-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з надання правової допомоги службовцям Національного банку України), код ДК 021:2015 – 79110000-8.
Послуги з надання правової допомоги службовцям Національного банку України. Обсяг надання послуг: 341 год., за письмовим дорученням замовника.
Торги відмінено
511 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
25.01.2017 15:40 - 31.01.2017 11:00
Відповідь надана
Договір
Номер:
72204a02d66d4f1e80ec5f1dcef06198
Дата опублікування:
30.01.2017 13:49
Опис:
8. Чи встановлена періодичність надання письмових доручень відповідно до п.2.1 проекту Договору (1/тиждень, місяць та ін..);
9. Просимо уточнити порядок визначення кількості витрачених годин спеціаліста відповідно до п.2.8 проекту Договору: яким чином визначається витрачений час на аналіз документів та\або підготовки документів (без безпосередньої участі працівника НБУ)?
10. Який конкретний порядок письмового погодження із Замовником часу збільшення витрачених годин?
11. Що мається на увазі під поняттям п.4.1 проекту Договору «конкретний випадок (епізод)»: чи випадки, визначені в п.4.1.1. проекту Договору визначаються як окремі випадки, чи як один епізод в межах однієї справи (тобто, якщо спеціаліст в рамках одного доручення для підготовки до судового засідання вивчав документи, готував клопотання, очікував та брав участь в розгляді справи будуть вважатися 4 епізоди чи 1 епізод з «однією» витраченою годиною?) Який порядок вирішення спору, якщо працівник НБУ і спеціаліст Виконавця не дійдуть згоди щодо витраченого часу та\або якості наданих послуг?
12. П.4.2 проекту Договору: оплата здійснюється протягом 10 календарних дні з часу отримання Акту приймання –передавання послуг від Виконавця чи від час підписання зазначеного Акту Замовником?
13. Який порядок дій після відпрацювання Виконавцем обсягу замовленого часу задовго до закінченнят строку дії Договору;
14. Чи здійснює Замовник оплату відрядження працівників Виконавця, в тому числі й за межі України?
15. Хто здійснює оплату офіційних платежів, наприклад, судового збору?
Відповідь:
Щодо питання:
8. Доручення надаються по мірі виникнення необхідності надання послуг в залежності від надходження документів від правоохоронних органів, судів тощо.
9. Кількість годин, витрачених на аналіз документів та/або підготовку документів, самостійно фіксується спеціалістом учасника та зазначається в акті приймання-передавання послуг.
10. За зверненням виконавця замовник має надати письмове погодження про збільшення часу, при цьому, сторони мають право використовувати будь-які зручні для них засоби зв’язку (телефон, телеграф, факс, тощо).
11. Під поняттям «конкретний випадок (епізод)» слід розуміти конкретні окремі випадки, передбачені у п. 4.1.1 проекту договору.
Час надання послуг фіксується спеціалістом учасника та працівником НБУ за годинником на початку надання послуг та наприкінці, при цьому відповідна інформація одразу фіксується письмово у документі «Форма контролю».
Порядок вирішення спорів за договором відбувається у порядку, визначеному розділом VІІІ проекту договору.
12. У п. 4.2 проекту договору передбачено, що замовник впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня отримання для підписання Акту приймання-передавання послуг за відповідний календарний місяць, перевіряє кількість витрачених Виконавцем на надання послуг годин годинам, зазначеним в Акті приймання-передавання послуг за відповідний календарний місяць та Калькуляції. У випадку відсутності зауважень Замовник у вказаний термін підписує відповідний Акт приймання-передавання послуг за відповідний календарний місць та, в цей же термін, здійснює оплату або надає вмотивовану письмову відмову від його підписання.
Тобто, оплата відбувається протягом 10 робочих днів з дати отримання Акту приймання-передавання послуг для підписання.
13. У випадку, коли обсяг часу за договором вичерпано у повному обсязі до закінчення строку його дії, що підтверджено відповідними актами, підписаними уповноваженими особами сторін, зобов’язання за договором припиняються.
14. Відповідно до документації місце надання послуг – м. Київ.
15. У рамках цього договору таких платежів не передбачається. Послуги передбачають правовий захист службовців у разі подання проти них позовів або їх участі в адміністративному чи кримінальному провадженні, що пов’язані із виконанням ними своїх повноважень.
Дата відповіді:
31.01.2017 10:55
Відповідь надана
Додатки до документів
Номер:
fefa82dcfee64f2fb1567ad14cf0384f
Дата опублікування:
30.01.2017 13:46
Опис:
7. П.7 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: чи необхідно Учаснику подавати копію довідки 4-ОПП, якщо в Учасника наявна виписка з ЄДР, в якій зазначено інформацію про взяття на облік в Міндоходів? Чи достатньо буде надати копію вказаної виписки з ЄДР?
Відповідь:
Відповідно до вимог пункту 8 “Зміст і подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом, у т .ч. завантаження файлів нижчезазначених документів у сканованому вигляді, у т. ч. оригіналу або завіреної учасником копії довідки про взяття на облік платника податків (у разі наявності). Тобто, учасник завантажує вищезазначену довідку у разі наявності.
Дата відповіді:
30.01.2017 16:41
Відповідь надана
Додатки до документів
Номер:
6a3d2a736b474a3ea455f39cb5e8bc65
Дата опублікування:
30.01.2017 13:46
Опис:
4. Що мається на увазі під словосполученням «аналогічний договір»: будь – який договір про надання юридичних послуг (незалежно від напряму) чи конкретно договір про надання правової допомоги службовцям установ, підприємств) та ін. чи договір про надання юридичних послуг в певному напрямку (адміністративне чи кримінальне провадження), тощо? Чи наявні вимоги до давності такого договору (наприклад, якщо послуги надавалися в 1992 році)?
5. Що означає інформація «про результати надання послуг за аналогічними договорами», яка повинна зазначатися в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Чи достатньою буде інформація про те, що «договір виконано».
6. Які вимоги до завірення багатосторінкових документів. Чи необхідно завіряти кожну сторінку документа, чи достатньо надати сканкопію прошитого документа із відміткою «З оригіналом згідно» та печаткою учасника на звороті документа?
Відповідь:
Необхідно підтвердити наявність досвіду надання послуг щодо захисту інтересів клієнтів у справах про адміністративні правопорушення в правоохоронних органах та суді, у кримінальних провадженнях на різних стадіях, у цивільних справах; у т. ч.: надання правової інформації, усних та письмових консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру; здійснення представництва інтересів клієнтів в судах всіх інстанцій, правоохоронних, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; забезпечення захисту клієнтів від обвинувачення; надання інших послуг в межах предмету закупівлі. Вимоги щодо давності договорів у тендерній документації відсутні.
Довідка про наявність договорів, аналогічних предмету закупівлі, повинна містити назву послуг, рік надання, результати або хід надання послуг. Під результатами надання послуг слід розуміти інформацію, яка характеризує по суті, чим завершено процес надання послуг, чи досягнуто очікуваного клієнтом результату тощо.
Умовами тендерної документації передбачено завантаження файлів документів у сканованому вигляді, як то оригіналу або завіреної учасником копії документа чи оригіналу або завіреної учасником/засвідченої нотаріально копії документа. Оскільки додаткових вимог не визначено, учасник на свій розсуд завантажує у сканованому вигляді скановані копії документів, які або завірені на кожній сторінці документа, або у вигляді прошитого документа із відміткою «З оригіналом згідно» та печаткою учасника на звороті.
Дата відповіді:
31.01.2017 09:57
Відповідь надана
Вимоги до кваліфікації
Номер:
c9354003214e4a1da3a472c0cd5ef83a
Дата опублікування:
30.01.2017 13:44
Опис:
2. Згідно виставлених вимог, в довідці щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників необхідно зазначити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Чи обов’язково, щоб зазначені спеціалісти перебували в штаті учасника, чи можливе залучання спеціалістів за цивільно – правовим договором?
3. Чи потрібно разом з копіями дипломів надавати додатки до дипломів із зазначенням оцінок успішності, а також копії договорів про надання аналогічних послуг з копіями актів виконаних робіт?
Відповідь:
Відповідно до вимог пункту 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, в т. ч. довідку у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Довідка повинна містити інформацію про прізвища та ініціали спеціалістів, їх освіту, стаж роботи за фахом, напрями (галузі права) роботи.
Оскільки умовами тендерної документації інші вимоги не встановлено, учасник може у вищевказаній довідці зазначити як спеціалістів, які перебувають у штаті учасника, так і тих, які залучені за цивільно – правовим договором.
Щодо надання додатків до дипломів із зазначенням оцінок успішності, а також копій договорів про надання аналогічних послуг з копіями актів виконаних робіт, повідомляємо, що тендерною документацією вищезазначені документи не вимагаються та можуть надаватися додатково на розсуд учасника.
Дата відповіді:
30.01.2017 16:40
Відповідь надана
Перелік документів
Номер:
965084b0194c4d1cbf87bfc7b161bb51
Дата опублікування:
30.01.2017 13:43
Опис:
1. В п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається, що необхідно подати «Тендерну пропозицію» яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Далі зазначається, що зазначена «тендерна пропозиція» повинна містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються. Однак, в додатку 1 до тендерної документації відсутня графа «інформація про послуги, що пропонуються», а наявна лише графа «Найменування та основні характеристики, де вже зазначено «Послуги з надання правової допомоги службовцям НБУ».
Таким чином, чи варто під реченням «точна і повна інформація про послуги, що пропонуються», зазначеному в п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» розуміти «Послуги з надання правової допомоги службовцям НБУ», що ВЖЕ ЗАЗНАЧЕНО в Додатку 1? Якщо ні, то що саме, конкретно, мається на увазі і де саме необхідно зазначати вказану інформацію, враховуючи, що «тендерну пропозицію» необхідно заповнювати за певною, визначеною формою, яка не передбачає зазначення вказаної інформації?
Відповідь:
Документ «Тендерна пропозиція» надається за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації та повинна бути заповнена учасником шляхом внесення відповідної інформації (заповненню підлягають пусті графи).
Дата відповіді:
30.01.2017 16:37
Відповідь надана
Фактичний обсяг робіт
Номер:
6d4f532d82d2486b8e5eec49189e7c9b
Дата опублікування:
27.01.2017 16:24
Опис:
У п. 6 Тендерної документації вказано, "Фактичний обсяг надання послуг протягом строку дії договору залежить від кількості письмових доручень замовника та може меншим ніж 341 год."
Не зрозуміло фактичний обсяг є 341 година, чи не менше ніж 341 година?
Відповідь:
У тендерній документації для розрахунку обсягу надання послуг взято за основу 341 годину. Під час виконання договору фактичний обсяг послуг залежатиме від кількості письмових доручень та може бути меншим ніж 341 година. Письмові доручення надаються замовником по мірі виникнення необхідності в отриманні послуг.
Дата відповіді:
30.01.2017 15:40
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
59cd203ebbdc449a846ac3efb3879900
Дата опублікування:
27.01.2017 13:53
Опис:
Відповідно до тендерної документації, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується, зокрема, дипломами, сертифікатами, свідоцтвами, у тому числі не менше 3-х свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю, іншими документами встановленого зразка.
Чи необхідно надавати скановані дипломи про вищу освіту всіх співробітників? Якщо так, то лише дипломи спеціаліста/магістра чи також бакалавра? Чи необхідно надавати скановані додатки до дипломів?
Відповідь:
Відповідно до вимог пункту 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч.оригінали або завірені учасником копії дипломів, сертифікатів, свідоцтв, у тому числі не менше 3-х свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю, інших документів встановленого зразка, що підтверджують кваліфікацію всіх спеціалістів учасника, зазначених у довідці учасника про наявність спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Тобто, необхідно надати документи, що підтверджують кваліфікацію саме тих спеціалістів учасника, які зазначені у довідці про наявність спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Щодо надання дипломів, то необхідно надати диплом про наявність повної вищої освіти. Скановані додатки до дипломів тендерною документацією не вимагаються та можуть надаватися на розсуд учасника.
Дата відповіді:
30.01.2017 14:37
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
cb05198c18d747d7a2cc668f75a67658
Дата опублікування:
27.01.2017 13:48
Опис:
Однією із кваліфікаційних вимог є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджується довідкою учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника про наявність договорів, закупівлі. Довідка повинна містити назву послуг, рік надання, результати або хід надання послуг.
Яка інформація має міститися у цій довідці?
Чи обов'язково вказувати назви контрагентів?
Що мається на увазі під "аналогічних предмету договору"? Юридичні послуги чи конкретні галузі права?
Відповідь:
Відповідно до вимог пункту 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. довідку учасника у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника про наявність договорів, аналогічних предмету закупівлі. Довідка повинна містити назву послуг, рік надання, результати або хід надання послуг.
Відповідно до пункту 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації, спеціалісти учасника повинні забезпечити надання таких послуг:
- захист інтересів службовців Національного банку України у справах про адміністративні правопорушення в правоохоронних органах та суді;
- захист інтересів службовців Національного банку України у кримінальних провадженнях на різних стадіях;
- захист інтересів службовців Національного банку України по цивільних справах.
При цьому, надання послуг включає: надання правової інформації, усних та письмових консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру; здійснення представництва інтересів службовців Національного банку в судах всіх інстанцій, правоохоронних, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; забезпечення захисту службовців Національного банку від обвинувачення; надання інших послуг в межах предмету закупівлі.
Отже, у довідці про наявність договорів, аналогічних предмету закупівлі, учасник має підтвердити наявність досвіду надання послуг щодо захисту інтересів клієнтів у справах про адміністративні правопорушення в правоохоронних органах та суді, у кримінальних провадженнях на різних стадіях, у цивільних справах, які включають надання правової інформації, усних та письмових консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру; здійснення представництва інтересів клієнтів в судах всіх інстанцій, правоохоронних, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; забезпечення захисту клієнтів від обвинувачення; надання інших послуг в межах предмету закупівлі.
Тендерна документація не містить вимоги щодо зазначення найменувань контрагентів, отже, така інформація може надаватися на розсуд учасника.
Дата відповіді:
30.01.2017 14:46