час поставки не менше 90% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником та змінити його більший термін.
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Сьогодні питання організації харчування дітей у навчальних закладах залишається одним із найбільш актуальних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» вимагається організувати повноцінне, безпечне і якісне харчування дітей (замовлення і прийняття до закладу безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини у необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоків, виконання норм харчування тощо). Посилити протиепідемічні заходи щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. В зв’язку з тим, що оператори ринку несуть відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, приймаючи до уваги втрату чинності окремих дозвільних документів та документів, які б підтверджували якість та безпечність харчових продуктів, на посадових осіб навчальних закладів покладається обов'язок більш відповідально відноситись до виконання заходів з організації харчування учнів, а саме: приділяти належну увагу наявності товарно-транспортної накладної, дотримання температурних умов при транспортуванні продуктів харчування, наявності відповідного пакування та маркування усіх, без виключення, продуктів харчування, в тому числі і м’яса сирого. Також допускається батьківськими комітетами з залученням представників державних установ, громадських організацій здійснення періодичного, самостійного контролю з відбору зразків продукції для дослідження в акредитованих лабораторіях з метою перевірки відповідності заявленим вимогам. Замовник бажає отримувати свіжу та якісну продукцію тому і термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки встановлює не менше 90 %.
Дата відповіді: 10.09.2020 15:31
Відповідь надана

Щодо відповідності товару ДСТУ

Номер: 495b7b6b4a074521b84d97d9e12b2a8f
Дата опублікування: 04.09.2020 17:34
Опис: Додатком №1до тендерної документації передбачено, що Печінка куряча - охолоджена повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Вважаємо, що вказана вимога суперечить діючому законодавству України з огляду на наступне. Згідно до чинного законодавства України єдиним державним стандартом, який регламентує виробництво та обробку м’яса птиці є ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці. Загальні технічні умови». Відповідно до п.1.1. вказаного ДСТУ цей стандарт поширюється на м’ясо птиці — тушки (курей, курчат, курчат-бройлерів, качок, каченят, гусей, гусенят, індичок, індичат, цесарок, цесарят) та їх частини (далі — м'ясо птиці), яке не було оброблено таким способом, що сприяє його зберіганню, за винятком процесів охолодження або заморожування, зокрема й пакування (в полімерні матеріали, вакуумним способом, у модифікованому газовому середовищі тощо) і призначене для реалізації та виробництва продуктів харчування. Додатком «А» (обов’язковий) ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці. Загальні технічні умови» встановлений асортимент м'яса птиці, згідно з яким м'ясо птиці всіх видів випускають у вигляді частин тушок такого асортименту: половина тушки (напівтушка), четвертина тушки, задня частина, передня частина, грудна частина (грудина), філе, ніжка, стегно, гомілка та крило. Виробництво такого виду субпродуктів як печінка куряча даним держстандартом не передбачено! Отже, жодний учасник не зможе виконати вимоги ТД щодо документального підтвердження відповідності печінки курячий ДСТУ, що в свою чергу є порушенням прав, встановлених для нього нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога Замовника, щодо відповідності печінки курячій ДСТУ є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Відповідь: Додатком №1 до тендерної документації передбачено, що печінка куряча - охолоджена повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Дана вимога не містить посилання на ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці. Загальні технічні умови». Печінка куряча, не є складовою асортименту м’яса птиці ДСТУ 3143:2013 та не підпадає під дію жодного діючого державного стандарту на м’ясо, що діють на території України. Враховуючи зазначене, будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Замовник проводить закупівлю товару для організації якісного харчування учнів учбового закладу. Задля цієї цілі і вноситься детальний опис товару, а не для того щоб звузити коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 09.09.2020 20:01
Відповідь надана

Щодо відповідності товару ТУ

Номер: c502db952ecc45aea786621fb399c1db
Дата опублікування: 04.09.2020 15:47
Опис: Додатком №1до тендерної документації передбачено, що Стегна курячі - охолоджені, повинні бути виготовлені за технологічною інструкцією з дотриманням ветеринарно-санітарних правил і відповідають відповідній нормативній документації, показники якості (органолептичні, фізико – хімічні, мікробіологічні) мають відповідати ТУ 46.070-2003. Вважаємо таку Вимогу такою, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне: Технічні умови – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Разом з цим, відповідно до чинного законодавства, вимоги, які висувають до продукції технічні умови, повинні бути не нижчими, ніж ті, що передбачені державними стандартами і неприпустимо вводити в ТУ положення, що призводять до зниження якості продукції або ускладнюють її ідентифікацію. Тож, навіть якщо продукція виготовляється за технічними умовами, Замовник має бути впевненим в тому, що продукція виготовлена у відповідності до законодавства та відповідно є якісною. Звертаємо особливу увагу Замовника, та наголошуємо, що Технічні умови – це документ, який розроблений підприємством-виробником і розповсюджується виключно на його власну продукцію. Таким чином, вимога щодо відповідності товару конкретному ТУ, а саме ТУ 46.070-2003 суперечить діючому законодавству України у сфері публічних закупівель, оскільки створює штучні умови щодо обмеження кола учасників лише одним виробником або учасниками, які купують вказану продукцію у даного виробника, є дискримінаційною та підлягає приведенню у відповідність шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Відповідь: Наказом Міністерства аграрної політики України від 10.11.2003 N 399 «Про затвердження та надання чинності ГСТУ 46.070-2003 «М'ясо птиці механічного обвалювання. Загальні технічні умови» затверджено галузевий стандарт України ГСТУ 46.070-2003, який поширюється на всю територію України і - застосовуються всіма суб'єктами господарювання незалежно від форм власності та видів діяльності, за погодженням з Міністерством аграрної політики України. Тому у таблиці вимог до предмету закупівлі Додатку №1до тендерної документації показники якості стегон курячих (органолептичні, фізико – хімічні, мікробіологічні) мають відповідати галузевому стандарту України ГСТУ 46.070-2003. У тендерній документації «ТУ 46.070-2003» слід вважати як технічну описку. Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Замовника, який забезпечує харчування учнів учбового закладу та зацікавлений в закупівлі якісного товару. Задля цієї цілі і вносится детальний опис товару, а не для того щоб звузити коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 09.09.2020 19:48
Відповідь надана

Умови поставки

Номер: b5f6e221566847238f796a87d980df6c
Дата опублікування: 04.09.2020 09:51
Опис: Прошу уточнити скільки разів на тиждень повинна ваідбуватися поставка товару? Також прошу пояснити вимогу надати документальне підтвердження проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів. Якщо учасник до моменту подання пропозиції здійснював санітарну обробку з більшим проміжком, наприклад раз на місяць, то його пропозиція буде відхилена? Яке суттєве значення має періодичність сан. обробки, що робилась до подання пропозиції? На нашу думку це є дискримінацією. оскільки законодавством не встановлено періодичності сан. обробки транспорту. Прошу внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: 1.Згідно п.4.1., 4.2. Додатку №1 до тендерної документації поставка товару здійснюється на підставі заявок Замовника, в асортименті та кількості вказаній в заявці не пізніше 1 доби з отримання заявки, при цьому, при наданні заявки Замовником до 17 год. 00 хв. поточного дня термін поставки товару Учасником не повинен перевищувати 12 год. 00 хв. наступної доби. Обсяг поставки підлягає корекції згідно заявок Замовника. Заявка Замовника буде надходити один раз на тиждень. Враховуючи, що зазначені у проекті договору основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру та/або інших умов конкретного договору, періодичність поставки може бути скоригована додатково. 2. Згідно п. 13.6. Додатку №1 до тендерної документації, додатково, в складі тендерної пропозиції, Учасник повинний надати скановані копії з оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів. Довідка про санітарну обробку автомобіля – це документ, який додається до санітарного паспорта, з терміном дії санітарного паспорта автомобілів, що підтверджує регулярність виконання вимог санітарних правил і норм до автомобіля в будь-який момент, протягом усього часу дії санітарного паспорта. Згідно п.194 Сан ПІН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі», дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше одного разу на 10 днів. У разі відсутності регулярного проведення дезинфекції транспорту у довідці про санітарну обробку автомобіля, розцінюється, як порушення вимог санітарного законодавства і відповідальність за які несуть як власники автотранспорту, так і керівники підприємств, державних закладів, що здійснюють реалізацію і зберігання та транспортування харчових продуктів і харчової сировини, об'єктів громадського харчування всіх форм власності. За порушення санітарно-гігієнічних правил і норм п. 194 СанПіН 5781-91 та у відповідності до статті 42 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» накладається штраф і тільки після сплати його та проходження чергової санітарної обробки продовжується термін дії санітарного паспорта автомобіля. Таким чином, довідки про санітарну обробку не рідше одного разу на 10 днів автомобілів, дійсних на дату розкриття (для юридичних та фізичних осіб), є обов'язковим додатком до санітарного паспорту. Довідки про санітарну обробку автотранспорту з більшим проміжком, наприклад раз на місяць, свідчать про порушення строків обробки автотранспорту, встановлених санітарним законодавством, не є дійсними, що буде Замовником розцінена, як порушення вимог тендерної документації, тому така тендерна пропозиція Учасника буде відхилена.
Дата відповіді: 09.09.2020 19:23