• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Код ДК 021:2015 – 09120000-6 – Газове паливо (Газове паливо для здійснення заправки автомобілів (по талонам/скретч-карткам): ЛОТ 1 - 1825 літрів; ЛОТ 2 - 10860 літрів; ЛОТ 3 - 3345 літрів; ЛОТ 4 - 1250 літрів)»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

206 841.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 74.81 UAH
Період оскарження: 20.08.2020 10:33 - 07.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: e2b68a21cb954a67862cea4f140d910c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-20-001782-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! По перше, ваша вимога щодо «надання документів які підтверджують право власності на запропоновані АЗС або договори оренди з усіма додатками», яка прописана у Додатку 2 п.2 до Тендерної документації – дискримінаційна!! Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності. Майже всі оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від "Договір оренди". Проте, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність. Оскільки наявність цих документів ніяк не впливає на поставку товару закупівлі та обмежує коло Учасників, зводячи їх до мінімуму. Нагадаємо вам «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога щодо власних або орендованих АЗС є явно дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b. Виходячи з цього, просимо прибрати дискримінаційну вимогу, в іншому випадку, будемо вимушені звернутися до АМКУ. По друге, невже ви не можете зрозуміти чому третій раз поспіль ви оголошуєте торги «Код ДК 021:2015 – 09120000-6 – Газове паливо (Газове паливо для здійснення заправки автомобілів (по талонам/скретч-карткам), та кожен раз торги не відбуваються?! Невже людина яка визначає очікувану вартість закупівлі, не розуміється на цінах на паливо? Розрахуйте адекватну ціну на газове паливо, запропонована вами ціна сміхотворно низька.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо за запитання та інтерес до нашої закупівлі! У юридичній практиці поняття відповідно до ст. 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» від 06 вересня 2012 року №5207-VI, дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Встановлення вимог стосовно власних або орендованих АЗС , з обов’язковим зазначенням щодо кожної запропонованої учасником АЗС: назви АЗС, адреси АЗС, найменування та коду згідно з ЄДРПОУ власника АЗС, номеру(номерів) телефону та підстави користування АЗС: власна або орендована АЗС чи АЗС партнера мережі АЗС (з обов’язковим наведенням назви партнера – власника мережі АЗС, місцезнаходження та його коду згідно з ЄДРПОУ), не обмежує участь учасників у процедурах закупівель, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. При цьому для всіх учасників закупівлі замовником у абзаці 5 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації - «У разі якщо учасник для здійснення заправки за талонами/скретч картками буде пропонувати партнерськи АЗС, то він повинен надати договір про співпрацю або поставку товару тощо», викладені єдині умови тендерної документації і відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановленнявимог до учасників не має на метіобмеженняконкуренціїчинаданняперевагипевному колу учасників, а лишеспрямована на гарантуваннязамовникувідпускупального на АЗС. Виконаннядоговірнихзобов’язань не повинно залежативіднаявності у переможцязакупівлідоговорів на постачаннянафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язаньтретіхосіб. Наявність у переможцязакупівлівласнихчиорендованих АЗС , а також договорів про співпрацю або поставку товару, а самегазового палива для здійснення заправки автомобілів (по талонам/скретч-карткам)є гарантією виконання учасником своїх зобов’язань перед замовникомотриманняпального в необхіднійкількості та в будь-якийзручний час для замовника на умовах визначених Договором, укладеним за результатами проведеної процедури закупівлі. Очікувана вартість закупівлі була визначена методикою порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості товару на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформаціїнапередодні проведення закупівлі. З масиву цінових даних (повинно бути щонайменше 3 ціни) було визначено очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Цод = (Ц1 + … + Цк)/К де: Цод – очікувана ціна за одиницю товару; Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації. Очікувану вартість предмету закупівлі визначили, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою: ОВмрц = Цод × V де: ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін; Цод – очікувана ціна за одиницю товару; V – кількість (обсяг) товару, що закуповується. Відповідно до загальнодоступної відкритої цінової інформації на сайтах https://vseazs.com/, https://auto.ria.com/toplivo , https://index.minfin.com.ua/ згідно середньої ціни Запорізької області, була вирахувана середня арифметична ціна на газ, та відповідно -очікувана вартість закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.09.2020 19:04