• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з надання правової допомоги службовцям Національного банку України), код ДК 021:2015 – 79110000-8.

Послуги з надання правової допомоги службовцям Національного банку України. Обсяг надання послуг: 341 год., за письмовим дорученням замовника.

Торги відмінено

511 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2017 15:40 - 06.02.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Неконкретні вимоги

Номер: 30d2fcad82f040d0a72e23e32a24acc9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-25-001400-a.a2
Назва: Неконкретні вимоги
Вимога:
1. В розділі 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» видалити частину речення «..або якщо ці документи не запевнять замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації», оскільки в протилежному випадку, відповідно до зазначеного, Замовник матиме на свій власний розсуд визначатиме «..запевнили його надані документи чи ні». Зазначена підстава для відмови є дуже неконкретною і по суті сприятиме можливості визначення переможця «в ручному режимі» посилаючись лише на те, що «документи не запевнили Замовника». Всі виключні вимоги, які можуть «запевнити Замовника» повинні бути зазначені в тендерній документації. Відсутність документів, які підтверджували б відповідність учасника кваліфікаційним критеріям буде достатньою підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Тобто, або необхідні документи надані і переможець визначається по ціновому критерію, або документи не надані і пропозиція відхиляється. 2. Приєднати Додатки №1 та №2 до Договору
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Dважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.01.2017 10:00
Підтвердження вирішення: Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника передбачено статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VII, із змінами і доповненнями (далі -Закон) та зазначено у пункті 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації. Разом з тим, відповідно до частини сьомої статті 28 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 22ff9cee9efe444cbc1025d313f09a9b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-25-001400-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації, а саме в інструкції з підготовки тендерної пропозиції міститься вимога подання такого документа: «11) довідки у довільній формі, про те, що протягом 2016 року та з початку 2017 року і до закінчення строку дії тендерної пропозиції учасник та/або працівники учасника – штатні або залучені на підставі цивільно-правових договорів: - не брав(ли), не бере(уть), не братиме(уть) участі у судових справах (або інших спорах), позивачем або відповідачем, або третьою особою у справі (або стороною) по яких є або був замовник та/або будь-яка особа, що має/мала будь-яке відношення до замовника (працівник або колишній працівник); - не надавав(ли), не надає(ють), не надаватиме(уть) послуги правового характеру, які можуть мати негативні наслідки для репутації замовника, негативно впливати на його діяльність». Така вимога, на нашу думку, встановлює додатковий кваліфікаційний критерій до учасників закупівлі — зокрема, не мати протягом 2016 року певного професійного досвіду. А саме, замовник має на меті відсторонити від участі у закупівлі осіб, які здійснювали представництво інтересів клієнта у спорах, у яких стороною чи третьою особою (навіть на боці клієнта учасника закупівлі) був замовник. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі може бути наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена вище вимога, у свою чергу, фактично вимагає не мати певного досвіду. Вважаємо цю умову дискримінаційною та такою, що є завуальованим додатковим «негативним» кваліфікаційним критерієм до учасників закупівлі. Що стосується вимоги не надавати протягом строку дії «послуг правового характеру, які можуть мати негативні наслідки для репутації замовника, негативно впливати на його діяльність», у цій вимозі вбачається потенційний ризик виникнення конфлікту інтересів. А саме, учасники закупівлі можуть мати чинні договори про надання правової допомоги та відповідні обов'язки щодо виконання доручення клієнтів. Відмова ж надати юридичну послугу, яка ініціюватиме спір з НБУ протягом строку дії тендерної пропозиції, буде порушенням чинного договору з клієнтом. Зазначена вимога фактично накладає обмеження на господарську діяльність учасника закупівлі протягом строку дії тендерної пропозиції, що є неприпустимим. У свою чергу, на нашу думку, питання, на розв'язання яких був спрямований підпункт 11 пункту 1 інструкції з підготовки тендерної пропозиції, є врегульованими діючим законодаством, а саме Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» та Правилами адвокатської етики, якими детально регламентовано питанння запобігання конфлікту інтересів. На підставі усього викладеного вище, просимо змінити підпункт 11 пункту 1 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, затвердженої рішенням Тендерного комітету Національного банку України від 25.01.2017, виклавши його таким чином: «11) письмове зобов'язання у довільній формі, про те, що у випадку укладення договору за результатами публічної закупівлі, протягом строку дії такого договору учасник та/або працівники учасника – штатні або залучені на підставі цивільно-правових договорів: - не братиме(уть) участі у судових справах (або інших спорах), позивачем або відповідачем, або третьою особою у справі (або стороною) по яких є замовник та/або будь-яка особа, що має будь-яке відношення до замовника (працівник або колишній працівник); - не надаватиме(уть) послуги правового характеру, які можуть мати негативні наслідки для репутації замовника, негативно впливати на його діяльність».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2017 17:57
Підтвердження вирішення: Вимоги підпункту 11 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації є гарантією, що договір укладатиметься між сторонами, у яких відсутній конфлікт інтересів. Запропоновані зміни до підпункту 11 пункту 1 тендерної документації, а саме «11) письмове зобов'язання у довільній формі, про те, що у випадку укладення договору за результатами публічної закупівлі, протягом строку дії такого договору учасник та/або працівники учасника – штатні або залучені на підставі цивільно-правових договорів: - не братиме(уть) участі у судових справах (або інших спорах), позивачем або відповідачем, або третьою особою у справі (або стороною) по яких є замовник та/або будь-яка особа, що має будь-яке відношення до замовника (працівник або колишній працівник); - не надаватиме(уть) послуги правового характеру, які можуть мати негативні наслідки для репутації замовника, негативно впливати на його діяльність» автоматично призводять до ризиків, про які зазначено у запиті, оскільки, за наслідками укладення договору з замовником, учасник вимушений буде у разі звернення відмовити у наданні юридичних послуг іншому клієнтові, який ініціюватиме спір з Національним банком України, але вже не протягом строку дії тендерної пропозиції, а протягом строку дії договору, що так само призводить до порушення умов чинного договору та накладає обмеження на господарську діяльність. Умови тендерної документації, запропоновані замовником, у сукупності з нормами законодавства у сфері публічних закупівель дозволяють у разі звернення до учасника його клієнтів, зокрема, з питань ініціювання спорів з Національним банком України тощо, відкликати свою тендерну пропозицію (до закінчення строку її подання) або відмовитися від укладення договору для уникнення конфлікту інтересів та порушення умов чинних договорів. З урахуванням зазначеного, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.