• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Завершена

346 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 4 657.83 UAH
Період уточнення: 28.08.2020 14:37 - 11.09.2020 09:00
Відповідь надана

Документація

Номер: d24bf22a892b4b8982663fb61509d3e8
Дата опублікування: 09.09.2020 13:20
Опис: Просимо Вас викласти Тендерну документацію, а саме файл «ТД паперові рушники та туалетний папір НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf». У вигляді придатному для копіювання із цього файлу. Наприклад у форматі word (*.doc, *.docx) згідно наказу МЕРТУ № 680 від 13.04.2016 року. Для того щоб всі учасники мали можливість скопіювати форми, саме у тому вигляді якій вимагає замовник.
Відповідь: Додано
Дата відповіді: 10.09.2020 14:06
Відповідь надана

Щодо постачання

Номер: d3f0a5365c0c44f8b618aea0c00bb051
Дата опублікування: 09.09.2020 10:43
Опис: Добрий день. Оплата буде здійснюватись по кожній видатковій накладній на заклад, чи Вам потрібно буде надати загальну зведену Видаткову та податкову накладну? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, для оплати потрібно буде надавати накладну на кожен заклад. Управління освіти не є платником податку на додану вартість.
Дата відповіді: 10.09.2020 14:59
Відповідь надана

Документи якості

Номер: 14f928cd09c840a9b5c6f472692099c8
Дата опублікування: 04.09.2020 07:24
Опис: Доброго дня, декларація виробника яким виробником повинна бути видана, просто виробником, чи виробником запропонованоі продукціі? Що повинен декларувати виробник, тобто декларація про відповідність якому документу повинна підтверджуватись
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Декларація виробється виробником продукції.
Дата відповіді: 08.09.2020 14:57
Відповідь надана

Документи якості

Номер: 419e33094d344940b3daf489f5525bdc
Дата опублікування: 03.09.2020 14:31
Опис: В Додатку 1 міститься вимога: "7. Для підтвердження технічним вимогам до предмета закупівлі Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій: - документи, які підтверджують якість рушників паперових згідно технічного завдання, а саме: сертифікати якості, сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації виробника, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інші документи, що підтверджують якість товару, чинних на дату розкриття тендерних пропозицій;" А в Додатку 2 : "Для підтвердження якості товару повинно бути надано документи для підтвердження відповідності: 1. висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи 2. сертифікати відповідності за наявності 3. декларація виробника. " Так які саме документи Ви вимагаєте? Чи буде достатньо надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларації виробника?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. уточнення буде внесено до тендерної документації та повідмляємо наступне. Для підтвердження якості товару повинно бути надано документи для підтвердження відповідності: 4. висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи 5. сертифікати відповідності за наявності 6. декларація виробника. документи, що підтверджують якість товару, повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій;
Дата відповіді: 07.09.2020 14:22
Відповідь надана

Позиція 2 Додатку 2

Номер: 23d95cacee904ba5a78669efdaf19961
Дата опублікування: 03.09.2020 14:25
Опис: Вимога "Маркування продукції повинно виглядати так: на паперовій стрічці вказано назву, адресу, товарний знак підприємства-виробника, назву продукції, позначення ДСТУ, артикул, штрих-код. " Ми хочемо запропонувати товар що виготовляється ТУ. Тобто на маркуваннні не може бути "позначення ДСТУ". Просимо внести зміни та вимогу "позначення ДСТУ" замінити на "позначення НТД виробника".
Відповідь: Туалетний папір повинен відповідати ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури». Зміне внесено не буде. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 07.09.2020 15:36
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: 16bf11fe4eb9497e93bd5deba77036f5
Дата опублікування: 03.09.2020 14:22
Опис: В Додатку 2 наявна вимога "Учасник гарантує поставку товару, який ввезено на територію України легально, не має обтяжень з боку будь-яких осіб, та є повністю легальним. В складі пропозиції учасник має надати гарантійний лист про дотримання даної вимоги." Наша фірма планує поставляти товар українського походження. Навіщо нам надавати цей непотрібний лист? Просимо внести зміни до документації та вимагати даний дист лише на товар іноземного походження.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та повідомляємо, що уточнення що дана вимога стосується лише товару іноземного походження буде внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 07.09.2020 15:12
Відповідь надана

Щодо щільності паперу для рушників

Номер: efed2d0574c2460f8419bfd92aab8a8d
Дата опублікування: 02.09.2020 07:33
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо щільності паперу для паперових рушників 25 г/м2 суперечить діючому стандарту ДСТУ 8399:2015 "Папір для виробів санітарно-гігієнічної призначеності. Технічні умови», що встановлює вимоги до паперу: таблиця №1 стандарту щодо марок паперу, що має використовуватися для виробів СГП, не містить паперу зі щільністю 12,5 г/м2 (якщо замовник зазначив сумарну щільність для двох шарів) або 25 г/м2 (якщо зазначена щільність одного шару). Просимо привести документацію до вимог стандарту. Також, для залучення максимальної кількості учасників та, відповідно, досягення максимального ефекту економії рекомендуємо зазначити дану технчіну вимогу у форматі "Щільність паперу: не менше ХХ г/м2". Будемо вдячні за економію Вашого та нашого часу на написання вимог/відповідей або скарг з цього приводу.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Повідомляємо, що у питання вимог щодо щільності паперових рущників будуть внесені корективи до тендерної документації
Дата відповіді: 07.09.2020 14:30
Відповідь надана

Кількість і ціна

Номер: 6388997ffe0044bc818680784d65fb81
Дата опублікування: 31.08.2020 18:27
Опис: Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, виходячи з якої ціни Ви планували суму закупівлі на таку кількість продукції? Чи можливо у Вас помилка в кількостях?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Жодної помилки у кількості товару та очікуваної вартості закупівлі немає. Очікувана вартість закупівлі розраховувалась з розрахунку потреби у відповідності до середньо ринкової ціни на кожен вид продукції з урахуванням технічних вимог встановлених нами.
Дата відповіді: 01.09.2020 09:50