• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

(Розробка генеральних планів з планами зонування сіл Новоселівської сільської ради Полтавського району Полтавської області – 3 лоти) ДК 021:2015: Послуги у сфері містобудування (71410000-5)

Місцезнаходження замовника: 38702, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Новоселівка, пров. Підлісний, буд. 6. Категорія Замовника – відповідно до ст.2, ч.4, п.3- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. джерело фінанасування кошти міського бюджету

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 21.08.2020 16:34 - 27.08.2020 00:00
Відповідь надана

Договір

Номер: b17dfb976dd04065a225ce40ebea1baa
Дата опублікування: 26.08.2020 17:10
Опис: Доброго дня! Відповідно до п. п.3.3.3. проекту договору днем оплати вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Інвестора на користь Підрядника. Зауважуємо, що сторонами договору є Замовник та Виконавець, а отже розрахунки повинні відбуватися саме між ними. Натомість, аналогічна вказівка щодо дати списання грошових коштів з банківського рахунку Замовника на користь Виконавця відсутня. Визначення та роль Інвестора і Підрядника в проекті договору також відсутні. Якщо Замовник бажає залучати до розрахунків за договором кошти Інвестора, то така можливість та форми її реалізації мають бути прописані в проекті договору про закупівлю. В п. 12.6. проекту договору вказано, що Постачальник є платником податку на додану вартівсть. Хто такий постачальник? Стороною договору є Виконавець. Також, Виконавцем може бути не платник ПДВ, а платник єдиного податку. В проекті договору альтернатива відсутня. Просимо виправити помилки внісши відповідні зміни.
Відповідь: Шановний учасник! дякуємо за запитанння, до тендерної документацї буде внесено зміни
Дата відповіді: 28.08.2020 07:45
Відповідь надана

Довідки

Номер: 7d578c1ff87e492199634f17becaf449
Дата опублікування: 26.08.2020 16:36
Опис: Доброго дня! Відповідно до п.п.15, п. 14 тендерної документації Учасник повинен надати довідки з МВС та ДПС дійсні на період проведення аукціону. Проте, згідно п.3, ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, занонодавець передбачає надання довідок з вище зазначених органів лише переможцем аукціону, що відміняє необхідність їх надання, а відповідно і дійсності на період проведення аукціону. Просимо видалити дану вимогу, як таку що суперечить нормам чинного законодавства.
Відповідь: Шановний учасник! Умовами тендерної документації передбачено надання довідок МВС та ДПС, учасником переможцем, а у складі пропозиції учасники надають додвідки/ інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону. Відповідно до умов п.15. тендерної документації.
Дата відповіді: 28.08.2020 07:59
Відповідь надана

Кошторис

Номер: 26ee9ab79eec4fe2a2f130a6b9d75233
Дата опублікування: 26.08.2020 16:23
Опис: Доброго дня! Згідно п.п.14, п. 14 тендерної документації та п. 13 додатку 2 Учасник, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію, протягом одного робочого дня з дня завершення аукціону, повинен надати розрахунок договірної ціни. Але відповідно до п.16, ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На додаток, законодавством передбачено необхідність завантаження документів, що підтверджують відповідність Учасника вимогам ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Це виключний перелік документів, що може завантажувати Учасник після проведення аукціону.Таким чином, вище вказана вимога не відповідає нормам чинного законодавства. Натомість, кошторис є невід'ємною частиною договору про закупівлю і він буде наданий учасником, з урахуванням остаточної ціни, при підписанні договору. Враховуючи сказане, просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Згідно п.п.14, п. 14 тендерної документації та п. 13 додатку 2 Учасник, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію, протягом одного робочого дня з дня завершення аукціону, повинен надати розрахунок договірної ціни – має підтвердити свою цінову пропозицію за результатами пройденого аукціону. При розгляді найбільш вигіднішої пропозиції, за результатами аукціону, Замовник має право звернутися за усуненням недоліків поданої пропозиції до Учасника відповідно до норм ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 28.08.2020 07:42
Відповідь надана

Digitals

Номер: df56460b02504f3a9290b614b28d4b2e
Дата опублікування: 26.08.2020 15:04
Опис: Доброго дня! У п.15 додатку до тендерної документації (завдання) встановлюється вимога до програмного забезпечення, а саме наявність в учасника програмного забезпечення Digitals. Поряд з цим, в п.4, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" сказано, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо внести відповідні зміни (додати вираз "або еквівалент") до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Читайте уважно тендерну документацію, в якій до вимоги щодо застосування програмного продукту Digitals прописана умова «або еквівалент» (абз.3 п.п.4 п.14 інструкції з підготовки тендерної пропозиції та абз.3 п.2 кваліфікаційних критерій додатку №3 тендерної документації). Зазначене програмне забезпечення визначено з урахуванням виконаної топографо-геодезичної зйомки території в програмному продукті Digitals, проте це не виключає можливості застосування іншого програмного продукту, який може бути еквівалентним і передбачає сумісність вихідної продукції (містобудівної документації) в системі шарів містобудівного кадастру (геоінформаційних системах).
Дата відповіді: 28.08.2020 07:42
Відповідь надана

Містобудівний кадастр

Номер: f8b0864fda9c473da87106f21fba37c1
Дата опублікування: 26.08.2020 14:39
Опис: Доброго дня! У п.14.6 тендерної документації вимагається наявність в учасника досвіду роботи у сфері містобудівного кадастру, що передбачає надання довідки із зазначенням, зокрема, посади та досвіду роботи в учасника (як ми розуміємо: наявність працівників). Що має на увазі замовник? Яка посада та досвід передбачені цією вимогою? Відповідно до п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. N 559 ПОЛОЖЕННЯ про містобудівний кадастр: "Містобудівний кадастр ведеться уповноваженими органами містобудування та архітектури, які можуть утворювати для цього служби містобудівного кадастру". Таким чином, працівники котрі мають доступ та працюють у сфері містобудівного кадастру, це праціники уповноваженого органу містобудування та архітектури, які прямо чи опосередковано працюють на замовника. З іншої сторони, розроблена та затверджена містобудівна документація вноситься до містобудівного кадастру. Чи означає це, що під посадою та досвідом роботи у сфері містобудівного кадастру замовник має на увазі наявність в учасника сертифікованого архітектора? Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що суперечить чинному законодавству або роз'яснити її.
Відповідь: Зазначена вимога висунута з метою реалізації п.п 4 п.3 ст.22 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», яким передбачено, що профільні геопросторові дані не пізніше 30 робочих днів після затвердження містобудівної документації вносяться до містобудівного кадастру відповідного рівня. Враховуючи викладене, наявність досвіду роботи в сфері містобудівного кадастру передбачає підтвердження досвіду роботи відповідального виконавця з геопросторовими даними (ГІС), які в подальшому повинні бути внесені до системи містобудівного кадастру
Дата відповіді: 28.08.2020 07:36