• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:45310000 - 3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт із встановлення автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу на об'єкті: Бородянський академічний ліцей Бородянської селищної ради Київської області, за адресою: Київська область, Бородянський район, смт Бородянка, вул. Паркова, 5)

Завершена

1 327 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 640.00 UAH
Період уточнення: 18.08.2020 12:29 - 21.08.2020 16:00
Відповідь надана

Уточнення щодо авто

Номер: afc1c992e8fc49f48e0c114249945e2d
Дата опублікування: 19.08.2020 18:36
Опис: Чи достатньо буде наявності в учасника легкового транспорту чи мінівену, якого буде достатньо для надання послуг? Також звертаємо увагу, що для виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі (перевезення матеріалів, вантажів) можливе здійснення даної процедури на умовах Інкотермс 2010 (Incoterms 2010) (міжнародних правил перевезення) навіть без авто. Просимо надати роз'яснення та внести зміни в оголошення із зазначенням альтернативи виконання даної вимоги.
Відповідь: Шановний учаснику! Ми, як Замовник, надали вимогу про наявність у учасника наявність грузо-пасажирського траспорту (власне, орендоване, договір оренди/користування,тощо), необхідного для надання послуг, згідно з умовами закупівлі. Крім того, у додатку № 2 до оголошення Замовник надано перелік робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінню евакуацією людей. Учасник, який має намір взяти участь у процедурі закупівлі, та проаналізувавши, які роботи необхідно виконати, згідно даної процедури, повинен знати, чи достатньо буде у наявності у нього легкового транспорту чи мінівену для надання послуг. Для Замовника, головною умовою є якісне і своєчасне виконання робіт в установлені терміни. Крім того, якщо Учасник, для виконання договірних зобовязань за предметом закупівлі (перевезення матеріалів, вантажів) вважає можливим здійснити за умовами міжнародних правил без авто, просимо надати лист-розяснення в довільній формі про здійснення даної процедури на умовах Інкотермс, вказавши при цьому, Інкотермс 2000, 2010 чи 2020 року.
Дата відповіді: 20.08.2020 15:22
Відповідь надана

Лист-згода

Номер: 47279c1bc2a44c6292976ce2229634b2
Дата опублікування: 19.08.2020 13:58
Опис: Додаток 1 до оголошення "п.2.5. Листи – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних персональних даних, для недопущення порушення Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI (Додаток № 5 до оголошення)."Додатком 5 - є Проект Договору, можливо Замовник мав на увазі Додаток 4?
Відповідь: Шановний Учаснику! Саме так, Замовник мав на увазі Додаток 4.
Дата відповіді: 19.08.2020 16:24
Відповідь надана

Листи-відгуки

Номер: d65d5fe3484046cb89c6ab3e3910ba0f
Дата опублікування: 19.08.2020 11:53
Опис: п. 3.2. Додатком 1 до оголошення Замовник передбачив: "3.2. Скан-копію аналогічного договору, вказаного в довідці, з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, та позитивний лист-відгук (копія) від контрагента, виданий не раніше дати закінчення робіт за договором (не менше двох договорів)." Чи не є логічним надання листів-відгуків вже після виконання Договорів, що буде свідчити про належне їх виконання, а не в момент виконання? Якщо всеж таки ви вважаєте за необхідне дану вимогу, тоді обшрунтуйте її або внесіть зміни виклавши п. 3.2. Додатку №1 ".2. Скан-копію аналогічного договору, вказаного в довідці, з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, та позитивний лист-відгук (копія) від контрагента(не менше двох договорів)."
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога викладена в п.3.2. Додатку №1 до оголошення, щодо надання позитивного листа-відгуку (копії) від контрагента, виданого не раніше дати закінчення робіт за договором, саме і є надання листів-відгуків вже після виконання Договорів . Вважаємо дану вимогу за необхідне. Дякуємо за поставлене запитання.
Дата відповіді: 19.08.2020 15:57