• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Піско-солерозкидаюча установка з автономним двигуном, бункером для суміші фрикційних матеріалів ємністю для рідкого реагенту у комплекті з сніговим відвалом «Солерозкидувач» RASCO SOLID L 4000 (або еквівалент)

Завершена

3 869 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 346.00 UAH
Період уточнення: 28.08.2020 15:51 - 02.10.2020 21:00
Відповідь надана

Внесення змін в технічну частину ТД

Номер: ff5804ab6c554c19bed321917975b636
Дата опублікування: 01.09.2020 14:17
Опис: Шановний Замовник, уважно вивчивши технічне завдання до тендерної документації, задля розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни в п.2.9. Додатку 3 та викласти його в наступній редакції «Подача протиожеледного матеріалу на диск розкидача повинна здійснюватись за допомогою ланцюгового або стрічкового транспортеру». За вимогами стандартів EN ISO 13857: 2008, EN 954-1: 1996, EN 13021: 2009, DIN 30710: 1990, DIN 30728-3: 2005, EN 1679-1: 1998 для рівномірного розкидання (дозування) солі (піску, гравію) потрібна рівномірна подача протиожеледного матеріалу на диск розкидача. Ця вимога може бути досягнена тільки за допомогою транспортної стрічки. Стрічковий транспортер зарекомендував себе з найкращою сторони та відомі виробники солерозкидального обладнання такі як Boschung, Aebi Schmidt, Epocke та інші використовують у виробництві своїх розкидачів саме стрічкові транспортери.
Відповідь: В зв’язку з низькою якістю реагентів а саме велика вологість наявність домішків глини та ґрунту у інертних матеріалах (пісок, кам’яна крихта тощо…) та виходячи з досвіду роботи наших підрозділів у зимовий період, дослідним шляхом було доведено що саме ланцюговий транспортер найбільш захищений та витривалий, і на відміну від шнекового або стрічкового транспортера може впоратись з замерзлим вологим матеріалом. Тому наш вибір, як замовника, зупинився саме на такому варіанті подачі протиожеледного матеріалу.
Дата відповіді: 04.09.2020 11:35
Відповідь надана

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 41dcc9a671924e88a0d36ddc39d1ee12
Дата опублікування: 01.09.2020 11:52
Опис: 1. Технічні характеристики обладнання, що вимагаються Замовником, в повній мірі та без виключень відповідають тільки одному виробнику, а саме RASCO SOLID L 4000, що говорить про можливу змову Замовника з конкретним постачальником. Отже, для створення конкурентного середовища та для розширення кола потенційних учасників просимо розширити вимоги до предмету закупівлі, що жодним чином не впливатимуть на якість та продуктивність обладнання та будуть не гіршими, ніж вимагаються Замовником. Додаток 3, пункт 2.1. викласти в наступній редакції «Солерозкидувач встановлюється в кузов автомобіля - самоскида колісної формули (6х4) вантажопідйомністю 20 т. Для рівномірного навантаження на кузов самоскиду довжина Солерозкидувача від кузовних упорів до кінця обладнання повинна становити від 4400 мм до 4700 мм. Привід робочих органів здійснюється від автономного дизельного двигуна потужністю 16-19 кВт з двоконтурною гідравлічною системою.» - Тобто, зменшити довжину Солерозкидувача на 100 мм та збільшити потужність двигуна на 2 кВт. Додаток 3, пункт 2.9. викласти в наступній редакції: «Подача протиожеледного матеріалу на диск розкидача повинна здійснюватися за допомогою ланцюгового, або шнекового, або стрічкового транспортеру» - Тобто додати альтернативи способу подачі протиожеледного матеріалу. Додаток 3, пункт 2.16. викласти в наступній редакції: «Діаметр диску розкидача повинен становити не менше 560 мм та не більше 720 мм для зменшення турбулентності при великій ширині розкидання та бути виконаним із нержавіючої сталі з регулюючими лопатками, захисним щитком із удароміцного пластику або з нержавіючої сталі та з датчиком обертів». – Тобто збільшити максимальний діаметр диску, від чого явище турбулентності не залежить. Додаток 3, пункт 2.27. викласти в наступній редакції: «Сніговий відвал стандартний облаштований комплектом гумових ножів з односигментним, або мультисегментним крилом, комплектом захисних фартухів на крилах, сигнальними прапорцями та габаритним освітленням з світлодіодними лампами» - Тобто, передбачити альтернативу, оскільки мультисегментний відвал є більш ефективним на нерівній поверхні. Додаток 3, пункт 2.29. викласти в наступній редакції: «Сніговий відвал стальний з антиабразивним поліетиленовим крилом загальною вагою не більше 900 кг»- Тобто, збільшити максимальну вагу відвалу, оскільки важчий відвал більш ефективно працює при видалені снігу, особливо втрамбованого. 2. Крім того, враховуючи специфіку комплектації обладнання, яке може бути виготовлене тільки під замовлення, просимо збільшити термін поставки до 90 днів з моменту отримання замовлення, або до кінця 2020 року. Вимоги щодо стислого терміну поставки в 15 днів означає те, що обране Замовником обладнання вже знаходиться на території України, отже містить ознаки змови Замовника з конкретним постачальником. 3. Чи має можливість учасник запропонувати сертифікати іншого стандарту, що є тотожним до того, що вимагається. Наприклад, EN 1090-2:2008+А1:2011 (державний еквівалент ДСТУ EN 1090-2:2019) замість EN ISO 3834, що вимагається?
Відповідь: До п.1. Розміри Солерозкидувача були надані виходячи з розмірів кузовів самоскидів що знаходяться на підприємствах Замовника. Збільшення потужності двигуна призводить до збільшення витрат палива під час проведення операцій з розподілення реагенту. В зв’язку з низькою якістю реагентів а саме велика вологість наявність домішків глини та ґрунту у інертних матеріалах (пісок, кам’яна крихта тощо…) та виходячи з досвіду роботи наших підрозділів у зимовий період, дослідним шляхом було доведено що саме ланцюговий транспортер найбільш захищений та витривалий, і на відміну від шнекового або стрічкового транспортера може впоратись з замерзлим вологим матеріалом. Тому наш вибір, як замовника, зупинився саме на такому варіанті подачі протиожеледного матеріалу. Великий діаметр диску розкидача означає його збільшену вагу, відповідно до цього необхідно збільшувати потужність привідних механізмів та автономного дизельного двигуна, що призводить до збільшеної витрати палива під час виконання операції з розподілення реагенту. Оскільки вага відвалу напряму залежить від типу та конструкції відвалу додаткове збільшення ваги призведе до перевантаження на передню вісь автомобіля і передчасному виходу зі строю автотранспортної одиниці на якому буде використовуватись даний тип відвалу. Тому замовником було обрано найпростішу форму відвалу, а саме односегментний, за допомогою якого досягається оптимальний баланс між шириною прибирання та вагою відвалу. До п.2. Вимоги щодо стислого терміну поставки в 15 днів визначені тим, що дане обладнання повинне використовуватись вже з початком зимового періоду експлуатації. До п.3. Оскільки зварювальні шви Солерозкидача є найбільш уразливими зонами виробу при роботі в агресивному середовищі, тому вимога стосується виключно якості зварних з’єднань та не стосується загальних вимог до стальних та алюмінієвих конструкцій.
Дата відповіді: 04.09.2020 11:35