Номер:
51260a3d082b426eaa31b4694ce9370a
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
20.08.2020 15:26
Опис:
У зв'язку з тим, що ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" є емітентом скретч-карток, чи можливо замість договорів оренди та актів приймання-передачі на орендоване майно передбачених п. 2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації надати Лист-гарантію від емітента?
Відповідь:
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством.
Замовником в тендерній документації не вимагається інформація, щодо емітента талонів/скретч-карток.
Підставу користування матеріально – технічною базою та технології, щоб забезпечити постачання товару/виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (офісне приміщення, склад, автомобілі для доставки товару/надання послуг тощо)- відповідно до якого учасники мають надати документи, що підтверджують право власності або оренди майна (власне, орендоване-у разі відсутності власного обладнання й матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах, інше право користування, на підставі договору).
З повагою, голова тендерного комітету
Ірина ЛОГВИНЕНКО.
Дата відповіді:
25.08.2020 17:34